abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120366398
Jeej LB, allemaal leuke babydingen O+

Jij had die buikband van Anita toch? Waar had je die uiteindelijk gekocht?
  zondag 16 december 2012 @ 10:44:02 #52
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120366421
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:42 schreef L0t.. het volgende:
Jeej LB, allemaal leuke babydingen O+

Jij had die buikband van Anita toch? Waar had je die uiteindelijk gekocht?
Marktplaats! *O*

Voor een tientje O+
pi_120366463
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 10:44 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Marktplaats! *O*

Voor een tientje O+
Nice! Dan ga ik straks in de stad even passen welke maat ik moet hebben en 'm voor 1/3 van het geld op marktplaats scoren *O*
  zondag 16 december 2012 @ 10:50:17 #54
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120366527
Precies, het scheelt nogal!

En ik vind het echt fijn, je buik hangt dan niet zo zwaar de hele tijd. Jij moet op je werk vast ook veel staan en lopen? Dan is het echt een aanrader :Y
pi_120366613
Ik heb die band ook en echt een enorm verschil met staan/lopen!! In de winkel kost hij 40 euro en je moet een maat kleiner nemen dan je eigenlijk hebt (dus als je M hebt moet je S kopen, staat ook op de verpakking) :)
Sarcasme. Herken het.
pi_120366634
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:50 schreef LadyBlack het volgende:
Precies, het scheelt nogal!

En ik vind het echt fijn, je buik hangt dan niet zo zwaar de hele tijd. Jij moet op je werk vast ook veel staan en lopen? Dan is het echt een aanrader :Y
Ja klopt. Op zich gaat het als ik bezig ben wel goed hoor, maar 's avonds merk ik dan echt dat ik eigenlijk te veel heb gelopen, mijn heupen voelen dan aan alsof ik een bejaarde ben :')

quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb die band ook en echt een enorm verschil met staan/lopen!! In de winkel kost hij 40 euro en je moet een maat kleiner nemen dan je eigenlijk hebt (dus als je M hebt moet je S kopen, staat ook op de verpakking) :)
Bedankt! Dan zou ik een XS of S nodig hebben denk ik. Kun je die banden überhaupt passen in de winkel?
pi_120366693
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ja klopt. Op zich gaat het als ik bezig ben wel goed hoor, maar 's avonds merk ik dan echt dat ik eigenlijk te veel heb gelopen, mijn heupen voelen dan aan alsof ik een bejaarde ben :')

[..]

Bedankt! Dan zou ik een XS of S nodig hebben denk ik. Kun je die banden überhaupt passen in de winkel?
Ik heb hem niet gepast. Weet niet of dat kan eigenlijk (prenatal). Maar ze zijn verstelbaar met een kilometer klittenband, dus ik weet niet of het heeeel veel uitmaakt of je een te grote band hebt :)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 16 december 2012 @ 11:02:18 #58
171422 LadyBlack
paint it black
pi_120366747
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Die band doet vooral iets voor je buik hoor, voor je heupen weet ik niet... ik moest van mijn fysio iig kleinere passen gaan maken, misschien dat je daar iets aan hent?
pi_120366889
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 11:02 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Die band doet vooral iets voor je buik hoor, voor je heupen weet ik niet... ik moest van mijn fysio iig kleinere passen gaan maken, misschien dat je daar iets aan hent?
Hmm, nouja, op internet las ik dat het verlicht voor je hele bekken dus ik hoop dat het ook wat helpt als ondersteuning voor m'n heupen. Kleinere passen zou wellicht kunnen helpen maar denk dat dat in de praktijk wel moeilijk uitvoerbaar zal zijn, krijg meteen zo'n beeld voor me dat ik als een soort snelwandelaar over de afdeling ga :')
pi_120366992
Ik kan echt niet meer zonder die band. Ik draag een xs. Je hebt inderdaad kilometers elastiek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_120367182
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan echt niet meer zonder die band. Ik draag een xs. Je hebt inderdaad kilometers elastiek.
Dan ga ik ook voor de XS! :)
pi_120367612
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 11:25 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Dan ga ik ook voor de XS! :)
Succes en ben benieuwd naar het resultaat ;)
Sarcasme. Herken het.
  zondag 16 december 2012 @ 11:47:30 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_120367624
Vanaf hoeveel maand kan je zo'n ding dragen? Anders is het misschien ook wel wat voor m'n vijfdaagse beurs eind januari!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_120367625
Danic fijn dat het goed gaat :*

Logi gelukkig was er niks ergs aan de hand! en goed dat ze je op het hart drukken te bellen. :*

Sparkling een meisje *O* O+ wat leuk!!

Lot met je prive echo's :D Zo gaaf!

Gister de hele dag in de auto gezeten maar dat was geen succes :{ vreselijke rugpijn. Dus tot de bevalling maar lekker dicht bij huis blijven. De feestdagen vieren we hier dus dat scheelt.
En... mn beste vriendin is zwanger O+ Nu 10 weken, dus we schelen 20 weken :P zo leuk!
pi_120367672
Wat leuk Fieder, gefeliciteerd!!

Enne.. wij hebben de kinderwagen opgehaald! O+ Hij is zo mooooi. Nog geen reiswieg trouwens want via MP, dus die moeten we nog ergens anders vandaan toveren. Maar wel precies onze favoriete kleurstelling en de versie van dit jaar én om de hoek. Een gelukje!!
pi_120367764
Buikband is hier ook wel een must. Ik heb er een via de fysio gehuurd. Wat betreft bekkenbanden zou ik niet zonder fysio dingen gaan proberen....

Leuk Suiker!

Hier wordt nu ook weer geklust (letterlijk ;') ) Midas nieuwe kamer wordt in elkaar gezet en met een beetje mazzel kan hij volgende week over en kunnen wij aan de kamer voor de meisjes beginnen. O+ O+
pi_120367772
XcUZ, er is niet echt een vanaf datum volgens mij. Ik heb hem 2 weken geleden gekocht (18 wk), maar als ik had geween dat het zo'n verschil had gemaakt met lopen, had ik em al eerder aangeschaft ;) Het is gewool heel fijn dat die band je buik en rug ondersteunt. Door de druk in je rug neemt de pijn daar af en ga je rechter staan en je buik wordt gesteund dus het trekt niet zo aan je banden met lopen.

Suiker, die bakken kun je desnoods overal los kopen als het je niet lukt via mp :) Heb je ook opzetstukken voor de maxicosi op je onderstel? Lijkt me ook superhandig namelijk!
Sarcasme. Herken het.
pi_120367854
Ow trouwens, wat is het verschil tussen bekken- en buikband? Op internet vind je ook veel waarschuwingen tegen... 1 van beide of allebei? Dat je ze niet te vaak mag dragen enzo omdat het je banden dan verslapt. Weet iemand hoe dat precies zit?
Sarcasme. Herken het.
pi_120367871
Ja precies Spirit! En de opzetstukken zijn voor de maxicosy en voor de reiswieg tegelijk en die kosten via de website van Quinny maar 13 euro. Meevaller!

Zo'n buikband, die mag je toch niet te vaak dragen? Hoe zit dat? Ik werk 2,5 dag per week in de winkel en dat begint wel pittig te worden.
pi_120367931
Ik moag de buikband die ik van de fysio heb wel heel vaak dragen. Ik kan er alleen niet meer zitten dus dat ding gaat aan en uit. Volgens de fysio ondersteunt het spieren die je op dit moment toch niet gebruikt. Maar goed, ik heb dus een band op advies van de fysio en ik weet niet hoe die banden zijn die je voor een paar tientjes bij de prenatal koopt....

Wat de bekkenband betreft: niet mee gaan rommelen zonder advies van de fysio want daar kun je volgens mij wel veel kwaad mee doen!
pi_120368055
quote:
17s.gif Op zondag 16 december 2012 11:59 schreef Kyara het volgende:
Ik moag de buikband die ik van de fysio heb wel heel vaak dragen. Ik kan er alleen niet meer zitten dus dat ding gaat aan en uit. Volgens de fysio ondersteunt het spieren die je op dit moment toch niet gebruikt. Maar goed, ik heb dus een band op advies van de fysio en ik weet niet hoe die banden zijn die je voor een paar tientjes bij de prenatal koopt....

Wat de bekkenband betreft: niet mee gaan rommelen zonder advies van de fysio want daar kun je volgens mij wel veel kwaad mee doen!
Als ik het goed begrijp is dat Anita ding dus een buikband en een bekkenband is een band die je bekken strak samentrekt. In de winkel kun je alleen een buikband kopen ook, geloof ik. Please correct me if I'm wrong.

Met mijn buikband kan ik ook nauwelijks zitten omdat ie zo laag zit. Dat zit gewoon niet lekker, dus heb hem alleen om als ik meer dan een half uur moet lopen of staan voor de ondersteuning omdat ik het anders gewoon niet volhoud. Zonder band waggel ik na een half uur als een omaatje. Met band kan ik het een paar uur volhouden :) Principe lijkt me dus hetzelfde?
Sarcasme. Herken het.
pi_120368090
Gewoon ff: mannen :(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_120368164
:*
pi_120368196
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2012 12:04 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik het goed begrijp is dat Anita ding dus een buikband en een bekkenband is een band die je bekken strak samentrekt. In de winkel kun je alleen een buikband kopen ook, geloof ik. Please correct me if I'm wrong.

Met mijn buikband kan ik ook nauwelijks zitten omdat ie zo laag zit. Dat zit gewoon niet lekker, dus heb hem alleen om als ik meer dan een half uur moet lopen of staan voor de ondersteuning omdat ik het anders gewoon niet volhoud. Zonder band waggel ik na een half uur als een omaatje. Met band kan ik het een paar uur volhouden Principe lijkt me dus hetzelfde?
Wat het 1e betreft: geen idee

Wat het 2e deel: ik denk het wel hoor. Er zal vast wel iets van kwaliteitsverschil zijn maar als het maar op de goede manier gebruikt wordt dan lijkt het me prima. Maar goed, ik heb daar verder ook geen verstand van ;)
pi_120368198
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2012 12:05 schreef Tally het volgende:
Gewoon ff: mannen :(
Die van mij is naar de supermarkt voor kerstbrood (en avondeten) en dan gaan we zo samen de kerstboom optuigen (die al een week in de kamer staat, maar waarvoor ik steeds te moe was) en daarna gaat hij OOK nog de badkamer schoonmaken O+ O+

Mannen O+ O+
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')