Ik heb ondertussen mijn nieuwe neato ook al, de kapotte (geblokkeerd wiel) is vandaag eindelijk op de post geraakt. De nieuwe werd een dagje vroeger dan voorzien geleverd. We doen de doos open, pakken hem uit, drukken op de aan knop .... niets, nada, noppes ! Geen enkele reactie gaf hij. Dan maar in zijn laadstation gestoken en nog eens op start gedrukt, geen reactie. Dan maar een mail gestuurd naar amazon dat deze totaal niet werkte, moesten we ze allebei terug sturen en kregen we het geld terug. Gelukkig was ik nog effe zo slim om die een tijdje in zijn laadstation te laten steken en dan deed hij het wel, de eerste reageerde meteen toen we op de aan knop duwden maar daar moesten we nog één van de batterijen aankoppelen, bij deze waren ze allebei al aangekoppeld dus volledig leeg waarschijnlijk.
Hij heeft al één ronde gedaan, we vinden hem iets dommer dan de andere
maar hij heeft niet meer kunnen rondrijden, wil er de eerste keren bij zijn zodat ik hem kan redden, hij moet eerst ons huis wat leren kennen voor ik hem met een gerust hart alleen laat rondtoeren
. Zal iets voor volgende week zijn want in het weekend lopen/zitten de kids in de weg en dat is ook niet alles, als hij dan klem zit of zich op iets heeft vastgezogen gaat dochterlief hem wel helpen maar de manier waarop
. Dus eerst een paar ritjes in huis zonder dat dochterlief zich kan komen moeien
.