abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120560159
En alvast welkom terug RTS!
pi_120560338
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:21 schreef Panthera. het volgende:
Morgen Elst-Deventer, Apeldoorn-Bergen op Zoom en Goes-Breda, in Transporter, Polo en Passat. Eerste keer Zeeland voor mij, en dan heb ik ook alle provincies gehad :)
Elst > deventer... Serieus?? :')
  donderdag 20 december 2012 @ 18:41:00 #178
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120560590
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef RTS91 het volgende:

[..]

13 januari sta ik weer op Nederlandse bodem. ;)
13 januari, mooiste dag van het jaar _O_
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 20 december 2012 @ 18:41:39 #179
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_120560613
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:33 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Elst > deventer... Serieus?? :')
Wat is het probleem? Dat is 60 kilometer ofzo, valt nog reuze mee dus.
#26 || Luciano da Silva
pi_120560638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:58 schreef enpe het volgende:
Moet morgenmiddag omstreeks 14:30 van Axel naar Nijmegen. Kan via Antwerpen of de Westerscheldetunnel. Hoe is de Antwerpse ring op vrijdagmiddag 15:00, al diepe ellende of valt het mee?
Ik zou het eigenlijk niet wagen om via Antwerpen te gaan.. Denk dat het rond 15:00 uur wel begint, vrijdag, vakantie begint.. En Antwerpese ring is echt een crime.
Nee.
pi_120561685
Whut, net gebeld voor een rit volgende week zaterdag:

Samen met 9 andere chauffeurs 10 auto's om 4u 's ochtends ophalen bij een postbedrijf en vóór 10 uur afleveren in een plaatje bij Kassel, Duitsland. We moesten er wel op letten dat we om 10:23 de bus/trein in Kassel naar huis hadden want de volgende gaat pas 4 uur later ofzo. :P

Wel vet zo'n rit, alleen jammer van de auto's waarschijnlijk.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_120563745
Dat is een beste rit! Wel een leuk project, inderdaad spijtig van de auto waar dat dan in moet :P
pi_120563980
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Wat is het probleem? Dat is 60 kilometer ofzo, valt nog reuze mee dus.
Zucht, ik heb hard gewerkt vandaag. Ik las elst > heteren.
pi_120564424
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
En alvast welkom terug RTS!
Dank u :)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:41 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

13 januari, mooiste dag van het jaar _O_
De dag dat jij ontslag neemt?
pi_120565119
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:53 schreef RTS91 het volgende:

De dag dat jij ontslag neemt?
De dag dat die mongool weer een jaar te lang op deze planeet rondloopt.
pi_120569523
Trouwens, wat vinden jullie nou echte nadelen aan het werk? Er is eentje waar ik me persoonlijk altijd mateloos aan kan irriteren. Meerkerk, grrrrr! Wie heeft bedacht om een bedrijf te vestigen op zo'n lastig bereikbare plek met OV!

En verder natuurlijk dat je vaak in industrieterreinen terecht komt waardoor je vaak heel lang op de bus aan het wachten bent.
pi_120569880
Meerkerk valt wel mee hoor. Erger zijn de (in verhouding) kleine stukjes met het OV waar je door rukverbindingen ellendig lang over doet.
pi_120571078
Wat ik echt een groot nadeel vind is de onzekerheid of je kunt werken. En daarmee het wachten op een telefoontje die misschien toch niet komt.
pi_120571902
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie nou echte nadelen aan het werk? Er is eentje waar ik me persoonlijk altijd mateloos aan kan irriteren. Meerkerk, grrrrr! Wie heeft bedacht om een bedrijf te vestigen op zo'n lastig bereikbare plek met OV!

En verder natuurlijk dat je vaak in industrieterreinen terecht komt waardoor je vaak heel lang op de bus aan het wachten bent.
Loon is laag :P En korte werkdagen, 8 uur red ik zeker niet.
pi_120572229
Morgen weer eerste ritje sinds ruim 2 maanden, dat is dus het grootste nadeel :D
pi_120572663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Loon is laag :P En korte werkdagen, 8 uur red ik zeker niet.
Dat ligt aan de regio, want in het hoge noorden heb je ze niet vaak korter dan 8 uur :P
pi_120572754
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

Dat ligt aan de regio, want in het hoge noorden heb je ze niet vaak korter dan 8 uur :P
Ah, ik woon in de randstad, korte ritjes dus. Loon blijft laag :P
pi_120572860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef Warrick21 het volgende:

Chagrijnig kudt klanten waar je het kop het liefst van de romp af trekt. Vanochtend moest ik ook weer een auto bij zo'n sloeber ophalen. Als je busjes moet ophalen bij particulieren kom je vaak toch wel bij tokkies thuis.
En als je een auto moet ophalen bij de directe berijder zeuren ze ook maar al te vaak over elke schade die je noteert. Veel te bang dat ze moeten dokken. Tja, was er dan zuiniger mee omgegaan. Zeker als de tank dan ook leeg is, en hij zowel van binnen als buiten te ranzig is om aan te raken kan ik me soms maar moeilijk inhouden.
Het liefst haal ik auto's gewoon bij dealers, LM/verhuur bedrijf, of bij bedrijven bij de receptie. En 9 van de 10 keer heb ik dat gelukkig gewoon.
pi_120573347
Ach bij particulieren kan het ook wel leuk zijn met koffie en een lift naar het station.
pi_120574452
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef S-RS het volgende:

[..]

Chagrijnig kudt klanten waar je het kop het liefst van de romp af trekt. Vanochtend moest ik ook weer een auto bij zo'n sloeber ophalen. Als je busjes moet ophalen bij particulieren kom je vaak toch wel bij tokkies thuis.
En als je een auto moet ophalen bij de directe berijder zeuren ze ook maar al te vaak over elke schade die je noteert. Veel te bang dat ze moeten dokken. Tja, was er dan zuiniger mee omgegaan. Zeker als de tank dan ook leeg is, en hij zowel van binnen als buiten te ranzig is om aan te raken kan ik me soms maar moeilijk inhouden.
Het liefst haal ik auto's gewoon bij dealers, LM/verhuur bedrijf, of bij bedrijven bij de receptie. En 9 van de 10 keer heb ik dat gelukkig gewoon.
Dit }:|
Kan er zo strontchagrijnig van worden, die gasten die je zowat over je schouder mee kijken wat je noteert en elke schade in twijfel trekken. Ik doe ook maar mijn werk hoor, zoek het lekker uit met de LM.

Die LM in Groningen aan de (uit mijn hoofd) Wismarweg heeft daar ook een trekje van, die jagen je op bij schades noteren. Strontvervelend.
pi_120574483
Inderdaad kan :P Maar ik kom toch vaak voor busjes bij particulieren, en daar rijdt meestal toch een apart slag volk in.
Heb ook wel regelmatig 'normale' auto's moeten halen en dan is het allemaal wel prima ja. Beetje dom lullen over je werk, je studie en koffie tanken :D
pi_120574637
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:31 schreef Viezze het volgende:

[..]

Die LM in Groningen aan de (uit mijn hoofd) Wismarweg heeft daar ook een trekje van, die jagen je op bij schades noteren. Strontvervelend.
Huh, die lui die ook meerdere Porsches hebben staan en nog wel wat meer dik spul? Redelijk nieuwe klant met veel Opels? Daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Als hij nog binnen staat lopen ze altijd even met me mee en gaan daarna weer weg. Laten me gewoon in alle rust de auto controleren.
pi_120574780
Ja die. Ik ben er twee keer geweest en die gast zat een beetje bijdehand opmerkingen te maken dat we wel bij CSI konden gaan werken en het moest allemaal vlug vlug. Verder wel hele aardige gasten, daar niet van, alleen over het schade noteren moeten ze even beter met EW communiceren want van hun hoef je niet zo precies de schade noteren maar van EW uiteraard wel.
pi_120575323
Daar krijg je altijd wel iets leuks mee. Die ML350 van vorige week kwam daar ook vandaan.
pi_120575447
Nou, dat valt ook wel mee. Ik heb het vanaf daar moeten doen met een Punto en een 500
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')