Voor morgen ook zo'n dag voor het zandbedrijf gekregen, echter na 5 minuten weer gebeld om in de plaats een 5008 van Breda naar Groningen te rijden. Ook goed!quote:Op woensdag 26 december 2012 21:24 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen post rijden voor het zandbedrijf
Nog iemand van hier? Kreeg een lijst met aardig wat namen doorgestuurd..
Dat is echt kut! Was het bij die Renault dealer langs de rotonde?quote:Op donderdag 27 december 2012 10:39 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
En weer voor niks vanaf m'n ouders naar Leeuwarden gereisd. Wisten nergens vanaf en een Megane was er ook niet.
Weer een dag verkloot..
Ondanks dat EW er niks aan kan doen ben ik er ondertussen wel zat van. Zal dus mijn ogen wel openhouden voor iets anders met meer zekerheid..
Nee, daar ben ik 2 keer geweest, was elke keer top! Moest nu bij de bank met die grote koepel zijn.quote:Op donderdag 27 december 2012 11:32 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Dat is echt kut! Was het bij die Renault dealer langs de rotonde?
Daar zijn ze het blijkbaar niet mee eens, heb ook werkquote:
Waar begin je, trondheim of wismar?quote:Op donderdag 27 december 2012 18:39 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Had eerst na vandaag even geen zin om morgen wel te werken. Om 5 over half 6 me bedacht en de beschikbaarheid toch weer open gegooid.
2 minuten laten al telefoon. 3 ritten maarliefst. Groningen - Hoogeveen (Megane), Zwolle - Oldenzaal (5008), Huissen - Groningen (Corsa 1.2).
Eerste en laatste adres zijn exact gelijk, dus mooi met de auto heen en maar hopen dat de planning ongewijzigd blijft
Wismar, ben er een keer eerder geweest. Zal geen probleem zijn om daar de auto te parkeren, toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 19:02 schreef S-RS het volgende:
[..]
Waar begin je, trondheim of wismar?
Nee, maar je moet de auto links van het pand parkeren, niet rechts op de bezoekersplaatsen.quote:Op donderdag 27 december 2012 19:08 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Wismar, ben er een keer eerder geweest. Zal geen probleem zijn om daar de auto te parkeren, toch?
Kijk, daar kan ik wat meequote:Op donderdag 27 december 2012 19:36 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nee, maar je moet de auto links van het pand parkeren, niet rechts op de bezoekersplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |