Moeten die HMF-geile users eens Hun smoel over me houden hier, ik kom immers ook niet in andere subtobtopics...quote:Op zondag 16 december 2012 18:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het gaat wel opeens veel over die havenslaven. Misschien ideetje om in het FT daarop te gaan geilen?
Bedankt. Doei.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag het weer:
Hoe zit het met die nieuwe shirtjes?
Ze geven hints weg in de PSV flits ed.quote:Op zondag 16 december 2012 18:35 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag het weer:
Hoe zit het met die nieuwe shirtjes?
Dat ie gaat komen is bekend, maar hoe die eruit gaat zien.. Das de vraagquote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze geven hints weg in de PSV flits ed.
Dat weet ik niet. Heb gehoord dat ze het oude logo gaan gebruiken(quote:Op zondag 16 december 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus Logo gaat niet helemaal goud worden?
Ik wil een goude logo
ah dat mag ook, maar goud is ook mooiquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Heb gehoord dat ze het oude logo gaan gebruiken(![]()
![]()
![]()
). Maar of dat is weet ik niet.
Misschien maken ze m wel goud, zal wel ziek zijn jaquote:Op zondag 16 december 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah dat mag ook, maar goud is ook mooi
Goud
Alternatief pakie, goud met wit en ik ben verkochtquote:Op zondag 16 december 2012 18:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien maken ze m wel goud, zou wel ziek zijn ja
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alternatief pakie, goud met wit en ik ben verkocht
witte shirt is één van de minste uitshirts van de laatste decenniaquote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.
Alternatief shirt, net als in 07??quote:Op zondag 16 december 2012 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
witte shirt is één van de minste uitshirts van de laatste decennia
quote:Op zondag 16 december 2012 18:41 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Niks mis mee voor in de woonwagen inderdaad.
quote:Op zondag 16 december 2012 18:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
brrrrrrquote:
Zat maar wat rond te zoeken. Maar we zullen het binnen 2/3 weekies weten iigquote:Op zondag 16 december 2012 18:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, doe dan gewoon met strepen
Serieus vet dit. Maar het wit moet dan rood. Of roodwit geblokt.....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |