Wel slordig, een beetje genie moet toch weten dat je eigenlijk alleen de HDD hoeft te vernietigen. Je kan de rest wel in elkaar slaan maar dat heeft niet heel veel nut.quote:Op maandag 17 december 2012 14:05 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Niet zeker of dat het geval is, denk dat "in stukken en brokken aangetroffen op de slaapkamer van de schutter" de computer betreft, niet de harde schijf.
Andere bron:
[..]
Als je een harde schijf in stukken en brokken aantreft kan je data recovery wel vergeten.
Als hij een modeltrein fanaat ipv een computernerd was geweest hadden ze misschien locomotieven en stationnetjes in stukken en brokken aangetroffen. Waarom ga je ervan uit dat hij informatie wilde wissen?quote:Op maandag 17 december 2012 14:10 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wel slordig, een beetje genie moet toch weten dat je eigenlijk alleen de HDD hoeft te vernietigen. Je kan de rest wel in elkaar slaan maar dat heeft niet heel veel nut.
[..]
yup... aantekening in je EPD en de wereld kan zien dat je gevaarlik bentquote:Op maandag 17 december 2012 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je beseft dat wat je nu doet een heel gevaarlijke aanname is?
Naast het feit dat je af en toe een jointje rookt (wietpas), een spelletje speelt (afschrift bank van aanschaf Battlefield bij gameshop) en zelfs soms info zoekt op internet over Breivik, James Holmes of Ryan Lanza maakt dat je zometeen opgepakt wordt.quote:Op maandag 17 december 2012 14:30 schreef Re het volgende:
[..]
yup... aantekening in je EPD en de wereld kan zien dat je gevaarlik bent
Dan kunnen ze mij ook meteen meenemen.quote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Naast het feit dat je af en toe een jointje rookt (wietpas), een spelletje speelt (afschrift bank van aanschaf Battlefield bij gameshop) en zelfs soms info zoekt op internet over Breivik, James Holmes of Ryan Lanza maakt dat je zometeen opgepakt wordt.
Oeh spannend, dan sta ik vast al op een of andere zwarte lijst.quote:Op maandag 17 december 2012 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Naast het feit dat je af en toe een jointje rookt (wietpas), een spelletje speelt (afschrift bank van aanschaf Battlefield bij gameshop) en zelfs soms info zoekt op internet over Breivik, James Holmes of Ryan Lanza maakt dat je zometeen opgepakt wordt.
twitter:nbc6 twitterde op maandag 17-12-2012 om 15:38:50#BREAKING All public schools in Ridgefield are in lockdown due to suspicious person in the Branchville Train Station area: NBC Connecticut reageer retweet
Gaat weer lekker, paniek zit er goed in (en terecht)twitter:volkskrant twitterde op maandag 17-12-2012 om 15:40:51Scholen in stadje #Connecticut dicht wegens verdacht persoon, 30 km van Newtown http://t.co/iWrkfGtw reageer retweet
quote:School locked down (now lifted) in Pennsylvania after umbrella was mistaken for a gun. Going to be a lot more of these now.
quote:e thing you seem to have trouble understanding the most is Freedom. The USA was built on it, and the right to bear arms was given to Americans so their government would not get out of control, and dictate what kind of lives people should have. Think about the fact that we didn't have these incidents in the first 150 or 160 years of this countries existance, and we have always had guns. It's not the guns, it's the people. They have no knowledge of bad or good, of good and evil, or of what is sacred and what is not., and that is where the problem is. No respect for human life at all. That has to change.
Niet? Ik ben het helemaal met Freeman eens. De MSM heeft een veel te groot sensatiegehalte. Jij weet 't te beredeneren m.b.v. 'gezond verstand'. Mensen met zware psychische aandoeningen zien het heel anders, daar kan de nummer 1 in het aantal slachtoffers juist een trofee zijn. 'Beroemd en berucht' dus.quote:Op maandag 17 december 2012 10:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit is wat Morgan Freeman ervan vindt. Ben ik het niet zo mee eens
heb ook aangegeven voor een psychopaat is het net zo makkelijk om een wapen te krijgen.quote:Op maandag 17 december 2012 16:23 schreef Hathor het volgende:
Het bezit van vuurwapens zal in de VS nooit ter discussie staan, dat is bijna hetzelfde als tegen ze zeggen dat ze moeten stoppen met ademen. Maar ze mogen het bezit van semi and full automatic assaultrifles best eens aan banden gaan leggen, want ik kan geen enkele zinnige reden bedenken waarom een doorsnee burger zoveel firepower tot zijn beschikking zou moeten hebben. Wat dat betreft zijn ze daar echt helemaal doorgeslagen.
Ach ja, ga om die reden maar nooit met een Amerikaan in discussie, want dat is een gesprek zonder eind. Het meest cynische aan dit hele voorval is dat mams zoonlief zelf heeft leren schieten, misschien heeft ze haar taak iets te goed uitgevoerd.quote:Op maandag 17 december 2012 16:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb ook aangegeven voor een psychopaat is het net zo makkelijk om een wapen te krijgen.
in nederland alles behalve, wetje regeltjes etc.
in dit geval begrijp ik dat de zoon wapens heeft gepakt van zijn moeder, en de moeder had wapens, als je weet dat je zoon in de war is ... waarom heb je in vredensnaam wapens..
jup, het maakt niet uit voor de amerikanen ze geven de zoon op de kop terwijl moeders de wapens had en blijkbaar niet goed verstopt voor haar zoon.quote:Op maandag 17 december 2012 16:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach ja, ga om die reden maar nooit met een Amerikaan in discussie, want dat is een gesprek zonder eind. Het meest cynische aan dit hele voorval is dat mams zoonlief zelf heeft leren schieten, misschien heeft ze haar taak iets te goed uitgevoerd.
amerikanen zijn gewoon een stel schijterds en daardoor gebeuren er veel meer schietpartijen en hebben ook veel meer mensen een wapen in huis.quote:Op maandag 17 december 2012 16:41 schreef Thomas-sama het volgende:
'School locked down (now lifted) in Pennsylvania after umbrella was mistaken for a gun. Going to be a lot more of these now.'
een van mijn collega's die ook een Glock 19 in huis heeft.quote:This is really a profound statement and speaks to the heart of the matter. We are a material society that runs on the fuel of greed, instant gratification and apathy. No one is safe
Wanneer meerdere bewapende (al dan niet individuele) groepen op elkaar schieten, heet dat oorlog dus.quote:Op maandag 17 december 2012 16:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup, het maakt niet uit voor de amerikanen ze geven de zoon op de kop terwijl moeders de wapens had en blijkbaar niet goed verstopt voor haar zoon.
het feit is gewoon een gestoord persoon kan in de VS veels te gemakellijk aan een wapen komen.
en een killing spree aanrichten. mja daarvoor hebben ze zelf wapens om zich te verdedigen.
nou hebben zoveel mensen daar wapens ik heb nog nooit mee gekregen dat een spree killer of een andere moordenaar neergeschoten is door een individueel behalve politie.
Oke man.quote:Op maandag 17 december 2012 17:33 schreef Hetkapitaal het volgende:
Er komt een tijd aan wanneer de politie niet meer ingrijpt. En iedereen het met elkaar laat uitzoeken. Dat zeg ik je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |