zijn toch geen privegegevens van FOK!kers en dergelijke? Zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mogen geen whatsapp gesprekken of privegegevens gedeeld worden duh
Walgelijk inderdaad, nergens worden traceerbare gegevens onthuld. De modjes moeten eens begrijpen dat dit soort topics volle zalen trekken, ook de vraagkant moet gevoed worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:20 schreef ThaTim het volgende:
Waarom KLB / Kennis op whatsapp :') dicht?
Niet alleen dat topic, maar de hele user.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:35 schreef Geelman het volgende:
Dit begint wel erg triest te worden: KLB / Rellen in parijs vielen tegen
Inderdaad,gaat ook nog bedreigen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet alleen dat topic, maar de hele user.
Die had allang een permban moeten hebben, maar de admins zijn laks geworden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Niet alleen dat topic, maar de hele user.
Want mods zijn 24/7 online natuurlijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:42 schreef dude1960 het volgende:
Dit dan KLB / Geen kanker te doen hebben, te walgelijk voor woorden dat gegooi met kanker in een topic zonder inhoud. Grappig ook dat de mods hier niets aan doen, mag ik nu ook gewoon lege topics openen met kanker in de titel???
Inderdaad. Maar de modjes zijn er niet denk ik... Want deze mag ook dringend dicht: KLB / Haan AKA buttpirate Privéfoto van een user in de OP. Haan en Ricardo zijn een vete aan het uitvechten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:42 schreef dude1960 het volgende:
Dit dan KLB / Geen kanker te doen hebben, te walgelijk voor woorden dat gegooi met kanker in een topic zonder inhoud. Grappig ook dat de mods hier niets aan doen, mag ik nu ook gewoon lege topics openen met kanker in de titel???
Jij had nooit zwart mogen worden. KLB heeft een beest nodig...quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want mods zijn 24/7 online natuurlijk.
Ik ben er, afgezien van de afgelopen dagen, beestachtig weinig.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij had nooit zwart mogen worden. KLB heeft een beest nodig...
Ik ben er, eveneens afgezien van de laatste dagen (verlof! hiep hoi!quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben er, afgezien van de afgelopen dagen, beestachtig weinig.
Geloof het of niet maar ook mods hebben een leven buiten FOK! dus het kan voorkomen dat er toevallig even niemand is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 00:42 schreef dude1960 het volgende:
Dit dan KLB / Ik ben een sukkel, te walgelijk voor woorden dat gegooi met kanker in een topic zonder inhoud. Grappig ook dat de mods hier niets aan doen, mag ik nu ook gewoon lege topics openen met kanker in de titel???
Ik wil anders best nachtmodden hoorquote:Op donderdag 3 januari 2013 03:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat de modjes het wel zien wanneer ze vanochtend KLB aanklinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |