Ja, dat mag je een succes noemenquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:41 schreef Copycat het volgende:
107% sales increase:
http://mashable.com/2010/07/27/old-spice-sales/
Jezus.....quote:Op zondag 16 december 2012 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft het wel naar zijn zin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je schoonvaderquote:Op zondag 16 december 2012 00:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer de beelden ook zo snel mogelijk te vergeten.![]()
Het zal je man maar zijn.
Oop kon een lichte grijns inderdaad maar moeizaam onderdrukken.quote:
Oma schaamt zich natuurlijk ook kapot, en het nieuwe neukertje van zoonlief is zo weer vertrokken als ze met deze beelden wordt geconfronteerd (als ze niet al met jong geschopt is).quote:
Opa houdt speciaal voor dat neukertje dit shirt nog een tijdje aan. Als ze op bezoek komt geeft hij haar een dikke knuffel waardoor ze de nestgeur van de familie krijgt. Bijkomend voordeel is dat ze bedwelmd raakt en mocht ze nog niet met jong geschopt zijn, dan kan daar meteen werk van gemaakt worden. En dat allemaal live op deze streamquote:Op zondag 16 december 2012 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Oma schaamt zich natuurlijk ook kapot, en het nieuwe neukertje van zoonlief is zo weer vertrokken als ze met deze beelden wordt geconfronteerd (als ze niet al met jong geschopt is).
Gewoon een dubbele poging, vader en zoon! Zo zijn ze wel, door dik en dun.quote:Op zondag 16 december 2012 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa houdt speciaal voor dat neukertje dit shirt nog een tijdje aan. Als ze op bezoek komt geeft hij haar een dikke knuffel waardoor ze de nestgeur van de familie krijgt. Bijkomend voordeel is dat ze bedwelmd raakt en mocht ze nog niet met jong geschopt zijn, dan kan daar meteen werk van gemaakt worden. En dat allemaal live op deze stream
Plausibel scenarioquote:Op zondag 16 december 2012 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon een dubbele poging, vader en zoon! Zo zijn ze wel, door dik en dun.
Duh, wij weten wel wat goed voor hem is.quote:Op zondag 16 december 2012 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa steekt z'n duim op om aan te geven dat we het bij het juiste eind hebben
Haring moet vers zijn zelfde dag eten , anders niet meer te pruimen vind ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop heeft vanavond alleen een lekkerbek gegeten en aangezien die nogal fors aan de maat was blijven de haringen liggen tot morgen.
Morgen wordt het dus, een dag later dan gebruikelijk, haringhappen!!!
Dat is dus een dure opa ipv dagelijks te douchen axe erop gooienquote:Op zaterdag 15 december 2012 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gebruikt iedere dag Axe na het scheren
[ afbeelding ]
en als hij geen Axe gebruikt, gebruikt hij Fresh Up
Ze zeggen zoveel Poezewoesquote:
Makkie vandaag voor Ajaxquote:Op zondag 16 december 2012 10:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zeggen zoveel Poezewoes
, maar bedenk maar zo, je hebt gekken, en je hebt hele nare mensjes ertussen zitten, en dan druk ik me nog netjes uit met hele nare mensjes, die mogen ook wel de onderkant van een trammetje van mij bekijken als het aan mij ligt.
Goedemorgen Opa, vandaag ons cluppie![]()
16.30..Willem 2 - AJAX.................we zullen die boeren een poepie laten ruiken![]()
Morguh Jacqquote:
hey dotteke of te wel Angelaquote:Op zondag 16 december 2012 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Jacq
Morguh vrienden van opa
Daarom ook juist is voor sommigen nl belangrijk overal te vermeldenquote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef Toverheks het volgende:
dat wisten wij allang hoor wie Dotteke is,Oud Nieuws dus, Hoi Angl/Corry
Is wel erg drastich Heksie ,en dat met de donkere dagen in het vooruitzicht.quote:die mogen ook wel de onderkant van een trammetje van mij bekijken als het aan mij ligt.
Tis gewoon alle 3quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
eerst post je Corry, dan haal je het weg en zet je er Angela neer, ja wat is het nou
![]()
is niet drastich ligt aan het niveauquote:Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is wel erg drastich Heksie ,en dat met de donkere dagen in het vooruitzicht.
Of we zitten volgende week allemaal bij jezus aan tafel!
Is er dan niveau bij FOK!?quote:Op zondag 16 december 2012 10:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
is niet drastich ligt aan het niveau
Bron Magazine?quote:Op zondag 16 december 2012 10:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
eerst post je Corry, dan haal je het weg en zet je er Angela neer, ja wat is het nou
![]()
Bestaat dat nog? Volgens mij niet meer.quote:
quote:
Je kunt het zo gezellig maken als je wilt!quote:
Da's wel wat anders dan gourmetten bij Oop..quote:Op zondag 16 december 2012 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
Of we zitten volgende week allemaal bij jezus aan tafel!
Ga je lekker PBquote:
Ja dan missen de vaste fokkers dan als we niet verder gaan dan 21 Decemberquote:Op zondag 16 december 2012 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's wel wat anders dan gourmetten bij Oop..
Dat doe jezelf, volgens mij heb je het over SIO :quote:Op zondag 16 december 2012 11:01 schreef jacqhassel het volgende:
Iedereen heeft het recht om een nickname te gebruiken op fok. Maar sommigen moesten dat ff keer op keer vermelden hier wie het was......
Maar goed wats in a name he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |