quote:
Dan gewoon uit protest jezelf klaar vingeren in een hoekje van je kamer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Wel kan gewoon versturen.
En zo gek is dit nog niet eens. In een wereld waar we constant opzoek zijn naar de 'next digital high' kan dit geen kwaad.quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee al volwassen en behandeld als 14
Je hebt je blijkbaar niet gedragen als een volwassene.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
Nee al volwassen en behandeld als 14
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
En zo gek is dit nog niet eens. In een wereld waar we constant opzoek zijn naar de 'next digital high' kan dit geen kwaad.
Alsof je dat vrijwillig gaat doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
En zo gek is dit nog niet eens. In een wereld waar we constant opzoek zijn naar de 'next digital high' kan dit geen kwaad.
Is je eigen keuze.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:17 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
[..]
Alsof je dat vrijwillig gaat doen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:17 schreef Amberly-Fay-Mindy het volgende:
[..]
[..]
Alsof je dat vrijwillig gaat doen.
dan alsnog ben ik een volwassene.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt je blijkbaar niet gedragen als een volwassene.
Yes, dit dus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken dat je nooit nadenkt over je leven, of je bent heel egoistisch, of je hebt een super geweldig leven...
Hoe dan ook, klinkt als een leven waarin weinig gebeurt, lijkt me sterk dat je ouder bent dan 17.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |