Coolblue heeft een winkel in rotterdam.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 09:48 schreef moi80 het volgende:
Weet iemand winkels in de randstad waar de neato ook in het echt te bewonderen is/ een demo te zien is? Ben geïnteresseerd maar wil hem eerst in het echt zien aangezien het zo duur is.
Er schijnen via aanbieders Neato XV14 en XV21 op de markt te worden gebracht met het zelfde software nummer als de Vorwerk.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:25 schreef AnkeV het volgende:
update neato is nog onder login en pw, maw nog niet voor ons
Nog niet maar gaat hopelijk binnenkort veranderen.quote:
Oké ben benieuwd, zou leuk zijn als je t.z.t. een reviewtje kan plaatsequote:Op woensdag 9 januari 2013 18:01 schreef crowone het volgende:
[..]
Nog niet maar gaat hopelijk binnenkort veranderen.
Er zijn wel verdomd veel mensen met problemen rondom de neato.quote:Op zondag 13 januari 2013 15:04 schreef AnkeV het volgende:
koop gewoon een XV-15. 10x efficiënter dan een roomba en het "ding" zuigt en veegt niet.
De haren zitten in het bakje en niet rondom de borstel.
Koop je een roomba, dan zeker eentje met aerovac bin (en de goedkoopste): alle roomba's zijn even slim. Dat iAdapt verhaal is gewoon verkoopspraat.
Ik wilde net zeggen, een tijdje geleden wist grote vriendin Anke hier nog doodleuk te verkondigen 'dat er geen redenen meer waren om GEEN Neato te kopen' (want ja, eigen mening is sowieso overrated natuurlijk), maar daarna kwam er ineens een hele golf accu problemen etc. voorbij van de Neato-maffia. Toch wel curieus, ik heb met mijn Roomba nooit allerlei dubieuze oplaad/ontlaad cycles moeten doorlopen zodat het apparaat 20 minuutjes blijft zuigen met een beetje geluk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn wel verdomd veel mensen met problemen rondom de neato.
AnkeV is de grootste importeur van de Neato in NL. Dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, een tijdje geleden wist grote vriendin Anke hier nog doodleuk te verkondigen 'dat er geen redenen meer waren om GEEN Neato te kopen' (want ja, eigen mening is sowieso overrated natuurlijk), maar daarna kwam er ineens een hele golf accu problemen etc. voorbij van de Neato-maffia. Toch wel curieus, ik heb met mijn Roomba nooit allerlei dubieuze oplaad/ontlaad cycles moeten doorlopen zodat het apparaat 20 minuutjes blijft zuigen met een beetje geluk.
Misschien doet hij het wel redelijk random, maar hij blijft een aardig poos gaan, en dus is de kamer(s) gewoon schoon, en dát is waarom ik zo'n ding heb.
Mensen zouden deze pagina eens goed terug moeten lezen krakende wieltjes, kapotte accu's, DOA's, weet ik wat. Leuk hoor, dat dat ding zo intelligent is, maar een Roomba komt er ook wel, hij doet er misschien wat langer over, maar lekker boeiend, bij het gros van het volk zet je dat ding toch aan als je er niet bent. Lekker modulair opgebouwd, flinke community er omheen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AnkeV is de grootste importeur van de Neato in NL. Dat verklaart een hoop
Niet eens. Heb hier verder geen belang bij, maar wel een goed vergelijkend onderzoek gedaan toen ik mijn Neato aanschafte. Het ding is veel intelligenter dan Roomba zowel in het multiroom gebeuren als in het structureel schoonmaken van een vertrek ipv als een botsauto rond te rijden, maakt beter schoon omdat hij stofzuigt ipv borstelt en ook is hij stukken onderhoudsvriendelijker. Nu heb ik nog nooit problemen gehad met mijn accu, vanaf dag 1 ongeveer 50 minuten tot een uur. Geld was voor mij overigens helemaal geen argument in mijn keuze.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:20 schreef Scorpie het volgende:
Sowieso is Roomba > Neato, alleen mensen die het geld niet willen neerleggen voor een Roomba gaan voor de neato heb ik het idee.
Mijn accuduur is anderhalf uur, heb nog nooit een onderdeel gehad dat kapot is gegaan terwijl dit bij de Neato echt heel erg veel gebeurt (dit topic zegt genoeg), de onderzoeken laten keer op keer zien dat de Roomba het meeste opzuigt, meer dan alle anderen, etc etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Niet eens. Heb hier verder geen belang bij, maar wel een goed vergelijkend onderzoek gedaan toen ik mijn Neato aanschafte. Het ding is veel intelligenter dan Roomba zowel in het multiroom gebeuren als in het structureel schoonmaken van een vertrek ipv als een botsauto rond te rijden, maakt beter schoon omdat hij stofzuigt ipv borstelt en ook is hij stukken onderhoudsvriendelijker. Nu heb ik nog nooit problemen gehad met mijn accu, vanaf dag 1 ongeveer 50 minuten tot een uur. Geld was voor mij overigens helemaal geen argument in mijn keuze.
Laten we wel wezen, als we een apparaat van 500 euro kopen dan mag je hopen dat het doet waar het voor gemaakt is. Welke keuze je vervolgens maakt is deels subjectief. Heb je veel harige dieren rondlopen dan kan ik me best voorstellen dat je meent dat je bij een pet edition apparaat moet wezen. Maar of het de beste keus is?
Ben benieuwd wat jouw argumenten zijn om zo stellig te zeggen dat Roomba > Neato is.
Ja maar 1,5 uur borstelen kost nou eenmaal minder energie dan 1 uur stofzuigen OK, flauw inkoppertjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mijn accuduur is anderhalf uur, heb nog nooit een onderdeel gehad dat kapot is gegaan terwijl dit bij de Neato echt heel erg veel gebeurt (dit topic zegt genoeg), de onderzoeken laten keer op keer zien dat de Roomba het meeste opzuigt, meer dan alle anderen, etc etc.
Klopt, op dit forum wel maar blijkbaar zijn hier ook maar weinig leden met een ander merk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn wel verdomd veel mensen met problemen rondom de neato.
Gaan ongeveer 3 tot 6 maanden mee, mede afhankelijk van het gebruik.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:47 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik bedoel de oranje filtertjes van het opvang bakje. Niet de eventuele filters in de Neato zelf.
Belachelijk dat je hier zo je product mag verkopen, zal wel voor betaald zijn dan. Ik wil hier gewoon gebruikerservaringen lezen zonder al die spam.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
AnkeV is de grootste importeur van de Neato in NL. Dat verklaart een hoop
Ook bij Coolblue besteld?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Tamara123123 het volgende:
Ik kreeg nieuwe batterijen, ze moeten nog even worden "ingereden" maar ik merk al aanzienbaar verschil. Doe andere dus maar meteen weggedaan want dat was gewoon duidelijk niet best!
3.0175 of zoiets?quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Tamara123123 het volgende:
IIk heb gekeken en ik heb de 3.0 software erop staan. Weet iemand of je veel nieuwe dingen terug ziet met deze ipdate (als je versie 3.0 al hebt).
quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Tamara123123 het volgende:
Kan je elk snoertje gebruiken (die van een ander apparaat met dezelfde in en uitgangen)...?
Je vrouw naar de kapper sturen ??? ; Ik heb ook lange haren maar hier voorlopig geen problemen mee (alleen in de afvoer putjes maar das een ander topic wss ).quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Onze Roomba raakt serieus verstopt door het lange haar van mijn vrouw, erg vervelend. Elke 1-2 weken kan die helemaal uit elkaar, kost inmiddels net zoveel tijd als zelf zuigen. Bekend probleem?
De lagertjes en bevestiging aan roomba vanaf borstels en dat kleine draaiborsteltje wikkelen de haren op tot ze blokkeren of gewoon kapot gaan. Bizar he?
Heb ik ook. Vergt wat handigheid en routine bij het uit elkaar halen. Ik heb hem binnen 5 minuten volledig uit elkaar, gereinigd en in elkaar gezet.quote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Onze Roomba raakt serieus verstopt door het lange haar van mijn vrouw, erg vervelend. Elke 1-2 weken kan die helemaal uit elkaar, kost inmiddels net zoveel tijd als zelf zuigen. Bekend probleem?
De lagertjes en bevestiging aan roomba vanaf borstels en dat kleine draaiborsteltje wikkelen de haren op tot ze blokkeren of gewoon kapot gaan. Bizar he?
Ja of je haar af en toe eens kammen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:38 schreef tattyteddymel het volgende:
[..]
Je vrouw naar de kapper sturen ??? ; Ik heb ook lange haren maar hier voorlopig geen problemen mee (alleen in de afvoer putjes maar das een ander topic wss ).
Bij snelwebshop duurder? Ik heb de Neato XV-25 vlak voor kerst voor ¤ 499 besteld bij Coolblue. Ik heb juist iets meer betaald omdat ik goede ervaringen met Coolblue had en veel positieve reviews over Coolblue heb gelezen.quote:
Hun reactie op mijn mail. Mijn laatste bestelling bij Coolblue, dat is nu wel duidelijk. Ze zijn niet eens in staat om gewoon de battery packs te swappen.quote:Door het apparaat compleet naar ons op te sturen, kunnen we dit probleem het snelste voor u oplossen. Ik begrijp dat dit vervelend is, maar op deze manier heeft u wel het snelste een werkend apparaat weer in huis. Wij zien het apparaat dan ook graag tegemoet.
Weet je hoe moeilijk het is om fatsoenlijk verpakkingsmateriaal te vinden voor zo'n apparaat?quote:Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef crowone het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is als je een nieuwe krijgt. gewoon opsturen en klaar.
Dat klopt. Heb je speciaal gelaagde borstels voor waarmee je dat niet meer hebtquote:Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Dat wordt inleveren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:54 schreef Yemanja het volgende:
Update uitgevoerd. Eerst de bevindengen op het Amerikaanse forum gevogd, dus op de desktop met vaste internet verbinding, fire wall uitgeschakeld.
Maar toch mislukt, kan niet opnieuw, invalid sw versie maar ze doet ook niets meer!!
Hoe krijg ik dit weer goed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |