SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet klagen over de scheids, geen emotie tonen, heb
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
De kogel heeft een beste stem trouwens
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Dit las ik ergens over Theo Reitsma:Lolllquote:Die saaie Theo Reitsma die om de 5 minuten klinkt alsof hij een scheet laat met zijn mond in een microfoon met zijn dodelijk saaie commentaar.Signature![]()
Pellé is gewoon op zoek naar een schwalbe+geel hoor, hij moet nog ff geel pakken deze wedstrijd. Mist ie Groningen en is hij er bij tegen Ajax en Twente.![]()
Zo krachtig!quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik mis Bansheeboyquote:Op zondag 16 december 2012 15:33 schreef Sunshineboy het volgende:
Ik mis hier help me fok...... Het is saai zonder hem.![]()
²
![]()
Voor de mensen die nog willen lachen
Hilarisch commentaar Sierd de Vos, Derksen kraakt hem af en van der Gijp en Genee gaan stuk xDSignature![]()
Bedankt die kende ik nog niet.quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef Salami3006 het volgende:
Hilarisch commentaar Sierd de Vos, Derksen kraakt hem af en van der Gijp en Genee gaan stuk xD![]()
Altijd stabiele doch romige posts ja. Zou hij gestikt zijn in een zelfgebakken koekje van moeder de vrouw?quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Engelse commentator die Velthuizen "Val-tweezen" noemt
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hij schijnt bezig te zijn met nieuwe essays.quote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd stabiele doch romige posts ja. Zou hij gestikt zijn in een zelfgebakken koekje van moeder de vrouw?
Kaasstengel.²
![]()
Waarschijnlijk heeft hij nu gewoon een vriendinquote:Op zondag 16 december 2012 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Altijd stabiele doch romige posts ja. Zou hij gestikt zijn in een zelfgebakken koekje van moeder de vrouw?![]()
²
![]()
Hahaha. Buffervak. Hahaha!quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heel een vak is bij Feyenoord leegNep fans
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heel een vak is bij Feyenoord leegNep fans
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Hartstikke bedankt.quote:Op zondag 16 december 2012 15:35 schreef Salami3006 het volgende:
Hilarisch commentaar Sierd de Vos, Derksen kraakt hem af en van der Gijp en Genee gaan stuk xD![]()
Van die geregelde huwelijken natuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij nu gewoon een vriendin![]()
²
Sprankelwater.²
![]()
Ach hoe kan hij dat nou weten? Hij komt immers nooit in het stadion.quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hahaha. Buffervak. Hahaha!know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hahaha. Buffervak. Hahaha!quote:Umad?quote:Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ach hoe kan hij dat nou weten? Hij komt immers nooit in het stadion.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Brama en Tsjatlie hebben al voor deze speelronde een 8 in het GPK (Pro klassement gilette)![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die geregelde huwelijken natuurlijk.
Sprankelwater.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Moslimmeisjes zijn best knapquote:Op zondag 16 december 2012 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van die geregelde huwelijken natuurlijk.
Sprankelwater.²
![]()
²
![]()
Zal ze elke dag pizza aan hem geven?quote:Op zondag 16 december 2012 15:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij nu gewoon een vriendin![]()
²
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Maar négers hebben stabielere hamstrings.quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moslimmeisjes zijn best knap![]()
²
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef alors het volgende:
[..]De wet van de Profeet verbied mij daar uitspraken over te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vliegenier.²
![]()
Bovendien kan ze zijn liefdeslans beteugelen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moslimmeisjes zijn best knap![]()
²
Agnostiek.²
![]()
Ja hoor. Hij deed niks???“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Belachelijk hij valt zezelf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hij had 'm wel even vast.quote:Op zondag 16 december 2012 15:43 schreef Saekerhett het volgende:
Was geeneens een pingel, BMI deed niks![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
3 wedstrijden schorsing voor die kankerschele ja“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Keeper deed een trogstand.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''![]()
Zo te horen heeft de moeder van Bossen nog geen last van de crisis en werk genoeg.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
![]()
Samen met Blom.quote:Op zondag 16 december 2012 15:44 schreef Tarado het volgende:
Bosse is toch echt wel de slechtste scheids van NL![]()
Punten voor Holla
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Beugelsdijk oprotten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ach persoonlijk vind ik het geen rood, maar ik heb dan ook een rugby achtergrond
Niks aan de hand? Onterecht 2-2 hoorquote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bossen had ook wel door dat het niet eens een overtreding was met BMI. Niks aan de hand.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat is dit ?
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dit is nu al de 9e wedstrijd op rij dat Feyenoord de scheids mee heeft.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Flikker jij eens op joh.quote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoord moet weer geholpen worden.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Flikker jij eens op joh.![]()
![]()
![]()
![]()
Pèlle rood ?
Als ze het allemaal roepen zal er wel een waarheid in zitten toch?quote:Op zondag 16 december 2012 15:44 schreef One_of_the_few het volgende:
Zo te horen heeft de moeder van Bossen nog geen last van de crisis en werk genoeg.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
pelle
die man op de grondalsof zijn schouder uit de kom is
quote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
![]()
![]()
Wat een idioot Pelle..kom op zeg“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Eerder of hij een mes in zijn gezicht gestoken heeft gekregen.quote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef napoleonfour het volgende:
![]()
Pelle
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
The fuck. Ik reageerde op die van Ajacied 422.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bossen durft geen rood te geven.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Triest om zo te blijven liggen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Die heeft wel wat beters te doen. kijken of een trainer niet buiten het lijntje staptquote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Kom op vierde official, doe je werk en laat Bossen weten dat het ook rood is.
gaat nergens overquote:Op zondag 16 december 2012 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerder of hij een mes in zijn gezicht gestoken heeft gekregen.. Maakt de sport compleet kapot dit soort gedrag, van beide kanten ofc.
KNJBquote:Op zondag 16 december 2012 15:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze maken het Ajax wel heel erg makkelijk op deze manier. Gewoon kampioen binnenkort...![]()
![]()
Pelle had sowieso rood verdiend, Holla geel voor zijn wat overdreven reactie.quote:Op zondag 16 december 2012 15:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaat nergens over. Maakt de sport compleet kapot dit soort gedrag, van beide kanten ofc.
![]()
Pelle geen kaart geven.
Scheidsrechters in de Kuip
Dat ook inderdaad.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dan die verzorger er helemaal en een paar seconde later weer vrolijk wegsprinten.quote:Op zondag 16 december 2012 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. Foute actie van Pelé, maar zo gaan liggen spartelenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Weer alsof ie dood gaat
Dat was gewoon 2x rood.
Zeker als zijn valpartij een penal was.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat lijkt me ook.quote:Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lijkt me verstandig om Pelle eraf te halen, die pakt zo nog rood.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Met de nadruk op "ligt"quote:Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet hij eens hoe dat voelt![]()
Zelf ligt hij de hele wedstrijd al te janken.![]()
![]()
Bossen is een pussy, dus gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 16 december 2012 15:49 schreef CrushedTinBox het volgende:
Lijkt me verstandig om Pelle eraf te halen, die pakt zo nog rood."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik vind het wel leuk om naar te kijkenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Wat deed Vormgoor? Debiel
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik denk 2.quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En....Hoeveel wedstrijden gaat Pelle krijgen van de KNVB?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
0quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En....Hoeveel wedstrijden gaat Pelle krijgen van de KNVB?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Je weet nu al dat na de wedstrijd Bossen gaat zeggen dat hij de beelden heeft gezien en dat Pelle rood had moeten hebben.
Jupiler niveau.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Voor zijn eerste actie 2. Voor zijn 2e actie 3quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En....Hoeveel wedstrijden gaat Pelle krijgen van de KNVB?![]()
Gewoon een schouder duw van Pelle. Geel leek mij voldoende.
(kijkt stream)
Leuke wedstrijd in ieder geval. (mocht wel eens een keer)![]()
Krijgt hij nooit.quote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor zijn eerste actie 2. Voor zijn 2e actie 3![]()
(oke)quote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef anoukane het volgende:
(kijkt stream)
Zal vast wel weer beoordeeld zijn ofzo, dus dan kunnen ze zogenaamd weer niksquote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor zijn eerste actie 2. Voor zijn 2e actie 3![]()
![]()
En dat de kaart en penal onterecht waren en hij dus de hele wedstrijd verziekt heeft.quote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef One_of_the_few het volgende:
Je weet nu al dat na de wedstrijd Bossen gaat zeggen dat hij de beelden heeft gezien en dat Pelle rood had moeten hebben.
Jupiler niveau.
Scheidsrechters in Nederland
0. Het is in feite gewoon een duwtje.. is er wel eens iemand achteraf gestraft voor een duwtje? Daarnaast zag de scheids het al..quote:Op zondag 16 december 2012 15:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
En....Hoeveel wedstrijden gaat Pelle krijgen van de KNVB?![]()
Schouderduw voor wat? De bal was niet in de buurt. of bedoel je die 2de actiequote:Op zondag 16 december 2012 15:52 schreef anoukane het volgende:
(kijkt stream)
Als Marcelo 3 wedstrijden krijgt verdient Pelle dat met die 2 acties minimaal.
Anders is de balans wel zoek,Kein gewalt! Wir sind das volk!
Want Ajaxquote:Op zondag 16 december 2012 15:53 schreef Tarado het volgende:
Moet toch nog wel heel wat water door de Maas stromen wil dit Feyenoord kampioen worden
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Bossen zal waarschijnlijk vooral weer heel tevreden zijn met zichzelf. Net als bij Vitesse-NEC. Wat een droeftoeter zeg
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Een schouderduw waar de bal weg is, 2 wedstrijden.quote:Op zondag 16 december 2012 15:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet zo overdrijven jij.
Een elleboog in een luchtduel, 3 wedstrijden.
---------------------------------------------------------------------------+
5 wedstrijden.![]()
Heb je dit wel nagerekend met een rekenmachine?quote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een schouderduw waar de bal weg is, 2 wedstrijden.
5 wedstrijden.![]()
Drie wedstrijden voor een elleboog is al heel veel. Tel daar bij dat die schouderduw praktisch niets was als je de reactie van de Hagenees niet ziet en het valt allemaal reuze mee.quote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5 wedstrijden.![]()
Zit jij in de tuchtcommissie?quote:Op zondag 16 december 2012 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
5 wedstrijden.![]()
De bal was weg, hij kijkt naar Holla van ''Hee flikker wat moet je dan''. Schouderduwtje erbij.quote:Op zondag 16 december 2012 15:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie wedstrijden voor een elleboog is al heel veel. Tel daar bij dat die schouderduw praktisch niets was als je de reactie van de Hagenees niet ziet en het valt allemaal reuze mee.![]()
Ja, ik zou mijn slipje meenemen en naar hem gooien, maarja valt dat ook weer in het water.quote:know'm sayin?
word? word.![]()
lekker skysport maar aan doen voor een echte sport.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Ik zeg ook niet dat het netjes is, maar 5 wedstrijden?quote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De bal was weg, hij kijkt naar Holla van ''Hee flikker wat moet je dan''. Schouderduwtje erbij.![]()
![]()
Staan stijf van de pillen joh.quote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Altijd beter dan het dooie publiek in Eindhoven of Enschede.![]()
2 voor de schouderduwquote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het netjes is, maar 5 wedstrijden?
3 voor de Elleboog.![]()
Jij probeert hier ook beetje cool te doen of nietquote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn slipje meenemen en naar hem gooien, maarja valt dat ook weer in het water.![]()
![]()
Maakt toch niets uit?quote:Op zondag 16 december 2012 15:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, ik zou mijn slipje meenemen en naar hem gooien, maarja valt dat ook weer in het water.
Je slipje is dan toch al nat?
Nouja, ik kan nu wel zeggen: 'wacht maar af' maar dan zeg je gewoon dat de KNVB wil dat Feyenoord kampioen wordt ofzo. Dus laat maarquote:Op zondag 16 december 2012 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 voor de schouderduw
3 voor de Elleboog.![]()
![]()
Het kost ook wel veel adrenaline om boeruh te roepen inderdaadquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Zo ben ik niet.quote:Op zondag 16 december 2012 15:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, ik kan nu wel zeggen: 'wacht maar af' maar dan zeg je gewoon dat de KNVB wil dat Feyenoord kampioen wordt ofzo. Dus laat maar![]()
En joe neffer walk aloon te verkrachten.quote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kost ook wel veel adrenaline om boeruh te roepen inderdaad![]()
Je hoeft niet altijd over een andere club te beginnen, dit is toch echt Feyenoord-ADO. Ontopic svp.quote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kost ook wel veel adrenaline om boeruh te roepen inderdaad![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En waarom Koeman Schaken niet heeft gewisseld vraag ik me wel af.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 15:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit?
Je slipje is dan toch al nat?
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Scheidsrechter heeft grip over wedstrijd verloren."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bossen
Dat zijn de mooiste wedstrijden.quote:Op zondag 16 december 2012 15:59 schreef mrstylo het volgende:
Scheidsrechter heeft grip over wedstrijd verloren.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ja man.twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 16-12-2012 om 15:51:13Knap dat in een vermakelijke,maar qua niveau zeer matige wedstrijd,Bossen toch de slechtste man van het veld kan zijn. #FEYrkc reageer retweet
Rotterdams kwartiertje nu, maak je geen zorgen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gat tussen de top 4 en Feyenoord gaat wel groot worden als Feyenoord gelijk speelt/verliestknow'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het gat tussen de top 4 en Feyenoord gaat wel groot worden als Feyenoord gelijk speelt/verliest![]()
![]()
Pelle gedraagt zich bij elke keer dat de bal niet aankomt alsof hij messi is die wel even een goal had gemaakt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
'Ik heb veel aan mijn hoofd, maar gelukkig geen roos.'quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
Ja man.twitter:raemonsluiter twitterde op zondag 16-12-2012 om 15:51:13Knap dat in een vermakelijke,maar qua niveau zeer matige wedstrijd,Bossen toch de slechtste man van het veld kan zijn. #FEYrkc reageer retweet
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
![]()
![]()
sinds die rode kaarten is ADO beterquote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
Rotterdams kwartiertje nu, maak je geen zorgen.![]()
De next level.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Sluiter kijkt naar Feyenoord - RKCquote:Op zondag 16 december 2012 16:01 schreef mrstylo het volgende:
![]()
![]()
Dan denkt hij: mijn moeder bellen.quote:Op zondag 16 december 2012 16:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat zegt ie wanneer hij Fatima oraal bevredigd![]()
Zie ik nu pas.quote:Op zondag 16 december 2012 16:02 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Sluiter kijkt naar Feyenoord - RKC
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
VBL / Premier League 2012-2013 #20 Tevez :')![]()
![]()
Bossen had voor Ado moeten fluiten, voor de actie van Holla.
Die man doet maar wat. Beide kanten op overigens.Kein gewalt! Wir sind das volk!
quote:Op zondag 16 december 2012 16:02 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Sluiter kijkt naar Feyenoord - RKC![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: