Dit jaquote:Op donderdag 20 december 2012 19:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
"Ja m'n band was lek en hij is van carbon, dus ik dacht, ik neem 'm wel op m'n nek. Huh wat? Nee, ik heb nooit een slot erop zitten nee."___!
Patience, my frrriend.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef M1stral het volgende:
Nog iemand die evopics te sharen heeft?
Ik heb mijn slim jim in de was gegooid. Leek een slecht idee, pakte nog slechter uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef M1stral het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:51 schreef M1stral het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:07 schreef zeedrager het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoe kom je aan dat spoilerding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
thnx, het zit om mn riem heen en kan sleutels etc. er aanhangen. Dit is een andere pic:quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef T_Fuff het volgende:
Ziet er slick uit zeedrager, leuk ding ook, als wat doet het eigenlijk dienst ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, ook lekkere fades zegquote:Op donderdag 20 december 2012 22:50 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Gekocht bij Momotaro in tokio
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Good sjitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We fear that which we cannot see
Link?quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:01 schreef M1stral het volgende:
Die Jap Heritage 2 is trouwens wel tempting...
Ik zat het net daar te lezen idd. Redelijk gelijk aan m'n huidige alleen dan unsanforized. Mooie broek maar lijkt teveel op m'n huidige dus zou em zelf niet halen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:13 schreef M1stral het volgende:
http://blueowlworkshop.bl(...)d-guy-japan.html?m=1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |