abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_121952533
De originele doos heb ik uiteraard nog wel, maar ik ga 'm niet zonder een andere doos eromheen verzenden.
pi_121952649
Ik heb er bijna spijt van dat ik die 50 extra heb betaald door het bij Coolblue te bestellen. Juist omdat ik geen gezeik wilde hebben met RMA en dergelijke heb ik het destijds hier besteld. }:|
pi_121954020
Ik kreeg nieuwe batterijen, ze moeten nog even worden "ingereden" maar ik merk al aanzienbaar verschil. Doe andere dus maar meteen weggedaan want dat was gewoon duidelijk niet best!

Ik heb gekeken en ik heb de 3.0 software erop staan. Weet iemand of je veel nieuwe dingen terug ziet met deze ipdate (als je versie 3.0 al hebt).
pi_121954332
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Tamara123123 het volgende:
Ik kreeg nieuwe batterijen, ze moeten nog even worden "ingereden" maar ik merk al aanzienbaar verschil. Doe andere dus maar meteen weggedaan want dat was gewoon duidelijk niet best!
Ook bij Coolblue besteld?
pi_121954336
alleen de bochttechniek, die mi echt wel stukken beter is.
pi_121955696
Tamara, gewoon updaten. Toestel rijdt met een veel beter patroon.
Mijn beide toestellen staan op de nieuwe versie....
  Moderator woensdag 23 januari 2013 @ 21:11:18 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_121956321
Gewoon doen Tamara. De Goeroe heeft gesproken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_121957443
LOL
  FOK!fotograaf woensdag 23 januari 2013 @ 22:02:21 #284
13368 NiGeLaToR
pi_121959784
Onze Roomba raakt serieus verstopt door het lange haar van mijn vrouw, erg vervelend. Elke 1-2 weken kan die helemaal uit elkaar, kost inmiddels net zoveel tijd als zelf zuigen. Bekend probleem?
De lagertjes en bevestiging aan roomba vanaf borstels en dat kleine draaiborsteltje wikkelen de haren op tot ze blokkeren of gewoon kapot gaan. Bizar he?
pi_121963416
Guppyfriend _O-

Ik heb hem niet bij Coolblue besteld. Ik heb hem bij snelwebshop vandaan, ja daar is die duurder maar dan heb je wel uitstekende service!

Ik ga hem van het weekend ook maar eens updaten. Kan je elk snoertje gebruiken (die van een ander apparaat met dezelfde in en uitgangen)...?
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:21:42 #286
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_121973457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:36 schreef Tamara123123 het volgende:
IIk heb gekeken en ik heb de 3.0 software erop staan. Weet iemand of je veel nieuwe dingen terug ziet met deze ipdate (als je versie 3.0 al hebt).
3.0175 of zoiets?
Die heb ik ook er al op staan, ik ben nog niet aan de nieuwe update toe gekomen.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:22:28 #287
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_121973476
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Tamara123123 het volgende:
Kan je elk snoertje gebruiken (die van een ander apparaat met dezelfde in en uitgangen)...?
:Y
pi_121973912
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Onze Roomba raakt serieus verstopt door het lange haar van mijn vrouw, erg vervelend. Elke 1-2 weken kan die helemaal uit elkaar, kost inmiddels net zoveel tijd als zelf zuigen. Bekend probleem?
De lagertjes en bevestiging aan roomba vanaf borstels en dat kleine draaiborsteltje wikkelen de haren op tot ze blokkeren of gewoon kapot gaan. Bizar he?
Je vrouw naar de kapper sturen ??? :); Ik heb ook lange haren maar hier voorlopig geen problemen mee (alleen in de afvoer putjes maar das een ander topic wss :P).

Die van mij is precies al gepdatet zonder dat ik effectief een update heb gedaan, hij rijd ineens helemaal anders rond. Normaal doet hij eerst de woonkamer, nu reed hij direct onder het kastje en sloeg af naar het halletje en dan de badkamer in en daarna de keuken ...
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:39:37 #289
356568 Lesnar
Can you see me now?
pi_121973948
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Onze Roomba raakt serieus verstopt door het lange haar van mijn vrouw, erg vervelend. Elke 1-2 weken kan die helemaal uit elkaar, kost inmiddels net zoveel tijd als zelf zuigen. Bekend probleem?
De lagertjes en bevestiging aan roomba vanaf borstels en dat kleine draaiborsteltje wikkelen de haren op tot ze blokkeren of gewoon kapot gaan. Bizar he?
Heb ik ook. Vergt wat handigheid en routine bij het uit elkaar halen. Ik heb hem binnen 5 minuten volledig uit elkaar, gereinigd en in elkaar gezet. :')
I’m drinking a cooler full of Coors Light, Coors Light because Bud Light won’t pay me anything. “Hell, I might even get on top of my wife tonight.”
pi_121974088
Net de neato op geduwd en meneer is al klaar ... Gisteren heeft hij dan 2 uur rondgereden en nu 40 minuten ...

Is er een verschil tussen een voorgeprogrammeerde ronde en een snel start ronde?
  donderdag 24 januari 2013 @ 10:12:44 #291
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_121975023
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:38 schreef tattyteddymel het volgende:

[..]

Je vrouw naar de kapper sturen ??? :); Ik heb ook lange haren maar hier voorlopig geen problemen mee (alleen in de afvoer putjes maar das een ander topic wss :P).
Ja of je haar af en toe eens kammen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_121976468
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:48 schreef Tamara123123 het volgende:
snelwebshop
Bij snelwebshop duurder? Ik heb de Neato XV-25 vlak voor kerst voor 499 besteld bij Coolblue. Ik heb juist iets meer betaald omdat ik goede ervaringen met Coolblue had en veel positieve reviews over Coolblue heb gelezen.

quote:
Door het apparaat compleet naar ons op te sturen, kunnen we dit probleem het snelste voor u oplossen. Ik begrijp dat dit vervelend is, maar op deze manier heeft u wel het snelste een werkend apparaat weer in huis. Wij zien het apparaat dan ook graag tegemoet.
Hun reactie op mijn mail. :') Mijn laatste bestelling bij Coolblue, dat is nu wel duidelijk. Ze zijn niet eens in staat om gewoon de battery packs te swappen. |:(
pi_121993206
Ik snap niet wat het probleem is als je een nieuwe krijgt. gewoon opsturen en klaar.
Vorwerk Kobold VR100
http://youtu.be/HEMHDG75aQA?t=10s
pi_122002221
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:49 schreef crowone het volgende:
Ik snap niet wat het probleem is als je een nieuwe krijgt. gewoon opsturen en klaar.
Weet je hoe moeilijk het is om fatsoenlijk verpakkingsmateriaal te vinden voor zo'n apparaat? :')
pi_122006167
Dat zeg ik: vij snelwebshop esteld ondanks dat die duurder was (kostte 525,-- euro). Daarvoor persoonlijk contact, demoritje van de Neato en goede garantie (die zou overal moeten zijn omdat de garantie via Neato zelf wordt afgehandeld maar het is maar net hoe de verkoper ermee omgaat (bij jou redelijk ingewikkeld omdat het een "bekend" probleem is, simpel te verhelpen met nieuwe batterijen).

Kan met "elk" stekkertje? Mooi! Ik ga er eens een opzoeken hier!

Ueberduitser, die versie idd. Ben benieuwd of er nog verbetering merkbaar zijn na de update. Hij staat nu redelijk vaak enkele cm's van zijn station af als hij klaar is (wel geheel in de goede richting, vreemd...)

Voorgeprogrammeerde ronde of snel gestratr ronde is inprincipe hetzelfde (bij mij doet hij er dan net zo lang over met hetzelfde resultaat).
pi_122012659
sylvesterr:gewoon een mailtje naar de importeur sturen. Die zullen je een set kunnen geven wanneer je de factuur doorstuurt. Maw, ik zou daarvoor ook niet de hele machine verpakken. Lijkt me een snelle oplossing.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:54:09 #297
341438 Yemanja
Neato XV 25
pi_122024274
Update uitgevoerd. Eerst de bevindengen op het Amerikaanse forum gevogd, dus op de desktop met vaste internet verbinding, fire wall uitgeschakeld.
Maar toch mislukt, kan niet opnieuw, invalid sw versie maar ze doet ook niets meer!!
Hoe krijg ik dit weer goed!! :(
Voorheen: Samantha: Samsung Navibot 8855
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:55:45 #298
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_122024325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:02 schreef NiGeLaToR het volgende:
Onze Roomba raakt serieus verstopt door het lange haar van mijn vrouw, erg vervelend. Elke 1-2 weken kan die helemaal uit elkaar, kost inmiddels net zoveel tijd als zelf zuigen. Bekend probleem?
De lagertjes en bevestiging aan roomba vanaf borstels en dat kleine draaiborsteltje wikkelen de haren op tot ze blokkeren of gewoon kapot gaan. Bizar he?
Dat klopt. Heb je speciaal gelaagde borstels voor waarmee je dat niet meer hebt :)
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 11:56:02 #299
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_122024340
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 11:54 schreef Yemanja het volgende:
Update uitgevoerd. Eerst de bevindengen op het Amerikaanse forum gevogd, dus op de desktop met vaste internet verbinding, fire wall uitgeschakeld.
Maar toch mislukt, kan niet opnieuw, invalid sw versie maar ze doet ook niets meer!!
Hoe krijg ik dit weer goed!! :(
Dat wordt inleveren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 25 januari 2013 @ 12:03:22 #300
341438 Yemanja
Neato XV 25
pi_122024600
Heb net een mailtje gestuurd naar het Benelux service punt. Hoop dat ze snel antwoorden.
Hoop niet dat ik hem terug moet sturen.
Voorheen: Samantha: Samsung Navibot 8855
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')