SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
inderdaad en ik verveel me rotquote:
ik haat wachtenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first![]()
Jaaaa, wachtenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
inderdaad en ik verveel me rot
ik haat wachten![]()
![]()
Heb eventjes gedoucht en een vrolijk overhemd aangetrokken. Ben klaar om naar de verjaardag te gaan.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
maar ik zal wel moeten aangezien ik degene ben die het feessie hier organiseertquote:
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
ohw leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar ik zal wel moeten aangezien ik degene ben die het feessie hier organiseert![]()
![]()
Muzieknootjes of disneyfiguren?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb eventjes gedoucht en een vrolijk overhemd aangetrokken. Ben klaar om naar de verjaardag te gaan.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Hawaii overhemd?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb eventjes gedoucht en een vrolijk overhemd aangetrokken. Ben klaar om naar de verjaardag te gaan.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.
C'est la vie
Enlighten us.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nope, ik nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen plannen voor vanavond?.
Binnenkort misschien weer beginnen met voetbal (), bij mijn neef in het team
.
![]()
japs mijn verjaardagsfeest hierquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen plannen voor vanavond?
Det Som En Gang Var
Vertelquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.Bloemen en planten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Muzieknootjes of disneyfiguren?Nee, ik geloof dat ik die al een tijdje niet meer heb.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Good!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, ik niet.
.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
ga rugby spelen man is veel leukerquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope, ik niet.
.
Det Som En Gang Var
Hmm...quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.
Ik keek artistieke foto's toen mijn zusje binnen kwam vallen.
Die vond het al te grappig en die ging ook het ouder-kind gesprekje doen dat het heel normaal was enzo
Rustig aan.![]()
Ah! Gezellig! Wanneer was/ben je jarig?quote:What you forget, you are gonna repeat.
quote:Nou je kent het wel van dat gebruik altijd een condoom geneuzel en dergelijke.quote:C'est la vie
maandag dan word ik 29quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Gezellig! Wanneer was/ben je jarig?
Det Som En Gang Var
Nice. Gefeliciteerd alvast/nogquote:!
Heb ik tenminste weer wat bewegingquote:Nehquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga rugby spelen man is veel leuker![]()
![]()
Condooms bij fappen zijn kut man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nou je kent het wel van dat gebruik altijd een condoom geneuzel en dergelijke.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik had zequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen plannen voor vanavond?, maar er was a change of plans ... en nu ... heb ik ff geen idee meer
![]()
thnxsquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice. Gefeliciteerd alvast/nog!
[..]
Heb ik tenminste weer wat beweging
[..]
Neh
en waarom niet?
is een leuke sport hoor
Det Som En Gang Var
Waar ging het over?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet of ik net het seksueel verantwoorde ouder-kind gesprek heb gehad of niet.![]()
Ah! Gefeliciteerd alvast, mocht ik het maandag zijn vergeten.quote:
En veel plezier vanavond
Jahaaaa dat is DE speech jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nou je kent het wel van dat gebruik altijd een condoom geneuzel en dergelijke.![]()
![]()
Kan je mooi naar leiden komen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had ze, maar er was a change of plans ... en nu ... heb ik ff geen idee meer
Rustig aan.![]()
Ja, en nieuwe mensen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik tenminste weer wat bewegingWhat you forget, you are gonna repeat.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Condooms bij fappen zijn kut man.![]()
![]()
Omdat ik eerst maar weer eens rustig aan kan beginnen, en in dat team spelen al mensen die ik kenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
thnxs
en waarom niet?
is een leuke sport hoor![]()
![]()
`quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Nou je kent het wel van dat gebruik altijd een condoom geneuzel en dergelijke.
Wat zei je? Voorgaande keren ook niet gebruikt en toen lukte het ook?![]()
Godverquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Condooms bij fappen zijn kut man.Hebben we dat ook weer achter de rug.quote:C'est la vie
Ahwquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had ze, maar er was a change of plans ... en nu ... heb ik ff geen idee meer
Anders blijf je gewoon gezellig bij ons
Dat had ik wel moeten zeggen, ik had haar gezicht dan willen zien.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
`
Wat zei je? Voorgaande keren ook niet gebruikt en toen lukte het ook?
C'est la vie
Dat zou kunnen ja..... maar 't is geen meet he..quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan je mooi naar leiden komen.![]()
Uiteraard wel, je ontmoet mij dan toch.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja..... maar 't is geen meet he..Rustig aan.![]()
Kijk, kom je ook wat makkelijker de groep in.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ook ja! Zijn er 2 of 3 die ik ken, dat is dan ook wel weer fijn.
Goed bezig
quote:dank je komt wel goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Gefeliciteerd alvast, mocht ik het maandag zijn vergeten.
En veel plezier vanavondaah oke wie ken jij daar dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik eerst maar weer eens rustig aan kan beginnen, en in dat team spelen al mensen die ik kenLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef heloef het volgende:
Hebben we dat ook weer achter de rug.
Hebben ze je ook een pakje condooms gegeven? Of was het alleen de speech...![]()
![]()
*Burp*"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
AhwAnders blijf je gewoon gezellig bij ons
![]()
![]()
Daarom. Thanks!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, kom je ook wat makkelijker de groep in.
Goed bezigMijn neef en een vriend van hem zijn leider/trainer van dat teamquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
[..]
dank je komt wel goed
[..]
aah oke wie ken jij daar dan?.
![]()
Je mag mn kerstboom komen optuigen!quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Jeinquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteraard wel, je ontmoet mij dan toch.![]()
aah dan ken ik ze ook welquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom. Thanks!
[..]
Mijn neef en een vriend van hem zijn leider/trainer van dat team.
kom daar zo vaak ondertussen
Det Som En Gang Var
Echt klote, heb ik het surround systeem van mn ouders mee genomen, ben ik de hdmi/scart kabel vergeten
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
nee, barquote:
en nee King. het is 10minuten rijden voor mij met de auto
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ik heb het over voetbal hè, niet over rugby? Hoe weet jij dan welk team ik bedoelquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah dan ken ik ze ook wel
kom daar zo vaak ondertussen.
![]()
Ik ben net bezig met die van mij.... zo klaarquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag mn kerstboom komen optuigen!![]()
![]()
Zo, was wel nodig, maar is lastig, daar hangt mn dekbed over te drogen.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met die van mij.... zo klaarohja, ik heb geen versieringen
slimquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef PeuRac het volgende:
Echt klote, heb ik het surround systeem van mn ouders mee genomen, ben ik de hdmi/scart kabel vergeten![]()
![]()
je kan ook op de bar dansen beetje zoals hoe heet die film ook alweer?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee, bar
en nee King. het is 10minuten rijden voor mij met de autoLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
coyote uglyquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
je kan ook op de bar dansen beetje zoals hoe heet die film ook alweer?
dat gaat op deze bar niet.. hahaWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
mehehehe een stoel hebbenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo, was wel nodig, maar is lastig, daar hangt mn dekbed over te drogen.![]()
![]()
Heb er maar een CDtje in gedrukt. Heb ook nog geen tv aansluiting hier (of internet).quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
oow zo ik dacht dat je het over rugby hadquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het over voetbal hè, niet over rugby? Hoe weet jij dan welk team ik bedoel.
Det Som En Gang Var
Bagger man.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb er maar een CDtje in gedrukt. Heb ook nog geen tv aansluiting hier (of internet).
Ben je Hilversum al in geweest?![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wel.... en ik ben crea bea...hoe laat ben je in het pittoreske H'sum?
Was dinsdag nog in jouw stadje trouwens
Oh ideaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
nee, bar
en nee King. het is 10minuten rijden voor mij met de autoRustig aan.![]()
die jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
coyote ugly
dat gaat op deze bar niet.. haha
hmmz jammer hoor dan had je zo meer omzet gedraaid
Det Som En Gang Var
Gisteren ja, kan me er weinig meer van herinneren, werd wakker met een VIP bandje om mn pols en had maar 10 euro uitgegeven. Weet dat we heel veel lol hebben gehad met een paar lui.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger man.
Ben je Hilversum al in geweest?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nee die gaf ze al toen ze dacht dat ik met een kennis van mij naar bed ging.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hebben ze je ook een pakje condooms gegeven? Of was het alleen de speech...
C'est la vie
t is alleen met muntjes.. dus kan mij geen flikker schelen.. krijg toch geen fooiquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
die ja
hmmz jammer hoor dan had je zo meer omzet gedraaid
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren ja, kan me er weinig meer van herinneren, werd wakker met een VIP bandje om mn pols en had maar 10 euro uitgegeven. Weet dat we heel veel lol hebben gehad met een paar lui.
Rustig aan.![]()
Is die kleine in je FB van jou?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
t is alleen met muntjes.. dus kan mij geen flikker schelen.. krijg toch geen fooi"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
yesquote:mn zoontje
ohja, weet nog wel dat ik biertjes heb staan drinken met Ruud de Wild, Erik de Zwart en nog wat (voormalig) 538 lui.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Dat weinig van de avond herinneren gezeur vind ik altijd stoere praat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, weet nog wel dat ik biertjes heb staan drinken met Ruud de Wild, Erik de Zwart en nog wat (voormalig) 538 lui.
Zo niet, dan drink je als een kneus, jezelf laveloos dus.Rustig aan.![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]hoe laat ben je in het pittoreske H'sum?
ligt er aan waar ik moet zijn.... centrum komt meestal goed, maar als ik in de eenrichtingsmuk terecht kom... rij ik zo H'sum weer uit.Niet eens gebeldquote:Was dinsdag nog in jouw stadje trouwens![]()
Wat kwam je doen? Hoe laat was je er?
![]()
Dan ben je wel een jummy mummy.quote:"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
whehehee nee dan maakt het indd niks uitquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
t is alleen met muntjes.. dus kan mij geen flikker schelen.. krijg toch geen fooiLife is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
Waren ze geribbeld voor haar plezier?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die gaf ze al toen ze dacht dat ik met een kennis van mij naar bed ging.
Of waren het van die condooms die je orgasme uitstellen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ultra dun, omdat het anders niet past natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren ze geribbeld voor haar plezier?
Of waren het van die condooms die je orgasme uitstellen?Rustig aan.![]()
Goed gedaan!!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gisteren ja, kan me er weinig meer van herinneren, werd wakker met een VIP bandje om mn pols en had maar 10 euro uitgegeven. Weet dat we heel veel lol hebben gehad met een paar lui.![]()
![]()
Ik heb ze nooit gekregen.... only the talkquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die gaf ze al toen ze dacht dat ik met een kennis van mij naar bed ging.![]()
![]()
Tsja, het was gezellig en ik had totaal geen idee van hoeveel ik had gedronken. Wat goed laveloos ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat weinig van de avond herinneren gezeur vind ik altijd stoere praat.
Zo niet, dan drink je als een kneus, jezelf laveloos dus.Ik woon centrum, centrum. Vlakbij t pleintje bij de kerk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Serieus?
ligt er aan waar ik moet zijn.... centrum komt meestal goed, maar als ik in de eenrichtingsmuk terecht kom... rij ik zo H'sum weer uit.Moest naar die blauwe blokkendoos. Uurtje of 6 tot 8 denk ik. Ik heb je nummer niet eens volgens mijquote:[..]
Niet eens gebeld![]()
Wat kwam je doen? Hoe laat was je er?
thankyouquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
Mijn ouders hadden wel door dat ik theoreticus was op jonge leeftijd.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: