quote:Op zondag 16 december 2012 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij weet heus wel wie hier ouder is van ons 2 he popje
werk ze!quote:
nee, alleen jijquote:
gisteren stond er een andere foto van Debby of FB van Timur. daar zag je ook de voorkantquote:Op zondag 16 december 2012 12:36 schreef Pino112 het volgende:
FLIRT JE STIJF ALARM! Dit is Debby, tandartsassistente. Jan vindt haar wel leuk! Heeft Debby nog een gaatje? of keert ze hem de rug toe.. NU OP 3FM!
[ afbeelding ]
Dat eerste, net als voorgaande jaren gewoon hier verder dus.quote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Wordt dit het SR topic? Of wordt er een nieuw topic/SRsc geopend?
Dit wordt zeer waarschijnlijk de SR SC jaquote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Zou niet weten waarom er een nieuwe moet worden geopend.quote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ok thx!quote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat eerste, net als voorgaande jaren gewoon hier verder dus.
Ik wist het niet meerquote:Op zondag 16 december 2012 12:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit wordt zeer waarschijnlijk de SR SC ja
Zeker weten, heb er ook weer zin aanquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok thx!
[..]
Ik wist het niet meerDan zal het wel wat drukker gaan worden denk ik
In dat geval vrees ik dat het niet veel gaat worden... als ze al geen foto van voren op FB wilt hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren stond er een andere foto van Debby of FB van Timur. daar zag je ook de voorkant
maar gisteren wel...met een schilderij in de klauwen. dus wellicht was dat weer een andere Debbie...quote:Op zondag 16 december 2012 12:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval vrees ik dat het niet veel gaat worden... als ze al geen foto van voren op FB wilt hebben.
quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
IT'S ALWAYS A GOOD TIME! De SR-meestamper van dit jaar. let op mijn woorden
u ben sceptisch?quote:
Opvolger van Bouncer/Hello/Galvanize/Chelsea Dagger/enz bedoel je? Dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Nummers die denk ik het meeste kans maken daarop zijn Icona Pop - I Love It en C2C - Happy.quote:Op zondag 16 december 2012 12:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
IT'S ALWAYS A GOOD TIME! De SR-meestamper van dit jaar. let op mijn woorden
pff, jij hebt er gewoon geen verstand vanquote:Op zondag 16 december 2012 12:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opvolger van Bouncer/Hello/Galvanize/Chelsea Dagger/enz bedoel je? Dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Nummers die denk ik het meeste kans maken daarop zijn Icona Pop - I Love It en C2C - Happy.
Icona Pop denk ik niet, door de tekst.quote:Op zondag 16 december 2012 12:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opvolger van Bouncer/Hello/Galvanize/Chelsea Dagger/enz bedoel je? Dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk. Nummers die denk ik het meeste kans maken daarop zijn Icona Pop - I Love It en C2C - Happy.
True... maar heb jij dan een beter idee?quote:Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Icona Pop denk ik niet, door de tekst.
twitter:Koningin_NL twitterde op zondag 16-12-2012 om 12:43:38Volgende week op de Razende Bol: mevrouw Brard, in Sterren Spoelen Aan. Zucht. #bultrug reageer retweet
IKVINDJELEKKER, of misschien From The East. Of er komt nog een andere uit oid.quote:Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
True... maar heb jij dan een beter idee?
Het was maar een vraag hoorquote:Op zondag 16 december 2012 12:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom er een nieuwe moet worden geopend.
Ik zou bijna gelovig worden en gaan bidden dat dat liedje het echt niet moet worden.quote:
u bent nieuw?quote:Op zondag 16 december 2012 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zou bijna gelovig worden en gaan bidden dat dat liedje het echt niet moet worden.
Geforceerde anthems moeten ze maar eens afschaffen btw.
Wat ik trouwens nog heb verzonnen: Er is toch een SR veiling? Daar moeten ze met het maffe talent van Ekdom iets mee doen. VeilingTV ofzo, kan hilarisch worden
quote:Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:Koningin_NL twitterde op zondag 16-12-2012 om 12:43:38Volgende week op de Razende Bol: mevrouw Brard, in Sterren Spoelen Aan. Zucht. #bultrug reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |