quote:Op zondag 16 december 2012 16:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja. Misschien behalve van Vitesse.
quote:
Ach. Gelijkspel Feyenoord tegen de nummer 9. Is toch beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7. Oh nee, wacht....quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Nog even genieten jongens van de rust. HMF zal snel weer thuis zijn van het voetbal en achter zijn computer kruipen. Gelukkig heeft hij geen mobiel internet. de pauper.
Alsof ze Van Bommel op de bank gaan zetten...quote:Op zondag 16 december 2012 16:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Bagger PSV. De wedstrijden zonder Mark van Bommel zijn ook beter dan met hem. Is een middenveld met Strootman en Hutchinson niet gewoon sterker dan met MvB?
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Nog even genieten jongens van de rust. HMF zal snel weer thuis zijn van het voetbal en achter zijn computer kruipen. Gelukkig heeft hij geen mobiel internet. de pauper.
Komt uiteraard door Bossenquote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?quote:Op zondag 16 december 2012 16:56 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Komt uiteraard door Bossen![]()
Zag wel de oh zo geweldige clasie door zijn benen getikt worden ergens in de 80ste minuut
Schijnbaarquote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?
Jammer genoeg is hij Feyenoord supporter en verziekt hij daar ook alles.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
Beter dan Strootman dit dat alles.quote:Op zondag 16 december 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Clasie hoor je tegenwoordig ook niks meer van, speelt die knakker?
Ik heb wel mobiel internet hoor. Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV.quote:Op zondag 16 december 2012 16:35 schreef RubenSosa het volgende:
quote:Op zondag 16 december 2012 16:47 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ach. Gelijkspel Feyenoord tegen de nummer 9. Is toch beter dan gelijkspelen tegen de nummer 7. Oh nee, wacht....
Edit:. Kut ze hebben wel gewonnen.... dan zullen we het wel horen ja.
Geen slecht woord over strootbaas/strootgod in dit PSVtopic.quote:Op zondag 16 december 2012 17:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Beter dan Strootman dit dat alles.![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou sowieso raar zijn als hij hier zou komen na die wanprestatie van Feyenoord.
PSV 1 en feyenoord 4 en misschien wel 5?quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel mobiel internet hoor. Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV..
Einde van de rit vriend.quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
PSV 1 en feyenoord 4 en misschien wel 5?
clownquote:Op zondag 16 december 2012 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jij bent zo grappig
einz?!?1122.
Feyenoord 3 penalties onthouden, onterecht rood en TOCH gewonnen. Zo word je dus kampioen jongens, letten jullie even op?![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam 2012/2013 Kampioen van Nederland
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 december 2012 17:02 schreef Helpmefok het volgende:
Maar een supporter van een topclub als Feyenoord zit in het stadion gefocust naar zijn club te kijken en is dan niet bezig met een subtobber als PSV..
En dat zegt je glazen bol zeker??quote:Op zondag 16 december 2012 17:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Einde van de rit vriend.. Wij krijgen alle top (+PSV) nog thuis op Ajax na. Daar pakken we volle punten. Boem, kampioen.
Kijk het nou maar aan. Ik krijg altijd gelijk. Zo geweldig ben ik nou eenmaal. Nu ben ik hier weer weg, voor jullie denken dat ik "troll". Realiseer je wel: jullie lulden hier EERST over mij. Dat lokt reacties uit, die heb je nu dus aan jezelf te danken.quote:Op zondag 16 december 2012 17:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En dat zegt je glazen bol zeker??
TR gemaakt.quote:Op zondag 16 december 2012 17:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kijk het nou maar aan. Ik krijg altijd gelijk. Zo geweldig ben ik nou eenmaal. Nu ben ik hier weer weg, voor jullie denken dat ik "troll". Realiseer je wel: jullie lulden hier EERST over mij. Dat lokt reacties uit, die heb je nu dus aan jezelf te danken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |