PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou mooi zijn als die rating variabel blijft na aankoopquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
Het blik is weer opengetrokken inderdaad...
Djeetje die Messi is ondertussen 88 rated om je waardeloze statement maar even te ontkrachten.
Dat is hij ook slimmerikquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die rating variabel blijft na aankoop
Dat is zoquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die rating variabel blijft na aankoop
wist ik niet zat gewoon even op futhead.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:49 schreef StijnDa het volgende:
Het blik is weer opengetrokken inderdaad...
Djeetje die Messi is ondertussen 88 rated om je waardeloze statement maar even te ontkrachten.
dan mag je ook niet meer in dit topic komen, sorryquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wist ik niet zat gewoon even op futhead.
speel bijna niet meer fut.
ik handel alleen nog maar hater.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan mag je ook niet meer in dit topic komen, sorry
wij houden niet van handelaarsquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik handel alleen nog maar hater.
Messi is alweer 88, omdat hij nu 88 goals heeft. Ze updaten dat de hele tijdquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef Djeetje het volgende:
Torres: http://www.futhead.com/fifa/players/11706/
Messi: http://www.futhead.com/fifa/players/11705/
Wtfquote:
ze updaten alle versies in het spel gewoon, niet alleen die op de markt of nieuwequote:
straks is er voor het eerst een 100 rating speler.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Messi is alweer 88, omdat hij nu 88 goals heeft. Ze updaten dat de hele tijd
al gezegd
Godfrey Chitaluquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
straks is er voor het eerst een 100 rating speler.
Flinke tackle, maar wel erg dubieus imo..geel was terecht vond ik.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
In de 7e minuutWat deed hij, kijk je?
Wel dom tegen VVVKan Groningen een keer punten pakken.
Jaquote:
Best een belangrijke beslissing zo vroeg in de wedstrijd.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Flinke tackle, maar wel erg dubieus imo..geel was terecht vond ik.
Zeefuik staat gewoon in de basis grapjas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
Is een statement, Bacuna wil dat Zeebuik weer in de basis komt
1 van de twee eigenlijk, meneerquote:
Groningen interesseert mij anders wel heel ergquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeefuik staat gewoon in de basis grapjas.
Had gelezen dat hij erg was afgevallen, 8 kilo valt dan nog tegenquote:
Vraag me wel af van wanneer die 92 kilo is. Verschil tussen Zeefuik eind vorig seizoen en een maandje terug is echt grootquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, hij was best zwaar![]()
BMI van 28,3, flink overgewicht.
Hij is wel goed, maar alle BPL silvers zijn zo belachelijk overpriced..quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Diame is best duur, die moet denk ik wel erg goed zijn
dat zijn ze zekers, vooral de middenvelders, Henderson is ook gewoon 40kquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is wel goed, maar alle BPL silvers zijn zo belachelijk overpriced..
Kijk je ook wel eens naar de stats?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef Maver24 het volgende:
Diame is best duur, die moet denk ik wel erg goed zijn
jazekerquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk je ook wel eens naar de stats?
Ik denk begin seizoenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vraag me wel af van wanneer die 92 kilo is. Verschil tussen Zeefuik eind vorig seizoen en een maandje terug is echt groot
Geen van beide, heb aan allebei een hekel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef TBakkert het volgende:
ik vroeg het al eerder, maar zouden jullie Defoe in je team zetten of Bent?
Nee, denk ik ook, maar kan ook dat ze het nog minder vaak updaten als spelers al in de database zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk begin seizoenGaan ze niet elke maand meten
True, het zegt eigenlijk alleen dat hij ooit 92 kg is geweest.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, denk ik ook, maar kan ook dat ze het nog minder vaak updaten als spelers al in de database zitten.
sorry, maar hij moet Engels zijn, Rooney is te duur, Carroll is kut en Welbeck heb ik alquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Geen van beide, heb aan allebei een hekel.![]()
Probeer eens een type Berbatov.
Carroll is een baasquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, maar hij moet Engels zijn, Rooney is te duur, Carroll is kut en Welbeck heb ik al
dat sowiesoquote:
Koop dan een speler als Jay Rodriguez maar verlaag je niet tot het Bent-Defoe niveau.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, maar hij moet Engels zijn, Rooney is te duur, Carroll is kut en Welbeck heb ik al
Carrol-Jones.quote:
dit is alleen maar om even match coins te verdienenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Koop dan een speler als Jay Rodriguez maar verlaag je niet tot het Bent-Defoe niveau.
Wanneer ik met speel met zo'n speler verlies ik gelijk al mijn plezier.
Kan je nu al vertellen dat het niks wordt tenzij je een bijzonder goede speler bent. De gemiddelde divisie 1 speler met zijn Welliton en Emenike zal je kapotmaken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:17 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is em geworden, ik ben benieuwd
Echt een mongolenbende ja..hebben alles over voor een win. Sowieso iedere wedstrijd waarin je 5-10 minuten voor tijd 1 goal achterstaat gaan ze rondtikken achterin.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef Rijst het volgende:
Leuk man divisie 1![]()
Eerste potje gaat de tegenstander achterin rondtikken terwijl ik bezig was met een comeback en het tweede potje tegen een lagswitcher.
vind ik juist wel meevallen, maar kan ook aan de rest van team liggenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in FIFA is het net zo'n gigantische baas hoordodelijke linkervoet en een dodelijk hoofd
Kutspel met een kutcommunityquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een mongolenbende ja..hebben alles over voor een win. Sowieso iedere wedstrijd waarin je 5-10 minuten voor tijd 1 goal achterstaat gaan ze rondtikken achterin.
dat zien we dan wel weer,quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kan je nu al vertellen dat het niks wordt tenzij je een bijzonder goede speler bent. De gemiddelde divisie 1 speler met zijn Welliton en Emenike zal je kapotmaken.
Dit team mist balans en kracht. Ook zijn die silvers overbodig.
Nee, je hebt gelijk, Carrol is namelijk niet de beste kopper in het hele spel. Bij lange na niet zelfs.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik juist wel meevallen, maar kan ook aan de rest van team liggen
maar moet wel zeggen dat er op een of andere manier wel veel invliegenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, Carrol is namelijk niet de beste kopper in het hele spel. Bij lange na niet zelfs.
hedde gij silvers?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Iemand potje? Ik kan geen tegenstanders vinden
heb je hem uberhaupt wel gebruikt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind ik juist wel meevallen, maar kan ook aan de rest van team liggen
Hij heeft hem vast gebruikt alleen op de verkeerde manier.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb je hem uberhaupt wel gebruikt?
Misschien heeft hij wel veel spieren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:04 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, hij was best zwaar![]()
BMI van 28,3, flink overgewicht.
Huntelaarquote:
wel gebruikt, veel met Young en Valencia voorgeven in 3-5-2.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij heeft hem vast gebruikt alleen op de verkeerde manier.
Op Carrol moet je namelijk geen steekballen geven. En het elftal wat je om hem heen bouwt is ook erg belangrijk.![]()
Gefrituurde kipspierenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel veel spieren.
quote:
Sarcasmquote:
weet ik g, weet ik.quote:
En hoe..tering wat slecht zegquote:
Aafjes is omgekochtquote:
als je met slecht voetbal kampioen kan worden, zou je het ook goed vinden.quote:
Nee, ik ben Ajacied en daar werkt het anders. Wij zeiken ook als we met lelijk voetbal kampioen wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je met slecht voetbal kampioen kan worden, zou je het ook goed vinden.
Nu zijn voor AZ alle punten zeer welkom
Revanche?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:42 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Ja ik kwam een paar keer goed weg
Ziet zij er zo uit?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:46 schreef vandermar het volgende:
Nou, het is hier weer oorlog.
Mijn zusje is haar id-kaart kwijt en wil op stap, mijn moeder is zo bemoeizuchtig als de neten. Oftewel oorlog
hahahahahquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ziet zij er zo uit?![]()
[ afbeelding ]
FUCKING LEKKER GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ziet zij er zo uit?![]()
[ afbeelding ]
1e minuut, krijgt de bal op rand eigen 16 en schiet hem zo tegen de reet van Platje aan die een paar meter verderop staat..had al gevaarlijk kunnen zijn als hij hem wat beter op zijn bips had gehad. Zo typisch gewoon..quote:
Jij verandert snel van meningquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb weer een idee, 442 gaan spelen met nog een andere zilveren spits, Keuze genoeg zo te zien,
Iemand hier ervaring met onder andere Lukaku of Mayuka
maar hij scoort welquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1e minuut, krijgt de bal op rand eigen 16 en schiet hem zo tegen de reet van Platje aan die een paar meter verderop staat..had al gevaarlijk kunnen zijn als hij hem wat beter op zijn bips had gehad. Zo typisch gewoon..
Lukakuquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij verandert snel van mening![]()
Jerome, Gabby, Mayuka en Lukaku zijn de enige silver BPL spitsen die meekunnen met de golds. Het spreekt voor zich wie van die 4 de beste is.
Jij kijkt niet verder dan de PL?quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jerome, Gabby, Mayuka en Lukaku zijn de enige silver BPL spitsen die meekunnen met de golds. Het spreekt voor zich wie van die 4 de beste is.
Gabby is wel de duurstequote:Op zaterdag 15 december 2012 20:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'silver BPL spitsen'.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij kijkt niet verder dan de PL?
oepss sorryquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daarom staat er ook 'silver BPL spitsen'.
Dat zoekt hij voor zijn team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Harde shit in je sig!![]()
Jammer dat Marcie weg is.
Marcie was beter dan vele anderen die er nu bij zijn gekomen!quote:
Allemaal voorvocht er is geen onderscheiding tussen hunquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Marcie was beter dan vele anderen die er nu bij zijn gekomen!
35(!) schoten had jequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Niet naar die gegevens gekeken. Ik had wel een hoop corners
Je zusje zit op fokquote:
Schiet hij vanaf de middellijn of speel je potjes van 270 minuten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
35(!) schoten had je
Op doel 15
nou, dat vond ik vorig jaar ook wel meevallen hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, ik ben Ajacied en daar werkt het anders. Wij zeiken ook als we met lelijk voetbal kampioen worden
Elke aftrap schiet ik direct op goalquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schiet hij vanaf de middellijn of speel je potjes van 270 minuten?
Ik ben geprestigedquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik kijk PSV, en sws double xp black ops
Ja ik was ook maar geprestiged. Toen straks even met shotgun gespeeld, damn nu snap ik waarom ik zo vaak rage om dat ding. Had 26 kills stond 46-7 ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben geprestiged1 potje later alweer level 13
![]()
Normale potjes, maar die 35 schoten zijn erg ruim genomen denk ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Schiet hij vanaf de middellijn of speel je potjes van 270 minuten?
De S12 is wel baasquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja ik was ook maar geprestiged. Toen straks even met shotgun gespeeld, damn nu snap ik waarom ik zo vaak rage om dat ding. Had 26 kills stond 46-7 ofzo
Die remmington bedoelde ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
De S12 is wel baasals hij automatisch is
Daar heb ik zovaak blanks meequote:
Ja verschilt per potje maar ik word er zo vaak door gekilled :/quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb ik zovaak blanks meedan schiet je op iemand maar is er niets raak
Long barrel en fast mag zijn je sleutel tot succesquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb ik zovaak blanks meedan schiet je op iemand maar is er niets raak
Gewoon hipfire met smg. Silencer en FMJ op de MP7quote:Op zaterdag 15 december 2012 21:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Long barrel en fast mag zijn je sleutel tot succes
hij heeft maar 2* weak footquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:39 schreef GekkeZuiden het volgende:
George had hem met rechts moeten schieten.
Kon niks anders in die positiequote:Op zaterdag 15 december 2012 21:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Leuk potje GJE! Beter hou je de volgende keer je keeper waar hij hoort.
Gewoon afwachten met je goalie. En waarom ben je zo gek op Fernandez? Is echt waardeloos:pquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kon niks anders in die positie
Later revanche, ff geen zin meer
Bij vlagen is hij echt beestquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Gewoon afwachten met je goalie. En waarom ben je zo gek op Fernandez? Is echt waardeloos:p
Dan heb jij een andere definitie van beest dan ik:Dquote:Op zaterdag 15 december 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij vlagen is hij echt beest
Maar moet m'n team toch omgooien, dus even kijken wat Guyon gaat doen
Ja kom we gaan clubs nuquote:
Ik heb al 2 weken weekend. Nog 3 weken te gaanquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Er zou echt een 3 dagen weekend moeten zijn
Hommotjen. Ik moet nog een week en dan vakantiequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb al 2 weken weekend. Nog 3 weken te gaan
Zelfde. Alhoewel mijn week 6 uur duurt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hommotjen. Ik moet nog een week en dan vakantie
Die van mij eigenlijk ook maar het is niet verplichtquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zelfde. Alhoewel mijn week 6 uur duurt.
Die komt er niet meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef wieisboos het volgende:
Zanka IF zou wel kaulo duur worden
Tegengoal dus nooitquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:20 schreef wieisboos het volgende:
Zanka IF zou wel kaulo duur worden
Valt wel meequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:24 schreef ThadCastle het volgende:
PSV met Van Bommel is slechter dan zonder
Ja echt slecht. Ze maakten tegen Vitesse kansen ook niet af en met deze verdediging kan dat gewoon nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:25 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Valt wel mee. Laatste pass is gewoon niet goed. Zeker de laatste minuten toen PSV er steeds uit counterde.
Ja, best wel irritant af en toequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja echt slecht. Ze maakten tegen Vitesse kansen ook niet af en met deze verdediging kan dat gewoon niet
Moet hij maar wisselen. Onbegrijpelijk dat hij dat niet deed imo met deze falende aanvallers.quote:
Mertens moet gewoon op links zetten, Lens eruit en Wijnaldum laten staan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:41 schreef wieisboos het volgende:
Sowieso Wijnaldumhebben ze nou echt niets beters rondlopen? Desnoods Mertens op die positie als hij fit is
quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Mertens moet gewoon op links zetten, Lens eruit en Wijnaldum laten staan.
Wat doet Wijnaldum beter dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Vertel me maar wat hij dan zo goed doet?
Had hem er ook uitgehaald, als er iemand was die het daar beter zou doen. Alleen er geen speler die beter is op CAM en voor de LV positie wel. Vandaar dat Lens eruit moet en Wijnaldum moet blijven staan.quote:
4-2-2-2 spelen zoals Vitessequote:Op zaterdag 15 december 2012 22:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Had hem er ook uitgehaald, als er iemand was die het daar beter zou doen. Alleen er geen speler die beter is op CAM en voor de LV positie wel. Vandaar dat Lens eruit moet en Wijnaldum moet blijven staan.
Hij is tenminste balvast en kan een actie maken, Wijnaldum doet niks goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:46 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Vertel me maar wat hij dan zo goed doet?
Ik moet hem nog steeds halen. Hoe duur is zijn nieuwe versie dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
Jenas was vorige week nog ziek duur, nu gewoon weer 16K
Lens zijn dribbel is waardeloos, hierdoor verliest hij vaak de bal en maakt hij een overtreding. Verder lijkt hij me niet iemand die een perfecte pass geeft. Dus hij als CAM zal niet veel beter zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij is tenminste balvast en kan een actie maken, Wijnaldum doet niks goedBovendien wil ik Lens achter de spits zien en Narsingh + Mertens op de flanken en Matavz spits
Zou best kunnen werken ja, al vind ik het niet echt een 4-2-2-2 wat ze spelen. Probleem is alleen dat Matavz niet kan spelen zoals Bony met dat vasthouden en kaatsen en dat is wel belangrijk bij Vitesse. Een type van Ginkel hebben ze ook niet.quote:
Nee echt niet... Hij is gewoon waardeloos als 10, heeft geen inzicht en kan niet passen, hij was vandaag weer onzichtbaar en de keren dat hij de bal kreeg was het een tikkie breed/terug omdat hij niks anders wistquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Lens zijn dribbel is waardeloos, hierdoor verliest hij vaak de bal en maakt hij een overtreding. Verder lijkt hij me niet iemand die een perfecte pass geeft. Dus hij als CAM zal niet veel beter zijn.
Verder wordt Wijnaldum alleen maar afgerekend op zijn kansen. Of dat terecht is, tja. Jammer dat mensen alleen daar op letten, want voor de rest doet hij het gewoon goed.
Oude versie is 16k, nieuwe weet ik niet. Vorige week was de oude veel duurder.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Palsson 56 shooting en dan zo'n goal
[..]
Ik moet hem nog steeds halen. Hoe duur is zijn nieuwe versie dan?
Dus jij denkt dat Lens het beter zou doen. Bij elke aanname springt de bal 5 meter verder en als die de bal nog heeft, zie je hem dan even langs 3 man dribbel in de kleine ruimte om vervolgens een geweldige steekpass te geven?quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee echt niet... Hij is gewoon waardeloos als 10, heeft geen inzicht en kan niet passen, hij was vandaag weer veel onzichtbaar en de keren dat hij de bal kreeg was het een tikkie breed/terug omdat hij niks anders wist
Cardozoquote:
Hardquote:
no shitquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zit The Hangover 2 te kijken, deel 1 is veel leuker
Lekker opbouwen met een linkspoot daar, heerlijk juist. Maar ik heb ook al 131 wedstrijden gespeeld met dit team..alleen nu heb ik voor het eerst de duurst mogelijke variant met alle mogelijke IF'squote:Op zaterdag 15 december 2012 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Kaboul en Vertonghen omdraaien voor de pace.
Helemaal naar uitgekeken manquote:
Ik vond hem best oke, maar het bijzondere van deel 1 heeft hij gewoon totaal niet..het is gewoon precies hetzelfde truukje maar dan in een ander land..beetje makkelijk allemaal.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal naar uitgekeken manZit halverwege, gaat het beter worden?
Allang bekend manquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:54 schreef BDIL het volgende:
Ik heb een hidden gem gevonden :
[ afbeelding ]
Zijn stats
Nooit hier genoemdquote:
Wel.quote:
Volgens mij ben jij echt een homo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:45 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe achtergrond
quote:Op zaterdag 15 december 2012 23:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een homo.
15quote:
Aziatischquote:
Ik heb em voor 3k BIN netquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:59 schreef detennismaster het volgende:
[..]
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #75: Juan Manuel Martínez
Ik heb er toen een weekje in gehandeld. Erg makkelijk op te pikken toen voor 1000c en voor 6/7K de deur uit.quote:
Diouf Diame Faurlin Iturbe.quote:Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe afmaken ? Prijs/kwaliteit zo hoog mogelijk met een laag budget
quote:Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Diouf Diame Faurlin Iturbe.
Kouyate Bassong Argentijnse CB
Jaaskelainen
Wel duur, maar ontzettend goed.[quote]
Op zondag 16 december 2012 00:11 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe afmaken ? Prijs/kwaliteit zo hoog mogelijk met een laag budget
Hij is 0 weight terwijl hij wel speelt (denk ik)quote:Op zondag 16 december 2012 00:14 schreef wieisboos het volgende:
Jammer dat Battaglia niet meer in FUT zit, 1 van mijn favoriete silvers van Fifa 12
Hij staat gewoon nog onder contract bij Boca maar volgens mij speelt hij nooitquote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is 0 weight terwijl hij wel speelt (denk ik)
Hij is 4* skiller nog ookquote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
I know maar misschien kon ik je overhalen om toch een duur team te maken.quote:
Hij had ook fucking goede longshots, high/high, 78 passing, hij kon cdm, cm en cam, zo compleetquote:
Vorig jaar was mijn favoriete silver CDM/CM denk ik Ibarbo of Bradleyquote:Op zondag 16 december 2012 00:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij had ook fucking goede longshots, high/high, 78 passing, hij kon cdm, cm en cam, zo compleet
quote:Op zondag 16 december 2012 00:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Chronisch geblesseerd hoorde ik ergensquote:Op zondag 16 december 2012 00:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij staat gewoon nog onder contract bij Boca maar volgens mij speelt hij nooit
Heb jij Passie in de polder al gevonden/gekeken?quote:Op zondag 16 december 2012 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Chronisch geblesseerd hoorde ik ergens
Op Futhead toevallig?quote:Op zondag 16 december 2012 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Chronisch geblesseerd hoorde ik ergens
Wat heb jij met donkere mensen????quote:Op zondag 16 december 2012 00:27 schreef detennismaster het volgende:
hmm, ik moet 4 punten uit 2 wedstrijden halen om de titel te pakken.
LET'S DO THIS.
[ afbeelding ]
Niksquote:
Heb jij niks met donkere mensen? RASSIST!quote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niks
Weet jij niet wie dat is op die foto?
quote:Op zondag 16 december 2012 00:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb jij niks met donkere mensen? RASSIST!![]()
Nee vertelquote:Op zondag 16 december 2012 00:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Niks
Weet jij niet wie dat is op die foto?
Je weet het wel maar ok.quote:
Dat heb jij ook bij mij. Misschien kan jij gewoon je kansen niet afmakenquote:Op zondag 16 december 2012 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Altijd fijn die kutpotjes waarin hij na 120 minuten 2 schoten heeft en ik 20 met minimaal de helft paal/lat of megaredding en de uitslag 2-1 voor hem is
Taarabt LW zeker?quote:Op zondag 16 december 2012 00:46 schreef diedjuh het volgende:
Zekere IF's voor Taarabt en Benteke denk ik.
Nee, ben meestal juist vrij dodelijk (net als in het 2e potje tegen jouquote:Op zondag 16 december 2012 00:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat heb jij ook bij mij. Misschien kan jij gewoon je kansen niet afmaken
Volgens MOTD speelde hij achter Cisséquote:Op zondag 16 december 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Ik zag een opstelling waarin Taarabt rechtsbuiten stond, eentje links en eentje CF
In de suggestions staat hij CAM, maar dat is ook omdat iedereen dat wil
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2140126.page
Speelde 90 minuten centraal achter Cissequote:
quote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
(net als in het 2e potje tegen jou).
Van Persiequote:Op zondag 16 december 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat is nou echt een goede spits? Ik wil nog een goldteam maar kan niks leuks verzinnen.
Zlatan. Kacaniklic LW, bingo!quote:Op zondag 16 december 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
Wat is nou echt een goede spits? Ik wil nog een goldteam maar kan niks leuks verzinnen.
Suarez, Torres, Reus, Benzema, Falcao...quote:Op zondag 16 december 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
Luis Fabianoquote:Op zondag 16 december 2012 01:10 schreef detennismaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |