ze staan niet op marktplaats en bovendien zoek ik er 3.quote:Op zondag 16 december 2012 12:46 schreef Incantrix het volgende:
Kyara, terugkomend op die haakjes: weet je nog welke naam ze hebben/hadden bij de Ikea? Als je die door marktplaats haalt? Hoop dat je ze nog vind
Ohja, drie is wel veel dan meteen. Jammerquote:Op zondag 16 december 2012 12:49 schreef Kyara het volgende:
[..]
ze staan niet op marktplaats en bovendien zoek ik er 3.
Hoop het ook.
Ik heb jouw kapstokje ook al op het oog maar dan in het wit. Ik vind ze heel mooi maar het past niet zo goed bij de rest en bij ons.
En servethoudersquote:Op zondag 16 december 2012 12:58 schreef Kyara het volgende:
Ja, haakjes kunnen je flink bezig houden
Bij mij komen ze begin januari al langs voor een intake. Ik vond het ook wat vroeg, maarja.quote:Op zondag 16 december 2012 13:01 schreef Kyara het volgende:
Ik heb trouwens een brief gekregen van de kraamzorg voor een intake
zal wel vervroegd zijn door de feestdagen maar ik vond het toch wel een beetje vroeg..... Geen idee of ze langs willen komen of telefonisch. Heb namelijk al wel een keer een intake gehad, maar geen kraamzorg.
Nee, omdat ik álles in mijn huis georganiseerd wil hebbenquote:Op zondag 16 december 2012 13:04 schreef Kyara het volgende:
servethouders? voor op de babykamer?![]()
het is herkenbaar hoor Inca. Ik heb trouwens eens gelezen dat mensen zich bij spannende/ingrijpende gebeurtenissen heel erg gaan focussen op specifieke details. Gewoon omdat het anders te spannend is of zo. Ik ben voor mijn bruiloft echt weken bezig geweest om de perfecte schoenen te vinden. Was ook soort zoektocht naar het schaap met de 5 poten....
Oooooh Becky!! Wat een verrassing!! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 16 december 2012 13:28 schreef becky27 het volgende:
Meld! Met baby uit buik! Vanochtend om 06.47 uur is onze tweede dochter geboren. Ze had lak aan alle protocollen! Ze heet Isabel en weegt 2935 gram.
Foto volgt later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |