Verhaal is prima in orde, misschien op een gegeven moment eentonig, maar voor de rest primaquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jammer dat het verhaal zuigt en dat de graphics zo donker/grauw zijn.
Ballad Of Gay Tonyquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:10 schreef Arn0 het volgende:
Vond persoonlijk de verhaallijnen van de twee extra episodes veel vetter.
Je bent grotendeels een figurant in andermans verhalen terwijl dat in andere delen niet zo was. Dat vind ik stom.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Verhaal is prima in orde, misschien op een gegeven moment eentonig, maar voor de rest prima
Dat is het enige wat ik mis ja, je hebt niet het gevoel dat je je omhoog werkt. Je blijft het slaafjequote:Op vrijdag 21 december 2012 20:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent grotendeels een figurant in andermans verhalen terwijl dat in andere delen niet zo was. Dat vind ik stom.
Komt weinig verandering in tho. Je gaat van baas naar baas en lost al zijn probleempjes op. Maar voor de rest erg leuk jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:14 schreef Nestalgie het volgende:
vind het wel een leuk spel tot nu toe
dat is wel zonde, maar zijn het diverse en leuke problemen?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Komt weinig verandering in tho. Je gaat van baas naar baas en lost al zijn probleempjes op. Maar voor de rest erg leuk ja
gaat imo veel om het koud maken van de tegenstander, maargoed, je hebt ook allerlei side missions nog. Drugs vervoeren enzoquote:Op vrijdag 21 december 2012 20:19 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dat is wel zonde, maar zijn het diverse en leuke problemen?
voor het eerst in een keer gehaaldquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Marsenal het volgende:
Toevallig gister gedaan, die missie met trein. Frustrerend. Helemaal omdat je zo'n shit-eind moet rijden als de missie klaar is.
Mwah, voor 700 euro kun je best ver kopen als je al wat randapparatuur hebt staan (wat voor een hoop mensen op gaat).quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb het over de huidige prijs.
Ga jij maar lekker een matige PC kopen van 700 euro.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:55 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik heb het over de huidige prijs.
Ga jij maar lekker een matige PC kopen van 700 euro.
Linkquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb voor 650 eu een PC samengesteld die BF3 op Ultra aankan. Problem?
-SH
quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb voor 700 eu een PC samengesteld in 2008 die BF3 op Ultra aankan. Problem?
-S
Ultra met 15 FPS ja.quote:Op vrijdag 21 december 2012 23:05 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik heb voor 650 eu een PC samengesteld die BF3 op Ultra aankan. Problem?
-SH
i lied. Wel nieuwe videokaart erin gedaan. 560gtx twin frozr II oc 2gbquote:
Gewoon die cheat invoeren dat je vanaf je voertuig kan schieten en dan via een glitch een Assault Rifle gebruiken i.p.v. een Uzi/Tec-9/SMGquote:Op maandag 17 december 2012 20:19 schreef Marsenal het volgende:
Toevallig gister gedaan, die missie met trein. Frustrerend. Helemaal omdat je zo'n shit-eind moet rijden als de missie klaar is.
quote:
Dat is alleen aan het begin en eind hè. Tussendoor in de dorpjes, San Fierro en Las Venturas is de verhaallijn en sfeer echt geweldig. Zeer divers, veel afwisselng in de missies, echt top.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Goed qua sfeer? Vreselijke gangstah-verhaallijn. Tenenkrommend gewoon...
Zeg je dat altijd als je een argument verliest?quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Donder op vent. Je bent niet grappig.
Verkapte tweederangs xenofobe opmerking hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef Rossdale het volgende:
Goed qua sfeer? Vreselijke gangstah-verhaallijn. Tenenkrommend gewoon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |