SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Mooiste dame van het topic:.quote:Leila forever...
[ Bericht 16% gewijzigd door Ga.aguyim op 15-12-2012 18:46:42 ]
wie is leila xdquote:
Als je het niet kan handelen, dan ga je toch lekker naar OUDquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:01 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Kijk dit is nu typisch kinderachtig gedrag mij wat op de nek zitten om wat ik zei. Wat wil je dat ik doe? Mijn excuses aanbied? Ook op Appel daar ging je ook al zo op in, dat is FOK! geen serieuze bijbelgroep discussie.
engeland ookquote:
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:04 schreef Akantha het volgende:
Waarom moet er altijd een chick/hunk in?
Ik zeg niet dat ik het niet kan handelen. Ik zeg alleen dat ik het kinderachtig acht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je het niet kan handelen, dan ga je toch lekker naar OUD
Stelletje proleten hier in Jong, die niet weten wat schoonheid is, jouw smaak is wel beter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Altijd zo'n vrouw met bikini en ingespoten voorgevel.
Dus je irriteert je eraan. Deal with it, of ga ergens anders zeuren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:05 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet kan handelen. Ik zeg alleen dat ik het kinderachtig acht.
Niet waar, huisvrouwen tillen er boomstammen opquote:
Gespierde vrouwen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Niet waar, huisvrouwen tillen er boomstammen op
hahahahahaquote:
Nee ik deel mede dat het kinderachtig is. Jij mag het van mij nonstop mogen blijven doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je irriteert je eraan. Deal with it, of ga ergens anders zeuren.
Ja, bodybuilder vrouwen zijn lelijk, sterke vrouwen die mee helpen met tillen is gewoonquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterk en gespierd is verschillende hè?
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterk en gespierd is verschillende hè?
Nee, jij vindt dat het kinderachtig is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:07 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nee ik deel mede dat het kinderachtig is. Jij mag het van mij nonstop mogen blijven doen.
Dat verkondig ik al honderd delen lang, eindelijk een gelijk persoon met niveau gevonden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:06 schreef Akantha het volgende:
[..]
Stelletje proleten hier in Jong, die niet weten wat schoonheid is, jouw smaak is wel beter.
Net zoals gaygay.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk, maar wel super irritant.
Ja dat vind ik.... Mag ik iets niet vinden, moet ik zeggen dat je een volwassen baas bent? Laat je me dan met rust?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, jij vindt dat het kinderachtig is.
Ja elke vrouw komt volgens mij in de op, als ze maar een bikini aan heeft of zo.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dat verkondig ik al honderd delen lang, eindelijk een gelijk persoon met niveau gevonden.
Incluis vrouw in je ui?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zou leila wel raken, ja. Maar ik zou alles raken.
Dat is geen vrouw meer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja dat vind ik.... Mag ik iets niet vinden, moet ik zeggen dat je een volwassen baas bent? Laat je me dan met rust?
[..]
Ja elke vrouw komt volgens mij in de op, als ze maar een bikini aan heeft of zo.
[..]
Incluis vrouw in je ui?
Ook Gaygay?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Natuurlijk, iedereen heeft zijn mening. Maar jij omschrijft het als een feit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja dat vind ik.... Mag ik iets niet vinden, moet ik zeggen dat je een volwassen baas bent? Laat je me dan met rust?
[..]
Ja elke vrouw komt volgens mij in de op, als ze maar een bikini aan heeft of zo.
[..]
Incluis vrouw in je ui?
Pz heeft stijlquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit is echt zoquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:10 schreef Akantha het volgende:
[..]
Meh het is in elk geval zo dat het je wel siert als je dingen los kunt laten, en gewoon lol kan maken met wat flauwekul.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedereen heeft zijn mening. Maar jij omschrijft het als een feit.
xdquote:
Ach we zitten in Jong heh, die smaak komt nog wel met de tijden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Pz heeft stijl
[..]
Dit is echt zo
Doot.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
Appeltje, waar is je gezichtshaar?
Maar jij bent een en al skelet met een dun vliesje vlees erom heen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dikzak
je weegt gwn 21 KILO meer dan mij!
Kan ik ook prima.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:12 schreef Akantha het volgende:
[..]
Meh het is in elk geval zo dat het je wel siert als je dingen los kunt laten, en gewoon lol kan maken met wat flauwekul.
Laat dat eens blijken dan, dat zal je sieren.quote:
Nee, daar voel ik me te oud voor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef supersof het volgende:
gaan we nou allemaal onze gewicht geven xdd
jij weegt denk ik ergens tussen de 50 en 60 kilo, met een lengte van ~170 cmquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef supersof het volgende:
Bij vrouwen ligt dat iets gevoeligerquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef supersof het volgende:
76kg op 1,85m is een prima gewicht.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dikzak
je weegt gwn 21 KILO meer dan mij!
en 55kg op 1,65?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
76kg op 1,85m is een prima gewicht.
Komt in orde.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef Akantha het volgende:
[..]
Laat dat eens blijken dan, dat zal je sieren.
[..]
Nee, daar voel ik me te oud voor.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:13 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ach we zitten in Jong heh, die smaak komt nog wel met de tijden.Nu krijgen ze nog erecties van brandweerauto's
Onze grote boze vriend vinnie zit nog in een fase waarbij alles waar hij niet tegen kan, hij een beetje emotioneel van word.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:14 schreef supersof het volgende:
Dankjewel Vinnie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
76kg op 1,85m is een prima gewicht.
ben je maar 1,65...?quote:
Ook prima, denk ik.quote:
Ik ben verre van boos, en ik word niet emotioneel hier vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
[..]
Onze grote boze vriend vinnie zit nog in een fase waarbij alles waar hij niet tegen kan, hij een beetje emotioneel van word.
Ga jezelf eens meten rakker.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet meer, meet me zowat nooit. kan ook 1,75 zijn hoor
ik 1,76 hahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet meer, meet me zowat nooit. kan ook 1,75 zijn hoor
Mooie lengte voor een schone deerne.quote:
Je emoties onderdrukken is nooit goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben verre van boos, en ik word niet emotioneel hier van.
Doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je emoties onderdrukken is nooit goed
Lol, ga hem nu niet uitdagen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je emoties onderdrukken is nooit goed
deerne..quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:19 schreef Akantha het volgende:
[..]
Mooie lengte voor een schone deerne.
Ja want pesten/uitdagen is niet cool.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zal kleine vinnie met rust laten.
Stop, hou op. Ik vind het niet meer leukquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:22 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ja want pesten/uitdagen is niet cool.
Sorry....quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Stop, hou op. Ik vind het niet meer leuk
Zo gaan mijn grappen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:24 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar ik had zo een grap eerder van OF of Gaygay verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |