Al gepost? Lees ik net.quote:Ross Pearson had his reasons for not shaking George Sotiropoulos' hand following his third-round TKO victory at UFC on FX 6.
Pearson said that Sotiropoulos punched his assistant boxing coach off-camera over a Twitter beef between he and the Aussie.
The boxing coach, Erin Beach, then knocked out Sotiropoulos.
"That's why I said I lost all respect for him and that's why I didn't shake his hands afterwards," Pearson said. "That's why I'm not his friend now – because he acted unprofessional."
Pearson couldn't remember exactly when the incident took place but said it was midway through filming, which, for the six-week filming, means it was in early August.
Pearson said he and Sotiropoulos had been arguing on Twitter, and Beach had inserted himself into the conversation at some point.
Pearson said Sotiropoulos blindsided Beach, who began fighting back. The incident happened "off-camera" on the reality show set in Sydney, he said.
The scrap drew an instant response from UFC President Dana White, who raised Pearson and his team on the phone.
"Dana chewed our heads off," Pearson said. "George was acting unprofessional. I get paid to fight; I don't fight in the streets for free."
While Sotiropoulss' alleged KO would not have fallen within a time frame to preclude him from competing against Pearson, it could have severely affected his preparation if he allowed himself to recover.
Sotiropoulos was "emotional" following his loss, which was his third straight inside the octagon, though the extent of his physical complications from the stoppage weren't known.
quote:Op zondag 16 december 2012 05:25 schreef THEFXR het volgende:
ik wil de post presser zien, dana pissed en roy feliciteren,lol
quote:Op zondag 16 december 2012 05:29 schreef Geo4kant het volgende:
Beachnog ff en dan weer vaste kijker
Wow, wat blijft die lange uppercut toch mooi landen zeg!quote:
Welk event was dit?quote:Op zondag 16 december 2012 05:40 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat hij zo heerlijk blijft.
mag dat niet dan?quote:Op zondag 16 december 2012 23:00 schreef Paxlie het volgende:
Suplexdude (sinds wanneer mag je iemand op zijn hoofd dumpen trouwens)?
zoals de KNVB zorgt voor refs, zo zorgt de NSAC voor de refs en niet de UFC!quote:Op maandag 17 december 2012 00:01 schreef Padnul het volgende:
Zo die ellendige TUF is ook weer weg. Vond de finalisten over het algemeen redelijk zwak. Enkel die Whitaker zag er wel ok uit. Moet wel zeggen dat de meeste TUF van vorig seizoen een stuk beter voor de dag kwamen dan ik had verwacht.
Wel 2 leuke events en dan met name de prelims.
Palhares is een choker 1e-klas. Bij elke tegenslag gaat hij in B.J. Penn-mode en als een dood vogeltje rondlopen.
Elliot laat weer een tof gevecht zien, blij dat hij nu zijn 1e UFC-win heeft. Dacht na die knie niet dat hij nog in staat ging wezen door te vechten, petje af!
Hoe lang blijft de UFC nog werken met Mazzagatti en Winslow werken zeg. Wat een drama zijn die twee zeg. Winslow weer te laat met ingrijpen en Mazzagatti was aan het slaapwandelen in de ring terwijl iemand vol in zijn kloten getrapt wordt. Onbegrijpelijk...
Oh ja helemaal vergeten.quote:Op maandag 17 december 2012 00:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zoals de KNVB zorgt voor refs, zo zorgt de NSAC voor de refs en niet de UFC!
daar geeft iedereen je gelijk inquote:Op maandag 17 december 2012 00:24 schreef Padnul het volgende:
[..]
Oh ja helemaal vergeten.
Maar dan nog waarom worden die twee nog opgestelt door de NSAC? Echt die twee leren niks van hun fouten. Blijven maar doorgaan op dezelfde voet. KNVB straft scheidsrechters ook als ze een wanprestatie leveren.
Hier gaat het om de gezondheid van de vechters, en hoe vaak ze wel niet te laat ingrijpen is gewoon schandalig.
Nadat hij eerder al linkte naar een photoshop topic met zijn gezichttwitter:HypeOrDie twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 10:05:59Just posted a photo http://t.co/ssSLzm0Z reageer retweet
quote:Op dinsdag 18 december 2012 10:15 schreef Paxlie het volgende:
Pat BarryNadat hij eerder al linkte naar een photoshop topic met zijn gezichttwitter:HypeOrDie twitterde op dinsdag 18-12-2012 om 10:05:59Just posted a photo http://t.co/ssSLzm0Z reageer retweet
http://www.mixedmartialar(...)hread=2104844&page=5
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:13 schreef THEFXR het volgende:
Als Strikeforce wordt opgedoekt, gaat de UFC dan het champ vs champ"" concept lekker commercieel uitmelken?
Marquardt vs GSPquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:18 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Waarom niet?
Melendez VS Bendo
Cormier VS JDS (... of Cain... of Cees)
Bring it!!
gewoon een trannyquote:Op dinsdag 18 december 2012 14:21 schreef n00cL30n het volgende:
Hey mannen,
Ik heb op een ander forum een avatar bet gewonnen om Ricci vs Smith, maar ik kan niets vinden. Jullie nog leuke suggesties?
let me bang, broquote:Op dinsdag 18 december 2012 16:16 schreef n00cL30n het volgende:
Hahahahahahaha, nou... wilde wel iets uit deze TUF reeks gebruiken... Ik kan alleen zo snel iets vinden?
Ik heb het tot deze beperkt:quote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 16:24 schreef incognitoomuch het volgende:
Epic tweet!
Rustam Khabilov @ KhabilovMMA
My job is to throw him, how he lands is his business.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mixed_martial_arts_rules#Foulsquote:Spiking an opponent to the canvas on his or her head or neck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |