quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
Beste wensen hierzo! Dat we maar veel valse flags mogen denken te zien.
Jullie ook de beste wensen voor 2013quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Beste wensen voor het nieuwe jaar, voor jullie allen!.. Dat 2013 maar iets socialer mag worden, en dat niet alle complottheorieën waar mogen blijken te zijn.
Ahnee, niet nog één.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, die kans zit er nu zeker in , een nieuwe babyboom
quote:
Gaat alles goed met de kleine meid?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Geniale vondst dit.
Het is wel een meisje, dat kind van mij.
Ja hoor. Ik zit haar nu dik te voeren.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat alles goed met de kleine meid?
Oh, krijgt ze al vast voedsel? Want ik neem aan dat jij haar de borst niet geeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik zit haar nu dik te voeren.
Deels borst en deels fles. Lang verhaal over pijnlijke tepels enzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, krijgt ze al vast voedsel? Want ik neem aan dat jij haar de borst niet geeft
Wees maar dankbaar dat je een man bent danquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Deels borst en deels fles. Lang verhaal over pijnlijke tepels enzo.
Zekers. Al is toekijken en niets kunnen doen ook klote.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wees maar dankbaar dat je een man bent dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |