Als het nou een feyenoord shirt wasquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:00 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heb je geen reukstream voor nodig als je iemand al 7 dagen in hetzelfde ziet zitten.
Met andere woorden....dan hou je wel het shirt 7 dagen aan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Als het nou een feyenoord shirt was
Deed hem nooit meer uit zou er zelfs mee gaan douchen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
Met andere woorden....dan hou je wel het shirt 7 dagen aan.
Owja Opa
Liever jij als ik... en wat pull zegtquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Deed hem nooit meer uit zou er zelfs mee gaan douchen!
Ja zeker maar ik heb geen feyenoord shirt dussssssquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Liever jij als ik... en wat pull zegt
Daar had je haar mooi tukquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zeker maar ik heb geen feyenoord shirt dussssss
Vind ik niet echt gek....jij?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:05 schreef pullup het volgende:
Oma zit weer het ene jointje na het andere te draaien.
Ben jij Oop zn vriend op fb?quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa wil graag Facebook-vrienden met Kopiekut worden, hoor ik.
Het is eerder gek dat ze er geen lol in schijnt te hebben.quote:
Vind ik ook smerigquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan topless profielfoto's.
Vind ik niet zo gek...Oop is in de buurt. Heeft allerlei vriendinnen op internet en gedraagd zich 20 jaar ouder dan hij is.......quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is eerder gek dat ze er geen lol in schijnt te hebben.
Hij blijkt dus aanmerkelijk jonger dan Ronald Koeman te zijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:46 schreef pos het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek...Oop is in de buurt. Heeft allerlei vriendinnen op internet en gedraagd zich 20 jaar ouder dan hij is.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |