Dat gebeurt bij elke Nederlandse topclub...quote:Op maandag 17 december 2012 13:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Daar word je doorgaans geen kampioen mee (2007 uitgezonderd). Het is al 4 jaar lang hetzelfde, onnodig punten laten liggen tegen de kleine ploegen. En blijkbaar krijgt ook een ervaren man als Advocaat dat er niet uit.
quote:
De charme van de Eredivisie zullen we dan maar zeggen.quote:Op maandag 17 december 2012 13:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat gebeurt bij elke Nederlandse topclub...
Voorheen had je ook kliekjes binnen PSV, de Marokkanen, de Brazilianen, de Nederlanders en oostblokkers. Nu heb je dat rap/hip-hop/blingbling kliekje. Geen team maar een stel materialistisch kapitalistisch ingestelde overbetaalde wannabe patsers.quote:Op maandag 17 december 2012 13:07 schreef Scarface88 het volgende:
Deze jongens vinden rappen, shoppen, naar de kapper gaan en twitteren belangrijker dan met voetbal bezig zijn.
Ik zie liever een wedstrijd zoals gisteren Feyenoord - ADO wat er vol op gaat met mannelijk voetbal en rode kaarten. Dat is voetbalquote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Oja, het lag weer aan de instelling zeker zaterdag?
Die verdomde instelling toch altijd.
een scheidsrechter die scheel isquote:Op maandag 17 december 2012 13:19 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie liever een wedstrijd zoals gisteren Feyenoord - ADO wat er vol op gaat met mannelijk voetbal en rode kaarten. Dat is voetbal
Je bent nu wel leuk cynisch, maar instelling (of welke term je er ook maar aan wilt geven) is wel degelijk van belang. PSV heeft al genoeg laten zien ontzettend goed te kunnen voetballen, maar vaak komt het er ook totaal niet uit. Dat kan je een vorm van instelling noemen. Dat ze niet door kunnen drukken als het wat moeilijker wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:17 schreef Caland het volgende:
Oja, het lag weer aan de instelling zeker zaterdag?
Die verdomde instelling toch altijd.
Incapabele arbitrage is uiteraard ook onderdeel van de Eredivisie. Twente had ook weer al het geluk van de wereld door te winnen dankzij een buitenspelgoalquote:Op maandag 17 december 2012 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een scheidsrechter die scheel is
Kwaliteit. Of een gebrek daar aan.quote:Op maandag 17 december 2012 13:25 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Je bent nu wel leuk cynisch, maar instelling (of welke term je er ook maar aan wilt geven) is wel degelijk van belang. PSV heeft al genoeg laten zien ontzettend goed te kunnen voetballen, maar vaak komt het er ook totaal niet uit. Dat kan je een vorm van instelling noemen. Dat ze niet door kunnen drukken als het wat moeilijker wordt.
Feyenoord die thuis altijd extra gemotiveerd speelt, kan je een vorm van instelling noemen.
Ajax die het ene moment ontzttend fel PSV van de mat speelt en de week ervoor of erna tegen een degradatiekandidaat nauwelijks iets klaarspeelt, kun je ook een vorm van instelling noemen.
Vind ik ook. Hij is de laatste tijd veel te veel bezig met zaken die er niet toe doen/of waar je toch geen positieve invloed op hebt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Al vind ik ook wel dat Advocaat zich de laatste tijd weer veel te goed laat kennen.
Onzin, er speelt veel meer dan alleen kwaliteit. De voorbeelden die ik al noem zijn niet alleen een exponent van kwaliteit. Evenmin dat het enkel door instelling/mentaliteit komt.quote:Op maandag 17 december 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwaliteit. Of een gebrek daar aan.
Waarom Lens dumpen? Een van de beste spelers van PSV maar word helaas niet goed gebruikt.quote:Op zondag 16 december 2012 13:13 schreef Doublepain het volgende:
Maher kopen, lens dumpen.. Kampioen worden
standaard verhaal, Lens heeft zowat overal gestaan maar steeds hoor je "hij staat verkeerd" Bovendien wil Lensie heel graag weg in de zomer.quote:Op maandag 17 december 2012 13:53 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Waarom Lens dumpen? Een van de beste spelers van PSV maar word helaas niet goed gebruikt.
Lens is een spits die met zijn gezicht naar het doel moet voetballen en gebruik moet maken van zijn kracht en snelheid.quote:Op maandag 17 december 2012 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
standaard verhaal, Lens heeft zowat overal gestaan maar steeds hoor je "hij staat verkeerd" Bovendien wil Lensie heel graag weg in de zomer.
De laatste keer dat hij zo stond stond hij ook gelijk 35 keer buitenspel.quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef PKRChamp het volgende:
Lens is een spits die met zijn gezicht naar het doel moet voetballen en gebruik moet maken van zijn kracht en snelheid.
Ik niet, denk dat er niet veel meer voor hem in zit, al gun ik het hem absoluut. Ik vind dat hij zich afgelopen jaren altijd zeer correct heeft opgesteld, hij is altijd met respect blijven praten over eerdere situaties, ook wanneer hij best wel eens reden en kans had om een trapje na te geven. Hoop dat hij bij een mooie club terecht komt. Is hij eigenlijk einde contract?quote:Op maandag 17 december 2012 14:01 schreef PKRChamp het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat als hij weggaat en hij gaat naar een middenmotor in de PL of de Serie A hij enorm goed uit de verf zal komen.
quote:Kans op basisplaats Depay
Memphis Depay kan in de bekerwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys rekenen op een basisplaats bij PSV. Trainer Dick Advocaat ziet het bekerduel als een mooie gelegenheid om jeugdige talenten een kans te geven.
Jeremain Lens krijgt naar alle waarschijnlijkheid rust. Ook kan Advocaat tegen Rijnsburgse Boys geen beroep doen op de geblesseerden Dries Mertens, Jetro Willems en de al langer uitgeschakelde Ola Toivonen. Ook de geschorste Marcelo ontbreekt.
Hmm is dat niet een beetje te vroeg voor Depay?quote:Op maandag 17 december 2012 15:26 schreef j0rdiiii het volgende:
te:
Kans op basisplaats Depay
Memphis Depay kan in de bekerwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys rekenen op een basisplaats bij PSV. Trainer Dick Advocaat ziet het bekerduel als een mooie gelegenheid om jeugdige talenten een kans te geven.
Jeremain Lens krijgt naar alle waarschijnlijkheid rust. Ook kan Advocaat tegen Rijnsburgse Boys geen beroep doen op de geblesseerden Dries Mertens, Jetro Willems
ZIJN WE WEER GENAAIDDDD DOOR KNVBquote:Op maandag 17 december 2012 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
GVD MARCELO ER NIET BIJ TEGEN REISBURGSE BOYS MAN WTF 111!1!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |