SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal![]()
Best freakyquote:Op zondag 16 december 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het al voor me, een fiets met benen die bewegen als je trapt
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?quote:Op zondag 16 december 2012 16:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat kan met de fiets en met de treinEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nope.. Ga ik wel mee bezig als a.s jaar een beetje meezitquote:Op zondag 16 december 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?
quote:Op zondag 16 december 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het al voor me, een fiets met benen die bewegen als je trapt
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Moet kunnen... Ipv banden gewoon allemaal pootjes zoquote:Op zondag 16 december 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het al voor me, een fiets met benen die bewegen als je trapt![]()
En dan wel dat je pootje zo van kant wisselt anders is het niet cool.Rustig aan.![]()
Waggie bewijsquote:Op zondag 16 december 2012 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een rijbewijs?
Rustig aan.![]()
Ik ga er denk ik in januari mee beginnenquote:Op zondag 16 december 2012 16:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nope.. Ga ik wel mee bezig als a.s jaar een beetje meezit.
Dat zijn alleen schoenenquote:Gewoon het principe hoe 4-voeters lopenquote:Op zondag 16 december 2012 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet kunnen... Ipv banden gewoon allemaal pootjes zo![]()
En dan wel dat je pootje zo van kant wisselt anders is het niet cool.![]()
![]()
Echt waar haal je ze toch zo snel vandaan
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2012 16:45:19 ]![]()
Gaat wel februari worden in mijn geval, dat sowieso.. Need to do something really important firstquote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik in januari mee beginnen.
[..]
Dat zijn alleen schoenen
[..]
Gewoon het principe hoe 4-voeters lopen
Of als een eend dat die een beetje waggeltquote:Op zondag 16 december 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga er denk ik in januari mee beginnen.
[..]
Dat zijn alleen schoenen
[..]
Gewoon het principe hoe 4-voeters lopenRustig aan.![]()
Rokje slaat het allemaal op volgens mij.quote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Echt waar haal je ze toch zo snel vandaanRustig aan.![]()
TUMBLRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
Echt waar haal je ze toch zo snel vandaan
Belangrijke dingen gaan voor heaquote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gaat wel februari worden in mijn geval, dat sowieso.. Need to do something really important firstMeh, dat fiets zo oncomfortabelquote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of als een eend dat die een beetje waggelt![]()
![]()
Nopequote:Op zondag 16 december 2012 16:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rokje slaat het allemaal op volgens mij.
quote:
En nu zal ik ff ophoudenVoordat ik dit hele topic volprop met gifjes
Whehe. Dan gaapten we tegelijk. Soort van.quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Mijn jeugdliefdequote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu zal ik ff ophoudenVoordat ik dit hele topic volprop met gifjes
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Romantisch, als jullie dan ook nog eens met jullie gezichten naar elkaar toe bewegen...quote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe. Dan gaapten we tegelijk. Soort van.
Hmm...
Rustig aan.![]()
Eet smakelijkquote:.
Hehe, inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe. Dan gaapten we tegelijk. Soort van.
Gaat het al wat beter?![]()
Ik ga ook ff.. Ff nadenken wat ik straks ga eten en FG kijken en iemand online in de gaten houden![]()
Mwa, longen doen echt enorm veel pijn. Vanmiddag tijdje beneden gezeten en in de rook van mn pa gezetenquote:Op zondag 16 december 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
[..]
Hehe, inderdaad.
Gaat het al wat beter?![]()
Hoofdpijn al een stuk minder, maar nog steeds aanwezig
What you forget, you are gonna repeat.
Je wist al zo vroeg dat je op meisjes viel?quote:
Belle had te veel kleren aan denk ik voor mij.
En ze batste een beest.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Toedelsquote:Op zondag 16 december 2012 16:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga ook ff.. Ff nadenken wat ik straks ga eten en FG kijken en iemand online in de gaten houden![]()
Meh, dat zal niet fijn zijn geweest, nee. Balen dat je er nog steeds zoveel last van hebtquote:Op zondag 16 december 2012 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mwa, longen doen echt enorm veel pijn. Vanmiddag tijdje beneden gezeten en in de rook van mn pa gezeten![]()
Hoofdpijn al een stuk minder, maar nog steeds aanwezig.
Sterkte, en moge je snel beter worden![]()
![]()
goedenavond,
of zoals het hier nu gaat kut![]()
zal het even voor jullie samenvatten mijn dag: Ik had gisteravond een nachttrein van Varanasi naar Calcutta. Die had 2 uur vertragnig, en ik zat in een snikhete luidruchtige coupeBijna niet geslapen, en eenmaal in calcutta een hotel geregeld. Na de middag even rondgewandeld te hebben, zat ik lekker voor de buis voetbal te kijken. Ik viel even in slaap en werd wakker. Daar zag ik bedwantsen over mijn arm llopen
![]()
![]()
ben nu wel verkast naar een duurder en echt een schoon hotel. Mijn kleren zitten in de was,, mijn tassen ook. Behalve mijn grote backpack. Als het goed is is die wel bedwants vrij ....
en daarnaast schaam ik me, ook bij het hotel, en mis ik ineens nederland heel erg, en mijn execht een kutdag dus
Maarja, ik zit hier nog voor 3 weken en als het goed is voel ik me morgen weer beter ...Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Furry's!quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm... Favoriete disney....
Ik heb geen flauw idee...
Ojawelll...
ROBIN HOOD.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Daarom.. Ik vergeleek mezelf met t beestquote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wist al zo vroeg dat je op meisjes viel?
En ze batste een beest.
En nee, pas toen ik 15 was :$
En nu echt weg![]()
Ik ben een beest maar Belle is niet bij me geweestquote:Op zondag 16 december 2012 16:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wist al zo vroeg dat je op meisjes viel?
En ze batste een beest..
![]()
Denk maar gewoon aan mij dan komt het goedquote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
zal het even voor jullie samenvatten mijn dag: Ik had gisteravond een nachttrein van Varanasi naar Calcutta. Die had 2 uur vertragnig, en ik zat in een snikhete luidruchtige coupeBijna niet geslapen, en eenmaal in calcutta een hotel geregeld. Na de middag even rondgewandeld te hebben, zat ik lekker voor de buis voetbal te kijken. Ik viel even in slaap en werd wakker. Daar zag ik bedwantsen over mijn arm llopen
![]()
![]()
Veel plezier man.Rustig aan.![]()
Wat zijn bedwantsen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:52 schreef AldoTheApache het volgende:
goedenavond,
of zoals het hier nu gaat kut![]()
![]()
![]()
ben nu wel verkast naar een duurder en echt een schoon hotel. Mijn kleren zitten in de was,, mijn tassen ook. Behalve mijn grote backpack. Als het goed is is die wel bedwants vrij ....
en daarnaast schaam ik me, ook bij het hotel, en mis ik ineens nederland heel erg, en mijn execht een kutdag dus
Maarja, ik zit hier nog voor 3 weken en als het goed is voel ik me morgen weer beter ...
Maar kut heeHopen dat het morgen beter gaat
Is het verder wel leuk en mooi daar?What you forget, you are gonna repeat.
Toen je 14 was was je nog aseksueel?quote:Op zondag 16 december 2012 16:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Daarom.. Ik vergeleek mezelf met t beest
En nee, pas toen ik 15 was :$
En nu echt weg![]()
Ik wist het wel op mijn 11e hoor.
Rustig aan.![]()
Dat rijmt!quote:Op zondag 16 december 2012 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben een beest maar Belle is niet bij me geweest.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: