Broken Twillquote:Op dinsdag 18 december 2012 15:27 schreef BigSmurf het volgende:
Teaser, telefoonfade op m'n ALD.
[ afbeelding ]
Die schoenen zijn al uitgebreid aan bod gekomen in het sneakers topic maar zo moeilijk te krijgen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 18:42 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Give me the trailer not the teaser
Oh btw, http://www.rawrdenim.com/(...)-iii-selvedge-denim/
Het begin is er. Hoeveel wear?quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:10 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine preview, meer volgt als ik overdag kan fotograferen en minder lui ben.
5.5 maand, nu, meestal dag of 5 a 6 in de week. Gaat niet heel erg snel. Vind de fades in het echt wel wat duidelijker dan op de foto's. Whiskers hebben zich redelijk gezet, honeycombs beginnen door te komen en als je goed kijkt kan je de fade van de tab (zit aan de binnenkant van de kontzak) ook al zien verschijnen.quote:
Haha die gosers van Tuckshop zitten ook die 24OZ redcloud de hele wereld rond te sturen. Niemand die gek genoeg is om dat kreng daar te dragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 04:57 schreef Atta-boy het volgende:
40+ graden en ziek hoge luchtvochtigheid hier op Ambon. Te heet voor denim
Gasstt. Fades > comfort was het toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 04:57 schreef Atta-boy het volgende:
40+ graden en ziek hoge luchtvochtigheid hier op Ambon. Te heet voor denim
Met gevoelstemperatuur 50 graden mag daar wel een keer van worden afgeweken.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:28 schreef JetLife het volgende:
[..]
Gasstt. Fades > comfort was het toch?
Doorzetten voor die zieke aarszweet fades! Boemlauwe denimrot in je knieholte voor dat extra beetje character!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:28 schreef JetLife het volgende:
[..]
Gasstt. Fades > comfort was het toch?
Klopt hoor. Volgens mij waren dat z'n eigen woorden voordat Attaboy op vakantie ging.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Met gevoelstemperatuur 50 graden mag daar wel een keer van worden afgeweken.
Denim bleed ftw. Reverse fading op je Allstars.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:23 schreef kipknots het volgende:
Witte all stars met raw denim. Klinkt als een verstandige combi.
Wel pics van voor en na wassenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Denim bleed ftw. Reverse fading op je Allstars.![]()
Fit is wel strak hoor Sanjay. En slapen in je raw, fades over comfort.![]()
En in m'n ALD zit nu wel aardig wat tijd ja. Ik schat 7-8 maanden effectief. Een 60 graden was met veel wasmiddel en maximum centrifuge moet zich maar eens bewijzen.
Omdat ik al een keer gesoakt heb, en hij kan echt wel een keer een was gebruiken tegen die tijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef xSanjay het volgende:
Waarom in de wasmachine smurf? Je zou hem ook kunnen soaken. In mijn weten zorgt dat voor een mooiere contrast.
Sowieso natuurlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:52 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wel pics van voor en na wassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |