Marktplaats!quote:Op zondag 16 december 2012 10:42 schreef L0t.. het volgende:
Jeej LB, allemaal leuke babydingen
Jij had die buikband van Anita toch? Waar had je die uiteindelijk gekocht?
Nice! Dan ga ik straks in de stad even passen welke maat ik moet hebben en 'm voor 1/3 van het geld op marktplaats scorenquote:
Ja klopt. Op zich gaat het als ik bezig ben wel goed hoor, maar 's avonds merk ik dan echt dat ik eigenlijk te veel heb gelopen, mijn heupen voelen dan aan alsof ik een bejaarde benquote:Op zondag 16 december 2012 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Precies, het scheelt nogal!
En ik vind het echt fijn, je buik hangt dan niet zo zwaar de hele tijd. Jij moet op je werk vast ook veel staan en lopen? Dan is het echt een aanrader
Bedankt! Dan zou ik een XS of S nodig hebben denk ik. Kun je die banden überhaupt passen in de winkel?quote:Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb die band ook en echt een enorm verschil met staan/lopen!! In de winkel kost hij 40 euro en je moet een maat kleiner nemen dan je eigenlijk hebt (dus als je M hebt moet je S kopen, staat ook op de verpakking)
Ik heb hem niet gepast. Weet niet of dat kan eigenlijk (prenatal). Maar ze zijn verstelbaar met een kilometer klittenband, dus ik weet niet of het heeeel veel uitmaakt of je een te grote band hebtquote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja klopt. Op zich gaat het als ik bezig ben wel goed hoor, maar 's avonds merk ik dan echt dat ik eigenlijk te veel heb gelopen, mijn heupen voelen dan aan alsof ik een bejaarde ben
[..]
Bedankt! Dan zou ik een XS of S nodig hebben denk ik. Kun je die banden überhaupt passen in de winkel?
Die band doet vooral iets voor je buik hoor, voor je heupen weet ik niet... ik moest van mijn fysio iig kleinere passen gaan maken, misschien dat je daar iets aan hent?quote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja klopt. Op zich gaat het als ik bezig ben wel goed hoor, maar 's avonds merk ik dan echt dat ik eigenlijk te veel heb gelopen, mijn heupen voelen dan aan alsof ik een bejaarde ben
Hmm, nouja, op internet las ik dat het verlicht voor je hele bekken dus ik hoop dat het ook wat helpt als ondersteuning voor m'n heupen. Kleinere passen zou wellicht kunnen helpen maar denk dat dat in de praktijk wel moeilijk uitvoerbaar zal zijn, krijg meteen zo'n beeld voor me dat ik als een soort snelwandelaar over de afdeling gaquote:Op zondag 16 december 2012 11:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die band doet vooral iets voor je buik hoor, voor je heupen weet ik niet... ik moest van mijn fysio iig kleinere passen gaan maken, misschien dat je daar iets aan hent?
Dan ga ik ook voor de XS!quote:Op zondag 16 december 2012 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan echt niet meer zonder die band. Ik draag een xs. Je hebt inderdaad kilometers elastiek.
Als ik het goed begrijp is dat Anita ding dus een buikband en een bekkenband is een band die je bekken strak samentrekt. In de winkel kun je alleen een buikband kopen ook, geloof ik. Please correct me if I'm wrong.quote:Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef Kyara het volgende:
Ik moag de buikband die ik van de fysio heb wel heel vaak dragen. Ik kan er alleen niet meer zitten dus dat ding gaat aan en uit. Volgens de fysio ondersteunt het spieren die je op dit moment toch niet gebruikt. Maar goed, ik heb dus een band op advies van de fysio en ik weet niet hoe die banden zijn die je voor een paar tientjes bij de prenatal koopt....
Wat de bekkenband betreft: niet mee gaan rommelen zonder advies van de fysio want daar kun je volgens mij wel veel kwaad mee doen!
Wat het 1e betreft: geen ideequote:Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik het goed begrijp is dat Anita ding dus een buikband en een bekkenband is een band die je bekken strak samentrekt. In de winkel kun je alleen een buikband kopen ook, geloof ik. Please correct me if I'm wrong.
Met mijn buikband kan ik ook nauwelijks zitten omdat ie zo laag zit. Dat zit gewoon niet lekker, dus heb hem alleen om als ik meer dan een half uur moet lopen of staan voor de ondersteuning omdat ik het anders gewoon niet volhoud. Zonder band waggel ik na een half uur als een omaatje. Met band kan ik het een paar uur volhouden Principe lijkt me dus hetzelfde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |