Ik ook natuurlijkquote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
Chery heb ik ook nog in m'n manager.
Wat een kutdag.
Ik heb hem er gelukkig uit kunnen halen voor Van Ginkelquote:
Heb jij hem ook gekocht vlak voordat hij rood pakte?quote:Op zondag 16 december 2012 16:13 schreef GGMM het volgende:
Chery heb ik ook nog in m'n manager.
Wat een kutdag.
was leuk om naar te kijken maar wel slecht zegquote:Op zondag 16 december 2012 16:14 schreef Sjaan-P het volgende:
Een van de vermakelijkste wedstrijden van het seizoen.
Feyenoord krijgt thuis altijd standaard een pingel als ze niet kunnen winnen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn conclusie.
ADO had kunnen winnen als Pelle werd gestraft voor zijn misselijke streken.
Omdat het een poepclub isquote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef KingRoland het volgende:
waarom zijn er veel donker gekleurde mensen bij Feyenoord?
Ga eens een dagje naar Rotterdamquote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef KingRoland het volgende:
Ze komen toch uit Rotterdam?quote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:16 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt thuis altijd standaard een pingel als ze niet kunnen winnen.
Als het helemaal eerlijk zou zijn had het gewoon 10 tegen 10 geëindigd met BMI er nog bij en zonder penal voor ADO. Vind het zeker niet alleen lucky Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2012 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn conclusie.
ADO had kunnen winnen als Pelle werd gestraft voor zijn misselijke streken.
Niet per se, nee, maar BMI krijgt een vrij lullige rode kaart en ADO ook een penal.quote:Op zondag 16 december 2012 16:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat het een pingel waard was he?
2-2 onterechte pingel en BMI kreeg rood, balen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef troje het volgende:
1-0 onterechte pingel en Pelle donkerrood. Balen...
Dat neemt toch niet weg dat ze weer een pingel kado krijgen?quote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet per se, nee, maar BMI krijgt een vrij lullige rode kaart en ADO ook een penal.
Beelden niet gezien zeker? BMI ging op zijn rug staan. Ook donkerrood. Volledig terechte pingel.quote:Op zondag 16 december 2012 16:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
2-2 onterechte pingel en BMI kreeg rood, balen.
Die ander begon hoorquote:
8quote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord had met 8 man op het veld moeten staan.
Een keer een doorgebroken speler op 1 meter van het doel (..) en 1x agressie.quote:Op zondag 16 december 2012 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Terechte uitslag? Waarom 2 keer rood tegelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |