Dat lijkt me ook heel naar idd.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Al is toekijken en niets kunnen doen ook klote.
Je moet de kids af en toe ook een tepel gunnen en niet alles voor jezelf houden. Dat is het slechte voorbeeld geven.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Zekers. Al is toekijken en niets kunnen doen ook klote.
Jamaar, tis zo lekker!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Je moet de kids af en toe ook een tepel gunnen en niet alles voor jezelf houden. Dat is het slechte voorbeeld geven.
Ja? Arm ding. Ik kon niet posten dus bij mij viel het mee met de drukte.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig wel.
Pffff drukke week gehad.
Dan had jij het nog drukker dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja? Arm ding. Ik kon niet posten dus bij mij viel het mee met de drukte.
Wat is dat dan voor een homobende joh.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan had jij het nog drukker dus![]()
Enfin ;
Weet ik veel. Vond de titel voldoendequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een homobende joh.
In de hoop natuurlijk dat er een of andere wijsneus komt die fan is van dit soort bocht. Dan heb jij mooi een wit voetje gehaald. Te doorzichtig Laafje. Niet in mijn topic. Niet onder mijn dak.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weet ik veel. Vond de titel voldoende
Tssssssquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
In de hoop natuurlijk dat er een of andere wijsneus komt die fan is van dit soort bocht. Dan heb jij mooi een wit voetje gehaald. Te doorzichtig Laafje. Niet in mijn topic. Niet onder mijn dak.
quote:People have plenty of reasons to suspect conspiracies involving business and government. The United States government DID secretly infect African American men with syphilis, it DID administer LSD secretly to American citizens, it DID fabricate the Gulf of Tonkin incident and lie about it to get public support for what became the Vietnam War, it DID engage in a cover-up with respect to the Kennedy assassination by down playing Oswald’s connection to the Soviet Union out of fear that the public would demand armed retaliation, it DID engage in an entire campaign of falsehood during the Vietnam war, it did harass and intimidate Dr. Martin Luther King Jr. illegally bugging his hotel room, blackmailing him and even trying to convince him to commit suicide, it DID during J. Edgar Hoover’s tenure at the FBI routinely blackmail political figures, celebrities and others, it DID engage in the covert other throw of democratically elected regimes to ensure profits for American business interests and lie about it to the American people. Big oil DID kill the electric car and the mass transit industry in the U.S.
bron
Ik schrik me rotquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
Dooie kutzooi hier. Niet eens een aluhoedjes-topic over die meteorietinslag.
Sorry. Welterusten verder.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik schrik me rot![]()
Wil je dat niet meer doen? Krijg er een hartverschuiving van
Jammer. Had er graag iets over gelezen.....quote:Op zondag 17 februari 2013 10:13 schreef Gray het volgende:
Soms is een meteorietinslag gewoon een meteorietinslag.
Iwanius stelde volgens mij wel zo'n topic voor, al weet ik niet of hij het stiekem ergens anders heeft aangemaakt. Dm 'm even, zou ik zeggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jammer. Had er graag iets over gelezen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |