Fuck, was het een chauffeursrit.. Moest hem helaas weigeren.. Kut kut kut!quote:Op woensdag 19 december 2012 15:26 schreef Dalenbart het volgende:
Net gebeld voor een spoedrit vanavond als chauffeur terwijl ik hiker ben.
Zijn er dingen waar ik extra goed op moet letten of die anders zijn dan hiken?
Bedankt dan he.. Van Rottevalle naar Westdorp voor de topografiefreaks onder ons...quote:Op woensdag 19 december 2012 15:36 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Fuck, was het een chauffeursrit.. Moest hem helaas weigeren.. Kut kut kut!
Toch wel. Ik vraag een brochure aan, geen telefoongesprek. Die brochure volstond voor mij. Dat zij mij toch bellen is hun keuze, en daarom dien ik doorverbonden te worden met dat register. Als ik een aanvraag had gedaan voor een telefoongesprek, hadden ze mij niet hoeven doorverbinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:16 schreef MuurStraat het volgende:
[..]
Hoeven ze ook niet. Jij hebt bij hun informatie aangevraagd
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk...quote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef joppie_saus het volgende:
Hoe krijg je als auto-ontwerper in godsnaam dit op papier:
[ afbeelding ]
Die gaan ook binnen no-time kapot. Ik had er laatst van die stoffen schoenen gekocht voor een habbekrats en die hebben het nog geen 2mnd volgehouden. Is je geld denk ik niet waard.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:12 schreef Rubenr3 het volgende:
Bij van Haren kosten nette schoenen 20-30 euro, alleen ze lopen wel kut..
Pff ik heb ook van die blauwe suede schoenen met een vrij lange puntige neus.. bij sommige auto's zorgt dat in combinatie met mijn schoenmaat voor wat strubbelingen met de koppeling...quote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef joppie_saus het volgende:
Onzin. Ik heb daar vorig jaar bruin suède stappers gehaald en daar aldoor op gewerkt en verder gedragen. Lopen prima en kwaliteit is ook goed. Heb onlangs schoenen bij Van Lier gehaald en ja, je merkt kwaliteitsverschil maar om de Van Haren als rotzooi te bestempelen gaat te ver.
Gelukkig heb ik maatje 41, scheelt nog al.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Pff ik heb ook van die blauwe suede schoenen met een vrij lange puntige neus.. bij sommige auto's zorgt dat in combinatie met mijn schoenmaat voor wat strubbelingen met de koppeling...
Ik dacht huh suede schoenen bij Van Haren?? Nu zit ik ff op hun website te kijken en er staan opzich prima modelletjes tussenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef joppie_saus het volgende:
Onzin. Ik heb daar vorig jaar bruin suède stappers gehaald en daar aldoor op gewerkt en verder gedragen. Lopen prima en kwaliteit is ook goed. Heb onlangs schoenen bij Van Lier gehaald en ja, je merkt kwaliteitsverschil maar om de Van Haren als rotzooi te bestempelen gaat te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |