Soms kijk ik de hele aflevering maar vaak skip ik naar de ruzies en de fights zelf.quote:Op zondag 16 december 2012 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
TUF kijk ik ook niet meer.. misschien als er een keer een vrouwen editie komt dat ik dan weer in schakel.. :p
Die andere is een army boy die regelmatig eens moet laten weten hoe zwaar ze het in Afghanistan hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 04:23 schreef Geo4kant het volgende:
Is dat een vechter?Ziet er uit als een model mooiby.
outstanding reactie van jouquote:Op zondag 16 december 2012 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
Rogan houdt eens je kut smoel met je alles the best dit the best dat ..vuile hypers kut amerikanen.
Als je rijk bent ga je niet het leger in.quote:Op zondag 16 december 2012 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
Dat wijf is way out of his league.. is die dude rijk?
Kan inderdaad maar hoe komt hij dan aan die chick..quote:Op zondag 16 december 2012 04:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je rijk bent ga je niet het leger in.
Zwanger gemaakt tijdens ons en verplicht trouwen van de kerk.quote:Op zondag 16 december 2012 04:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan inderdaad maar hoe komt hij dan aan die chick..
+ rood broekje aanquote:Op zondag 16 december 2012 04:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat die dude dadelijk elke 3 seconde zijn haar goed doen?
Dat wordt de C. Ronaldo van de UFCquote:Op zondag 16 december 2012 04:33 schreef Geo4kant het volgende:
Gaat die dude dadelijk elke 3 seconde zijn haar goed doen?
Inderdaadquote:Op zondag 16 december 2012 04:34 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat wordt de C. Ronaldo van de UFC
Zou dat de reden zijn dat die ene amerikaan die basisschool binnen is gegaan?quote:Op zondag 16 december 2012 04:36 schreef THEFXR het volgende:
van zoveel reclame, wil je wel gaan schieten,ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |