SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
inderdaad en ik verveel me rotquote:
ik haat wachtenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Jaaaa, wachtenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad en ik verveel me rot
ik haat wachten![]()
![]()
Heb eventjes gedoucht en een vrolijk overhemd aangetrokken. Ben klaar om naar de verjaardag te gaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
maar ik zal wel moeten aangezien ik degene ben die het feessie hier organiseertquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ohw leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar ik zal wel moeten aangezien ik degene ben die het feessie hier organiseert![]()
![]()
Muzieknootjes of disneyfiguren?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb eventjes gedoucht en een vrolijk overhemd aangetrokken. Ben klaar om naar de verjaardag te gaan.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hawaii overhemd?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb eventjes gedoucht en een vrolijk overhemd aangetrokken. Ben klaar om naar de verjaardag te gaan.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.
C'est la vie
Enlighten us.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nope, ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen plannen voor vanavond?.
Binnenkort misschien weer beginnen met voetbal (), bij mijn neef in het team
.
![]()
japs mijn verjaardagsfeest hierquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen plannen voor vanavond?
Det Som En Gang Var
Vertelquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.Bloemen en planten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Muzieknootjes of disneyfiguren?Nee, ik geloof dat ik die al een tijdje niet meer heb.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Good!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, ik niet.
.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
ga rugby spelen man is veel leukerquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, ik niet.
.
Det Som En Gang Var
Hmm...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.
Ik keek artistieke foto's toen mijn zusje binnen kwam vallen.
Die vond het al te grappig en die ging ook het ouder-kind gesprekje doen dat het heel normaal was enzo
Rustig aan.![]()
Ah! Gezellig! Wanneer was/ben je jarig?quote:What you forget, you are gonna repeat.
quote:Nou je kent het wel van dat gebruik altijd een condoom geneuzel en dergelijke.quote:C'est la vie
maandag dan word ik 29quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Gezellig! Wanneer was/ben je jarig?
Det Som En Gang Var
Nice. Gefeliciteerd alvast/nogquote:!
Heb ik tenminste weer wat bewegingquote:Nehquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga rugby spelen man is veel leuker![]()
![]()
Condooms bij fappen zijn kut man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nou je kent het wel van dat gebruik altijd een condoom geneuzel en dergelijke.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik had zequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen plannen voor vanavond?, maar er was a change of plans ... en nu ... heb ik ff geen idee meer
![]()
thnxsquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd alvast/nog!
[..]
Heb ik tenminste weer wat beweging
[..]
Neh
en waarom niet?
is een leuke sport hoor
Det Som En Gang Var
Waar ging het over?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.![]()
Ah! Gefeliciteerd alvast, mocht ik het maandag zijn vergeten.quote:
En veel plezier vanavond
Jahaaaa dat is DE speech jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nou je kent het wel van dat gebruik altijd een condoom geneuzel en dergelijke.![]()
![]()
Kan je mooi naar leiden komen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had ze, maar er was a change of plans ... en nu ... heb ik ff geen idee meer
Rustig aan.![]()
Ja, en nieuwe mensen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik tenminste weer wat bewegingWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Condooms bij fappen zijn kut man.![]()
![]()
Omdat ik eerst maar weer eens rustig aan kan beginnen, en in dat team spelen al mensen die ik kenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
thnxs
en waarom niet?
is een leuke sport hoor![]()
![]()
`quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nou je kent het wel van dat gebruik altijd een condoom geneuzel en dergelijke.
Wat zei je? Voorgaande keren ook niet gebruikt en toen lukte het ook?![]()
Godverquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Condooms bij fappen zijn kut man.Hebben we dat ook weer achter de rug.quote:C'est la vie
Ahwquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had ze, maar er was a change of plans ... en nu ... heb ik ff geen idee meer
Anders blijf je gewoon gezellig bij ons
Dat had ik wel moeten zeggen, ik had haar gezicht dan willen zien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
`
Wat zei je? Voorgaande keren ook niet gebruikt en toen lukte het ook?
C'est la vie
Dat zou kunnen ja..... maar 't is geen meet he..quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je mooi naar leiden komen.![]()
Uiteraard wel, je ontmoet mij dan toch.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja..... maar 't is geen meet he..Rustig aan.![]()
Kijk, kom je ook wat makkelijker de groep in.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook ja! Zijn er 2 of 3 die ik ken, dat is dan ook wel weer fijn.
Goed bezig
quote:dank je komt wel goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Gefeliciteerd alvast, mocht ik het maandag zijn vergeten.
En veel plezier vanavondaah oke wie ken jij daar dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik eerst maar weer eens rustig aan kan beginnen, en in dat team spelen al mensen die ik kenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Hebben we dat ook weer achter de rug.
Hebben ze je ook een pakje condooms gegeven? Of was het alleen de speech...![]()
![]()
*Burp*"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AhwAnders blijf je gewoon gezellig bij ons
![]()
![]()
Daarom. Thanks!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, kom je ook wat makkelijker de groep in.
Goed bezigMijn neef en een vriend van hem zijn leider/trainer van dat teamquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
dank je komt wel goed
[..]
aah oke wie ken jij daar dan?.
![]()
Je mag mn kerstboom komen optuigen!quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jeinquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard wel, je ontmoet mij dan toch.![]()
aah dan ken ik ze ook welquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom. Thanks!
[..]
Mijn neef en een vriend van hem zijn leider/trainer van dat team.
kom daar zo vaak ondertussen
Det Som En Gang Var
Echt klote, heb ik het surround systeem van mn ouders mee genomen, ben ik de hdmi/scart kabel vergeten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
nee, barquote:
en nee King. het is 10minuten rijden voor mij met de auto
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik heb het over voetbal hè, niet over rugby? Hoe weet jij dan welk team ik bedoelquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah dan ken ik ze ook wel
kom daar zo vaak ondertussen.
![]()
Ik ben net bezig met die van mij.... zo klaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag mn kerstboom komen optuigen!![]()
![]()
Zo, was wel nodig, maar is lastig, daar hangt mn dekbed over te drogen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met die van mij.... zo klaarohja, ik heb geen versieringen
slimquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef PeuRac het volgende:
Echt klote, heb ik het surround systeem van mn ouders mee genomen, ben ik de hdmi/scart kabel vergeten![]()
![]()
je kan ook op de bar dansen beetje zoals hoe heet die film ook alweer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee, bar
en nee King. het is 10minuten rijden voor mij met de autoLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
coyote uglyquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
je kan ook op de bar dansen beetje zoals hoe heet die film ook alweer?
dat gaat op deze bar niet.. hahaWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
mehehehe een stoel hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo, was wel nodig, maar is lastig, daar hangt mn dekbed over te drogen.![]()
![]()
Heb er maar een CDtje in gedrukt. Heb ook nog geen tv aansluiting hier (of internet).quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
oow zo ik dacht dat je het over rugby hadquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het over voetbal hè, niet over rugby? Hoe weet jij dan welk team ik bedoel.
Det Som En Gang Var
Bagger man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb er maar een CDtje in gedrukt. Heb ook nog geen tv aansluiting hier (of internet).
Ben je Hilversum al in geweest?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wel.... en ik ben crea bea...hoe laat ben je in het pittoreske H'sum?
Was dinsdag nog in jouw stadje trouwens
Oh ideaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee, bar
en nee King. het is 10minuten rijden voor mij met de autoRustig aan.![]()
die jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
coyote ugly
dat gaat op deze bar niet.. haha
hmmz jammer hoor dan had je zo meer omzet gedraaid
Det Som En Gang Var
Gisteren ja, kan me er weinig meer van herinneren, werd wakker met een VIP bandje om mn pols en had maar 10 euro uitgegeven. Weet dat we heel veel lol hebben gehad met een paar lui.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger man.
Ben je Hilversum al in geweest?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nee die gaf ze al toen ze dacht dat ik met een kennis van mij naar bed ging.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hebben ze je ook een pakje condooms gegeven? Of was het alleen de speech...
C'est la vie
t is alleen met muntjes.. dus kan mij geen flikker schelen.. krijg toch geen fooiquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ja
hmmz jammer hoor dan had je zo meer omzet gedraaid
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren ja, kan me er weinig meer van herinneren, werd wakker met een VIP bandje om mn pols en had maar 10 euro uitgegeven. Weet dat we heel veel lol hebben gehad met een paar lui.
Rustig aan.![]()
Is die kleine in je FB van jou?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
t is alleen met muntjes.. dus kan mij geen flikker schelen.. krijg toch geen fooi"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
yesquote:mn zoontje
ohja, weet nog wel dat ik biertjes heb staan drinken met Ruud de Wild, Erik de Zwart en nog wat (voormalig) 538 lui.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat weinig van de avond herinneren gezeur vind ik altijd stoere praat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, weet nog wel dat ik biertjes heb staan drinken met Ruud de Wild, Erik de Zwart en nog wat (voormalig) 538 lui.
Zo niet, dan drink je als een kneus, jezelf laveloos dus.Rustig aan.![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]hoe laat ben je in het pittoreske H'sum?
ligt er aan waar ik moet zijn.... centrum komt meestal goed, maar als ik in de eenrichtingsmuk terecht kom... rij ik zo H'sum weer uit.Niet eens gebeldquote:Was dinsdag nog in jouw stadje trouwens![]()
Wat kwam je doen? Hoe laat was je er?
![]()
Dan ben je wel een jummy mummy.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
whehehee nee dan maakt het indd niks uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
t is alleen met muntjes.. dus kan mij geen flikker schelen.. krijg toch geen fooiLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Waren ze geribbeld voor haar plezier?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die gaf ze al toen ze dacht dat ik met een kennis van mij naar bed ging.
Of waren het van die condooms die je orgasme uitstellen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ultra dun, omdat het anders niet past natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren ze geribbeld voor haar plezier?
Of waren het van die condooms die je orgasme uitstellen?Rustig aan.![]()
Goed gedaan!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren ja, kan me er weinig meer van herinneren, werd wakker met een VIP bandje om mn pols en had maar 10 euro uitgegeven. Weet dat we heel veel lol hebben gehad met een paar lui.![]()
![]()
Ik heb ze nooit gekregen.... only the talkquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die gaf ze al toen ze dacht dat ik met een kennis van mij naar bed ging.![]()
![]()
Tsja, het was gezellig en ik had totaal geen idee van hoeveel ik had gedronken. Wat goed laveloos ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat weinig van de avond herinneren gezeur vind ik altijd stoere praat.
Zo niet, dan drink je als een kneus, jezelf laveloos dus.Ik woon centrum, centrum. Vlakbij t pleintje bij de kerk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieus?
ligt er aan waar ik moet zijn.... centrum komt meestal goed, maar als ik in de eenrichtingsmuk terecht kom... rij ik zo H'sum weer uit.Moest naar die blauwe blokkendoos. Uurtje of 6 tot 8 denk ik. Ik heb je nummer niet eens volgens mijquote:[..]
Niet eens gebeld![]()
Wat kwam je doen? Hoe laat was je er?
thankyouquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn ouders hadden wel door dat ik theoreticus was op jonge leeftijd.![]()
![]()
hoe oud is je kind eigenlijk?quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Hoe oud is je mannetje?quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Fijne avondquote:
Haha, nee, voetbal zei ik tochquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow zo ik dacht dat je het over rugby had![]()
![]()
quote:3,5 jaarquote:
Oeh, na de zomervakantie voor het eerst naar school dus? Spannend!quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Weet ik veel zie ik er uit als iemand die ook maar iets weet van condooms?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of waren het van die condooms die je orgasme uitstellen?C'est la vie
mja i know ik las het verkeerd ><quote:Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ik denk voor de zomervakantie al.. maar is nog niet helemaal zeker.. hij is in juni jarig en de vakantie begint hier pas 20 juli.. dus ik denk dat hij voor de vakantie nog een paar weekjes magquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, na de zomervakantie voor het eerst naar school dus? Spannend!
hij is er iig nu al wel aan toeWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
aah dat schiet al aardig op danquote:
Det Som En Gang Var
Elk condoom stelt je orgasme uit, bij mij wel iig. Het is dat het veel goedkoper en minder gedoe is dan wanneer het mis gaat. Blijf het gruwelijke ondingen vinden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of waren het van die condooms die je orgasme uitstellen?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja i know ik las het verkeerd ><.
![]()
Bij Gooiland daar?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:29 schreef PeuRac het volgende:
Ik woon centrum, centrum. Vlakbij t pleintje bij de kerk.Ik wel die van jou.... volgens mij... nog het zelfde nummer?quote:Moest naar die blauwe blokkendoos. Uurtje of 6 tot 8 denk ik. Ik heb je nummer niet eens volgens mij![]()
Oeh leuk! Mag het niet al wat eerder als hij dat zelf wil?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik denk voor de zomervakantie al.. maar is nog niet helemaal zeker.. hij is in juni jarig en de vakantie begint hier pas 20 juli.. dus ik denk dat hij voor de vakantie nog een paar weekjes mag
hij is er iig nu al wel aan toe"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
kleine van een vriendin van me is nou ook naar school en leuk dat ze het vindquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik denk voor de zomervakantie al.. maar is nog niet helemaal zeker.. hij is in juni jarig en de vakantie begint hier pas 20 juli.. dus ik denk dat hij voor de vakantie nog een paar weekjes mag
hij is er iig nu al wel aan toeLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Leuk! Hij heeft er zelf veel zin in, of ben jij er vooral aan toe?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
hij is er iig nu al wel aan toe![]()
Mag hij niet wat eerder? Of is die grens echt hard van 4 jaar?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
En ik vond het altijd maar kutquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
kleine van een vriendin van me is nou ook naar school en leuk dat ze het vind
Rustig aan.![]()
Daar vlakbij ja, zelfde manier er naartoe rijden, maar dan niet de parkeergarage in.quote:Mijn nummer is hetzelfde ja. Stuur me eens een WA/berichtje dan?quote:[..]
Ik wel die van jou.... volgens mij... nog het zelfde nummer?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Niet dat ze veel waard waren hoor, ze waren al verlopen toen ik ze kreeg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb ze nooit gekregen.... only the talk
Over condooms gesproken:
Ik heb zelden zo gelachen.
C'est la vie
mja later wel maar zover ik weet vond ik het eerst wel leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En ik vond het altijd maar kutLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Waar parkeer ik dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef PeuRac het volgende:
Daar vlakbij ja, zelfde manier er naartoe rijden, maar dan niet de parkeergarage in.donequote:Mijn nummer is hetzelfde ja. Stuur me eens een WA/berichtje dan?![]()
![]()
helaas niet.. heb ik al nagevraagd maar doen ze hier in de buurt ECHT nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh leuk! Mag het niet al wat eerder als hij dat zelf wil?
Joh ik moest huilen toen ik jarig was als kleuter, nooit meer vergeten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja later wel maar zover ik weet vond ik het eerst wel leuk
Een van mijn eerste herinneringen die ik nog heb overigens.Jeugdtrauma's
Rustig aan.![]()
Of naast de deur bij mij, mag eigenlijk niet, maar rond deze tijd kan dat prima (autovrije straat, maar wel met 2 parkeerplaatsen). Of waar mijn auto staat, 100m eerder in de straat.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
ik ga er vandoor lieverdjes.. tot 6 uurlang leve redbull
doehoeeeei
Veel plezier, met wat je ook gaat doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
ik ga er vandoor lieverdjes.. tot 6 uurlang leve redbull
doehoeeeei
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet dat ze veel waard waren hoor, ze waren al verlopen toen ik ze kreeg.
Over condooms gesproken:
Ik heb zelden zo gelachen.o man
![]()
![]()
Zo, 3e en laatste was in de machine zitten, dan is dat straks ook weer klaar
pas rond groep 6 toen het buitensluiten en getreiter begon vanaf toen was voor mij de lol erafquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Joh ik moest huilen toen ik jarig was als kleuter, nooit meer vergeten.
Een van mijn eerste herinneringen die ik nog heb overigens.Jeugdtrauma's
Det Som En Gang Var
ja dat is Hilversumquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of naast de deur bij mij, mag eigenlijk niet, maar rond deze tijd kan dat prima (autovrije straat, maar wel met 2 parkeerplaatsen). Of waar mijn auto staat, 100m eerder in de straat.![]()
Ach ik vind t prima, mijn auto staat op prive terrein achter een afgesloten hekquote:en heb ik gewoon bij de huur in geritseld dus kost me niks.
Anderhalve meter ongeveer.quote:
Edit - ben je serieus van plan om te komen?Ik heb niks in huis bedenk ik me net. Alleen cola en dubbelfris.
Ja, doenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet Dexter nog kijken. Laat ik dat eens gaan doen.
Doe datquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet Dexter nog kijken. Laat ik dat eens gaan doen.![]()
Mja, wij hadden ook wel 1 jongen die gepest werd eigenlijk denk ik zo...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
pas rond groep 6 toen het buitensluiten en getreiter begon vanaf toen was voor mij de lol eraf
Maar die kon nog wel redelijk meekomen en dat stopte ook wel na groep 5 ofzo.. Na groep 5 wordt iedereen toch wel een klein beetje.... minder kind en meer bedachtzaam zogezegd.Rustig aan.![]()
Ik ben gepest tot in de 2e van de middelbare schoolquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mja, wij hadden ook wel 1 jongen die gepest werd eigenlijk denk ik zo...
Maar die kon nog wel redelijk meekomen en dat stopte ook wel na groep 5 ofzo.. Na groep 5 wordt iedereen toch wel een klein beetje.... minder kind en meer bedachtzaam zogezegd.
Gepest wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben gepest tot in de 2e van de middelbare school![]()
![]()
Kut hey...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben gepest tot in de 2e van de middelbare school
Wij hadden ene uiterst gemengde groep op havo / vwo, mensen van vmbo - havo - vwo met elkaar gemengd zogezegd...
Ging super goed.
In wat voorn groep zat jij?Rustig aan.![]()
Mjaquote:Vanaf groep 3 ongeveer
Vmbo/havo. Maar werd dus vanaf de basisschool al gepest, en een aantal van die pesters kwamen bij mij in de klas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kut hey...
Wij hadden ene uiterst gemengde groep op havo / vwo, mensen van vmbo - havo - vwo met elkaar gemengd zogezegd...
Ging super goed.
In wat voorn groep zat jij?What you forget, you are gonna repeat.
Ik kan het me heel slecht voorstellen, kan jij redenen aanwijzen oid?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
MjaVanaf groep 3 ongeveer
[..]
Vmbo/havo. Maar werd dus vanaf de basisschool al gepest, en een aantal van die pesters kwamen bij mij in de klas.Rustig aan.![]()
Waarom ik gepest werd?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan het me heel slecht voorstellen, kan jij redenen aanwijzen oid?What you forget, you are gonna repeat.
Ik ben altijd al een outsider geweest.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja,
Bij ons was die jongen wel een beetje apart en hij hapte heel snel.What you forget, you are gonna repeat.
Jammer, denk ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een outsider geweest.
Ik was het ook totdat ik gel in mijn haar ging doen ofzo.
En werd gepest totdat ik een jongen op zijn hoofd sloeg met een stuk steen...
Pretty effective.Rustig aan.![]()
Ik ken je pijn meid.... en nu ik sterker ben, zou ik ze allemaal tikkenquote:Ik had mazzel... niemand van mijn basis ging mee naar de middelbarequote:[..]
Vmbo/havo. Maar werd dus vanaf de basisschool al gepest, en een aantal van die pesters kwamen bij mij in de klas.![]()
![]()
ik niet.... laatste jaar zo'n 60 leerlingen... we gingen zelfs met de hele basis op kamp...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:07 schreef kingtoppie het volgende:
Zaten jullie op grote basisscholen?![]()
![]()
Nadat ik in groep 8 een jongen op zn bek had geslagen nadat hij me voor de zoveelste keer uitschold voor weet ik veel wat, had ik mn hele klas bovenop me liggen en werd ik achtervolgt naar huis.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer, denk ik.
Pretty effective.What you forget, you are gonna repeat.
Ik was best handig in het negeren van shit uiteindelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jammer, denk ik.
Pretty effective.C'est la vie
Wij ook, was zo super tofquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik niet.... laatste jaar zo'n 60 leerlingen... we gingen zelfs met de hele basis op kamp...
Ik had toen een rokje aangedaanVan een meisje, en toen ging ik mensen flashen met een boxer die half omhoog getrokken zat, lekker nasty zo
Rustig aan.![]()
Ja, als ik ze nu allemaal zie lach ik ze van binnen ook allemaal uit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ken je pijn meid.... en nu ik sterker ben, zou ik ze allemaal tikken
[..]
Ik had mazzel... niemand van mijn basis ging mee naar de middelbare
Ik ben een mooie meid inmiddels en sta stevig in mijn schoenen. Zij zijn nu allemaal dik, lelijk en labiel
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nadat ik in groep 8 een jongen op zn bek had geslagen nadat hij me voor de zoveelste keer uitschold voor weet ik veel wat, had ik mn hele klas bovenop me liggen en werd ik achtervolgt naar huis.
Rustig aan.![]()
Het nadeel van internet van je buren jatten, is dat je niet kan klagen als het er uit ligt
Mooie meidenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als ik ze nu allemaal zie lach ik ze van binnen ook allemaal uit.
Ik ben een mooie meid inmiddels en sta stevig in mijn schoenen. Zij zijn nu allemaal dik, lelijk en labiel
Rustig aan.![]()
Ik zat laatst in metro, toen zag ik de pestkop van groep 8 weer voor me. Ik zag dat hij me herkende en durfde me niet aan te kijken, 1-0.C'est la vie
Ik kan er niet tegen als ik eerder wegkijk als een vrouw als ik oogcontact heb.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
Ik zat laatst in metro, toen zag ik de pestkop van groep 8 weer voor me. Ik zag dat hij me herkende en durfde me niet aan te kijken, 1-0.
Rustig aan.![]()
Ja, leuk is datquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
Ik zat laatst in metro, toen zag ik de pestkop van groep 8 weer voor me. Ik zag dat hij me herkende en durfde me niet aan te kijken, 1-0.
Laatst een pestkop in de drive gehad. Ik deed alsof ik 'm niet kende, maar het was duidelijk dat hij me wel herkende. Ik heb hem vriendelijk zijn bestelling gegeven enzulks, maar hij reageerde als een patsertje
Dat werkte niet altijdquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was best handig in het negeren van shit uiteindelijk.![]()
![]()
Ik heb eigenlijk nooit oogcontact als ik buiten ben. Ik zit meestal in een cocon van muziek, nieuws en social media.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen als ik eerder wegkijk als een vrouw als ik oogcontact heb.
C'est la vie
Autist.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit oogcontact als ik buiten ben. Ik zit meestal in een cocon van muziek, nieuws en social media.
De model achtige meisjes... + mode poppetjes zijn ook autistisch wat dat betreft...
Misschien dat ik om die reden nooit iets voor dat soort meisjes voel.
En daarnaast zijn er super knappe vrouwen die geen mode poppetje zijn of modelDie zijn tof.
Rustig aan.![]()
We hebben lopen kloten met zaklampen, gehost op Mooi man, we hebben de directeur gemake-upt en het snoep gejat... dat was eigenlijk best lachen jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wij ook, was zo super tof
Ik had toen een rokje aangedaanVan een meisje, en toen ging ik mensen flashen met een boxer die half omhoog getrokken zat, lekker nasty zo
![]()
![]()
That's the spiritquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, als ik ze nu allemaal zie lach ik ze van binnen ook allemaal uit.
Ik ben een mooie meid inmiddels en sta stevig in mijn schoenen. Zij zijn nu allemaal dik, lelijk en labiel![]()
![]()
Bij mij werkte het wel aardig.quote:C'est la vie
klopt ... kan wel is niet nuttigquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:11 schreef PeuRac het volgende:
Het nadeel van internet van je buren jatten, is dat je niet kan klagen als het er uit ligt![]()
![]()
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
En ze weten het he ....![]()
Ik ga toch niet in de trein zitten flirten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Autist.
De model achtige meisjes... + mode poppetjes zijn ook autistisch wat dat betreft...
Misschien dat ik om die reden nooit iets voor dat soort meisjes voel.
En daarnaast zijn er super knappe vrouwen die geen mode poppetje zijn of modelDie zijn tof.
Omdat ik onderweg: moe ben
Op de weg terug: moe ben
En als ik naar school ga zie ik er toch uit als Zwiebertje dus veel nut zou het ook weer niet hebben.
C'est la vie
* -Engel- knipt met vingers voor gezicht heloef YOEHOEEEEEEEEEEEequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit oogcontact als ik buiten ben. Ik zit meestal in een cocon van muziek, nieuws en social media.![]()
Die jongen die ik gepest had zogezegd daar kan ik wel goed mee opschieten..quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En ze weten het he ....Rustig aan.![]()
Haha, met mij valt ook niet te flirten in de treinquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in de trein zitten flirten.
En als ik naar school ga zie ik er toch uit als Zwiebertje dus veel nut zou het ook weer niet hebben.
90% van de tijd slaap ik
Ik ook niet echt hoor, maar ik zoek gewoon veel oogcontact...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En als ik naar school ga zie ik er toch uit als Zwiebertje dus veel nut zou het ook weer niet hebben.Rustig aan.![]()
Daarom gewoon slingers meenemen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, met mij valt ook niet te flirten in de trein
90% van de tijd slaap ikRustig aan.![]()
Idemquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ook niet echt hoor, maar ik zoek gewoon veel oogcontact...
Maar niet in de trein
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Idem
Maar niet in de trein
Rustig aan.![]()
HE? NEE DIT IS CENTRAAL STATION NIET DIT IS SLOTERDIJKquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- knipt met vingers voor gezicht heloef YOEHOEEEEEEEEEEEeC'est la vie
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit oogcontact als ik buiten ben. Ik zit meestal in een cocon van muziek, nieuws en social media.![]()
![]()
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zwiebertjequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En als ik naar school ga zie ik er toch uit als Zwiebertje dus veel nut zou het ook weer niet hebben.ik is oud...
ik ken de tvserie nog
![]()
![]()
Oja, als een meisje zichzelf opmaakt in de trein dan heb ik wel een soort van stalker modus aan... Moet dan steeds kijken wat ze aan het doen is.
Rustig aan.![]()
Met jou kan ik praten, of slapen in de trein.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, met mij valt ook niet te flirten in de trein
90% van de tijd slaap ikC'est la vie
Ik ken 'm ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zwiebertjeik is oud...
ik ken de tvserie nog
Hhahaha.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
HE? NEE DIT IS CENTRAAL STATION NIET DIT IS SLOTERDIJKRustig aan.![]()
Als ik samen met iemand ben in de trein ben ik wel wakker hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, of slapen in de trein.
Maar alleen slaap ik altijd
Ik zat vandaag weer eens in de 300, gelijk weer helemaal in slaap dommelen daar. Bussen slapen nog veel lekkerder dan treinen vind ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten, of slapen in de trein.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ben je zo als die gast.... die zomaar wakker wordt op Groningen terwijl ie in A'foort eruit had gemoeten ...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
HE? NEE DIT IS CENTRAAL STATION NIET DIT IS SLOTERDIJKdat verhaal vond ik toen zo geweldig
![]()
C'est la vie
Trein is opmaken level 2. De echte die hards doen het in de bus (achterin!), level 3!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Oja, als een meisje zichzelf opmaakt in de trein dan heb ik wel een soort van stalker modus aan... Moet dan steeds kijken wat ze aan het doen is.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
A'foortquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je zo als die gast.... die zomaar wakker wordt op Groningen terwijl ie in A'foort eruit had gemoeten ...dat verhaal vond ik toen zo geweldig
A... makeup fetish.... good to know....quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Oja, als een meisje zichzelf opmaakt in de trein dan heb ik wel een soort van stalker modus aan... Moet dan steeds kijken wat ze aan het doen is.
KT meeten.... sminkdoos mee![]()
![]()
Die R-Net bussen zijn zo heerlijk om in te slapen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zat vandaag weer eens in de 300, gelijk weer helemaal in slaap dommelen daar. Bussen slapen nog veel lekkerder dan treinen vind ik.C'est la vie
Ik vind 't leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Opmaken in het openbaar vervoerBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dan is in de auto als bestuurder level 4 zeker?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trein is opmaken level 2. De echte die hards doen het in de bus (achterin!), level 3!"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Neejoh ... achter op de motor dat is level 4quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Trein is opmaken level 2. De echte die hards doen het in de bus (achterin!), level 3!![]()
![]()
Nee, zeker niet, vind obessief gedrag altijd vervelend.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A... makeup fetish.... good to know....
KT meeten.... sminkdoos mee![]()
Beetje mag.Rustig aan.![]()
Nee ik werd wel een keer wakker in Leiden toen ik er bij Schiphol al uit moest.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ben je zo als die gast.... die zomaar wakker wordt op Groningen terwijl ie in A'foort eruit had gemoeten ...dat verhaal vond ik toen zo geweldig
Dat is nu wel een stuk gevaarlijker want ze hebben die lijn nu doorgetrokken naar Vlissingen.
C'est la vie
Heb ik wel eens gedaan hoor..... ritje van Enschede naar A'dam om uit te gaan... omkleden, makeup nagels alles....quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Opmaken in het openbaar vervoer![]()
![]()
In de trein? Hoe doe je dat omkleden dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan hoor..... ritje van Enschede naar A'dam om uit te gaan... omkleden, makeup nagels alles....
Nou ja, het is makkelijker omdat ze het doen terwijl ze stilstaan, maar het geeft meer mentale stress natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is in de auto als bestuurder level 4 zeker?
Weet ik nog niet zo goed PeuRac.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee hoor.... ook gewoon lvl 3... in de stilstaande file is het zelfs 2 of 1quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is in de auto als bestuurder level 4 zeker?![]()
Invalidentoiletquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de trein? Hoe doe je dat omkleden dan?
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Daar komt Swiebertje, daar is Swiebertje, onze Swiebert met zijn ingedeukte hoed. Daar komt Swiebertje, daar is Swiebertje. Onze Swiebert die steeds malle dingen doet!
Beetje maar..... maar jongen.... dat is toch geen make uppen..... dat telt niet johquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, vind obessief gedrag altijd vervelend.![]()
Beetje mag.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, het is makkelijker omdat ze het doen terwijl ze stilstaan, maar het geeft meer mentale stress natuurlijk.
Weet ik nog niet zo goed PeuRac.ik bedoelde tijdens het rijden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee hoor.... ook gewoon lvl 3... in de stilstaande file is het zelfs 2 of 1"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ik woon erquote:Vanuit Enschede?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan hoor..... ritje van Enschede naar A'dam om uit te gaan... omkleden, makeup nagels alles....Kom je uit Enschede?
Hehehe... waar ben ik nouquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik werd wel een keer wakker in Leiden toen ik er bij Schiphol al uit moest.
Dat is nu wel een stuk gevaarlijker want ze hebben die lijn nu doorgetrokken naar Vlissingen.![]()
![]()
ranzige bendequote:![]()
ik heb me wel eens omgekleed tijdens het rijdenDat lukt alleen met cruise control trouwens.
Gewoon linkerpoot op gas, rechterbeen door broek... Rechterpoot op gas...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ranzige bende![]()
ik heb me wel eens omgekleed tijdens het rijdenDat lukt alleen met cruise control trouwens.
Moet kunnen toch?Rustig aan.![]()
Je hebt dan geen ruimte om de broek over je kont te trekken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon linkerpoot op gas, rechterbeen door broek... Rechterpoot op gas...
Moet kunnen toch?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dan heb ik pas echt een probleem.quote:
C'est la vie
Gewoon.... top en trui uit... jurkje aan.... broek uit... panty aan indien koud of sjiek feest... platte schoenen wisselen voor de hakken... en dan ff alles rechttrekken blabla.... oke... ik ga natuurlijk niet rechtop in de trein staan, maar verder .... als het niet al te druk is.... en anders maar op de wc/tussengedeelte.... daar zit bijna niemandquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de trein? Hoe doe je dat omkleden dan?![]()
Joop Doderquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar komt Swiebertje, daar is Swiebertje, onze Swiebert met zijn ingedeukte hoed. Daar komt Swiebertje, daar is Swiebertje. Onze Swiebert die steeds malle dingen doet!![]()
![]()
lol, dat zou ik niet snel doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon.... top en trui uit... jurkje aan.... broek uit... panty aan indien koud of sjiek feest... platte schoenen wisselen voor de hakken... en dan ff alles rechttrekken blabla.... oke... ik ga natuurlijk niet rechtop in de trein staan, maar verder .... als het niet al te druk is.... en anders maar op de wc/tussengedeelte.... daar zit bijna niemand"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jawel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt dan geen ruimte om de broek over je kont te trekken.Rustig aan.![]()
ja wel joh... als je eenmaal die broek rond je benen hebt, dan til je je kont op..... (maybe stoel iets naar achter zetten)quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt dan geen ruimte om de broek over je kont te trekken.![]()
Leuk!!!quote:
Ik kom uit Enschede en studeer in Amersfoort![]()
Ik woon in de spaceboxenWaar woon jij?
Uhuhquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan heb ik pas echt een probleem.![]()
![]()
Misschien heb ik wel een hele dikke kontquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja wel joh... als je eenmaal die broek rond je benen hebt, dan til je je kont op..... (maybe stoel iets naar achter zetten)
Ik wel.... gemak dient de mens.... en wat men niet wilt zien... dan kijkt men toch gewoon niet...quote:![]()
Ha! Ik weet het wel zeker!quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een hele dikke kontBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Enschede vond ik een hele fijne stad om te wonen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Leuk!!!
Ik kom uit Enschede en studeer in Amersfoort![]()
Ik woon in de spaceboxenWaar woon jij?
Ik woon in Vathorst
We kunnen wel een keer een kroegentocht gaan houdenIk ken nog steeds niet alle tentjes
![]()
![]()
Daar staat mij niks van bijquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel een hele dikke kont![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Enschede vond ik een hele fijne stad om te wonen.
Ik woon in Vathorst
We kunnen wel een keer een kroegentocht gaan houdenIk ken nog steeds niet alle tentjes
![]()
Een kroegentocht in Amersfoort neem ik aan dan?
Zat jij gewoon stiekem naar mijn kont te staren?quote:
Aber natürlichquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Een kroegentocht in Amersfoort neem ik aan dan?![]()
![]()
Niet te missen joh.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zat jij gewoon stiekem naar mijn kont te staren?Rustig aan.![]()
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Een kroegentocht in Amersfoort neem ik aan dan?![]()
![]()
Ik niet stiekem hoor, maar misschien had jij het gewoon niet door?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zat jij gewoon stiekem naar mijn kont te staren?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Eens kijken wanneerquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, leuk! Moeten we doen!![]()
![]()
Stop met malen, want was het nuttig?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wel een paar keer geen oog dicht gedaan though...
Malen malen malen.....![]()
Inderdaad. Wordt voor mij wel pas volgend jaar hoorquote:
Mijn gedachtes vlogen aan en vlogen weg.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Stop met malen, want was het nuttig?
Een constructieve draad in mijn gedachtes houden was super moeilijk, ik vergat gewoon binnen 2 tellen wat ik aan het bedenken was.Rustig aan.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Wordt voor mij wel pas volgend jaar hoorhehehe dus over pak m beet 3 weken.... goed hoor
nee ik moet ook nog ff kijken in mijn agenda... die van 2013 ligt nog op het werk![]()
![]()
Haha, zoiets inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]hehehe dus over pak m beet 3 weken.... goed hoor
nee ik moet ook nog ff kijken in mijn agenda... die van 2013 ligt nog op het werk
dus... kan je je beter focussen op een ding.... een woord/getal..... als je dat vaak genoeg oefent, stopt het malen en nog beter.... meestal besef je dat het meeste gemaal nergens goed voor is...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn gedachtes vlogen aan en vlogen weg.
Een constructieve draad in mijn gedachtes houden was super moeilijk, ik vergat gewoon binnen 2 tellen wat ik aan het bedenken was.
kost wel tijd en moeite- het lukt ook niet in 1x....maar daarna alleen maar profijt
![]()
![]()
hehehequote:Dexter dat is toch die gast die mensen vermoord? Geen doden.... manquote:Geen, volgens mij. Ik houd dat nooit zo bij.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe
[..]
Dexter dat is toch die gast die mensen vermoord? Geen doden.... man. Had hij een goede reden voor om het niet te doen
.
![]()
Klopt, maar hij vermoord niet elke aflevering mensenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe
[..]
Dexter dat is toch die gast die mensen vermoord? Geen doden.... man
Hebhet nu niet meer, heb gewoon een paar nachten gekend die zo gingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
tellen wat ik aan het bedenken was.
dus... kan je je beter focussen op een ding.... een woord/getal..... als je dat vaak genoeg oefent, stopt het malen en nog beter.... meestal besef je dat het meeste gemaal nergens goed voor is...
kost wel tijd en moeite- het lukt ook niet in 1x....maar daarna alleen maar profijt
Rustig aan.![]()
Geen verwarming aan op mijn kamer, 2 ramen tegen elkaar open, amper kleding aan, en nog zweet ik me kapot
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Had hij een goede reden voor om het niet te doen
.
OOOO... naja ik volg deze serie nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, maar hij vermoord niet elke aflevering mensensoms zie ik er gewoon een stukje van
![]()
Hoi Jkquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, ook weer thuis, meet was gezellig
Mooi dan![]()
![]()
Dan kan je het oefenenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Hebhet nu niet meer, heb gewoon een paar nachten gekend die zo gingen.![]()
![]()
Koude douche?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen verwarming aan op mijn kamer, 2 ramen tegen elkaar open, amper kleding aan, en nog zweet ik me kapot![]()
![]()
Klinkt toch meer als griep ofzo.... alleen hoofd- en longpijn of nu ook een hoge temp?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen verwarming aan op mijn kamer, 2 ramen tegen elkaar open, amper kleding aan, en nog zweet ik me kapot![]()
Werd vanmorgen wakker met koorts en hoofdpijn. De longpijn is er gedurende de dag bijgekomen. Denk dat de koorts ook weer terug is inmiddelsquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klinkt toch meer als griep ofzo.... alleen hoofd- en longpijn of nu ook een hoge temp?
hoe hoog koorts? pas sinds vandaag?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werd vanmorgen wakker met koorts en hoofdpijn. De longpijn is er gedurende de dag bijgekomen. Denk dat de koorts ook weer terug is inmiddels
verdere klachten? alleen longpijn (whut?) + hoofdpijn?
duf, spierpijn?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
hmm... beroerd ...quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werd vanmorgen wakker met koorts en hoofdpijn. De longpijn is er gedurende de dag bijgekomen. Denk dat de koorts ook weer terug is inmiddels![]()
Koorts is 39,4. Vanmorgen wakker geworden met 39,6. Na paracetamol gezakt naar 38,9.quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
hoe hoog koorts? pas sinds vandaag?
verdere klachten? alleen longpijn (whut?) + hoofdpijn?
duf, spierpijn?
Sinds vannacht.
Hoofdpijn alsof mijn kop elk moment uit elkaar kan knallen, hele dag gehad. Nu gezakt door diclofenac. Erg duf (kan ook door diclofenac komen) en geen spierpijn or whatsoever
Lekker gaan slapen, koorts is goed & pijnstillers voor de kopquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Koorts is 39,4. Vanmorgen wakker geworden met 39,6. Na paracetamol gezakt naar 38,9.
Sinds vannacht.
Hoofdpijn alsof mijn kop elk moment uit elkaar kan knallen, hele dag gehad. Nu gezakt door diclofenac. Erg duf (kan ook door diclofenac komen) en geen spierpijn or whatsoever
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ja, mn mama houd me ook goed in de gatenquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen, koorts is goed & pijnstillers voor de kop![]()
Maar heb vanmiddag al aardig geslapen, dus ik wacht nog even voor ik weer ga slapen.
Sowieso, Narnia op tv
Damn, jij bent serieus ernstig ziekquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geen verwarming aan op mijn kamer, 2 ramen tegen elkaar open, amper kleding aan, en nog zweet ik me kapot
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat idd... als je teveel slaapt gaat je bio naar de knopjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mn mama houd me ook goed in de gaten![]()
Maar heb vanmiddag al aardig geslapen, dus ik wacht nog even voor ik weer ga slapen.quote:Sowieso, Narnia op tv![]()
![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat idd... als je teveel slaapt gaat je bio naar de knopjes
[..]![]()
![]()
Toffe clipquote:
Rustig aan.![]()
Ehm, dunno eigenlijk of jij ze kent, waren met 9, toen 10, toen 9..quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waren er nog veel mensen? ook bekenden van mij?
Msmessy, Weissman, Godshand, Eefje801, El_Thijs, icecoolsniper.. en nog 2 waarvan ik de fok-namen niet meer weet
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Solique was er ook begreep ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, dunno eigenlijk of jij ze kent, waren met 9, toen 10, toen 9..
Msmessy, Weissman, Godshand, Eefje801, El_Thijs, icecoolsniper.. en nog 2 waarvan ik de fok-namen niet meer weetPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
alleen Godshand ken ik verder nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, dunno eigenlijk of jij ze kent, waren met 9, toen 10, toen 9..
Msmessy, Weissman, Godshand, Eefje801, El_Thijs, icecoolsniper.. en nog 2 waarvan ik de fok-namen niet meer weet![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: