Ja, meerdere "direct betrokkenen", waarvan één verklaring openbaar is gemaakt.quote:Op zondag 23 december 2012 22:32 schreef Steven184 het volgende:
Waren het geen verklaringen van meerdere renners?
Er zijn best renners die in het hele peloton als clean bekend staan die resultaten neerzetten.quote:Op zondag 23 december 2012 21:41 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
reportage uit 2011.
Bernhard Kohl, hij zegt dat topsport voor hem niet mogelijk geweest zou zijn zonder doping en Jorg Jaksche zegt dat je zonder doping slechts met moeite kan aanklampen in het peloton
Nu misschien. In het epo-tijdperk was het denk ik wel heel erg moeilijk.quote:Op maandag 24 december 2012 02:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn best renners die in het hele peloton als clean bekend staan die resultaten neerzetten.
Ok, ik dacht dat het een soort 'samenvatting' was van meerdere renners, waardoor het eigenlijk niet te achterhalen is wie wat gezegd zou hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 22:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ja, meerdere "direct betrokkenen", waarvan één verklaring openbaar is gemaakt.
Ben wel benieuwd naar voorbeeldenquote:Op maandag 24 december 2012 02:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er zijn best renners die in het hele peloton als clean bekend staan die resultaten neerzetten.
Dat is toch een erkende handelaar in doping? Die heeft er wel belang bij dat er gedacht wordt dat iedereen doping gebruikt.quote:Op zondag 23 december 2012 16:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
huh, hoe kom je daar nu bij? als er iemand legit is, dan is het deze kerel wel!
je bent gewoon aan het downplayen omdat zijn bekentenis jou niet uitkomt.
Ik ken nog wel verhalen maar die gaan over T-Mobile in de Ullrich tijd.. Lig al jaren krom van het lachen over die journalisten die hun mond hebben gehouden. Wat een prutsers.quote:Op maandag 24 december 2012 12:44 schreef alpeko het volgende:
Ik zal morgen aan mijn zwager eens vragen of hij verhalen kent. Zijn neef reed bij Rabo in de Leinders periode.
De ploeg is er niet meer, dus brand losquote:Op maandag 24 december 2012 13:04 schreef kawotski het volgende:
[..]
Ik ken nog wel verhalen maar die gaan over T-Mobile in de Ullrich tijd.. Lig al jaren krom van het lachen over die journalisten die hun mond hebben gehouden. Wat een prutsers.
Alleen pitamientjes natuurlijk.quote:Op maandag 24 december 2012 12:35 schreef rubbereend het volgende:
Je gaat niet in LBL tussen allemaal gepakte renners in de top eindigen als je zelf niks gebruikt.
Dat verwacht ik niet. Teveel mensen die desondanks hun verhaal niet willen houden, waardoor niemand meer echt wil. Het lijkt er wel dat Boogerd op een collectieve bekentenis wil aansturenquote:Op maandag 24 december 2012 13:16 schreef JohnDDD het volgende:
Vermoed dat de Rabomannen samen hun verhaal gaan doen. Dit kan niet langer meer geheim blijven. Dat zullen Boogerd en Dekker ook wel inzien. Bij Dekker is dat extra vervelend omdat hij als ploegleider actief is. Ze zullen toch eieren voor hun geld kiezen en voor een goede amnestieregeling gaan.
Zoiets ja.quote:Op maandag 24 december 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het lijkt er wel dat Boogerd op een collectieve bekentenis wil aansturen
Hij heeft ook de namen van athleten genoemd en in de bak ervoor gezeten, ik zie geen aanleding waarom hij het zou moeten overdrijven, sterker nog, ik denk dat hij nog niet alles verteld.quote:Op maandag 24 december 2012 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is toch een erkende handelaar in doping? Die heeft er wel belang bij dat er gedacht wordt dat iedereen doping gebruikt.
Ik zeg niet dat het totaal niet serieus moet nemen, alleen dat hij de boel overdrijft. "Everyone dopes." Tsja.
mooie onliner, maar ik zie geen onderbouwing of verhalen, sterker nog ik zie geen renners die zelfs nu roepen, ïk rij clean/schoon! In al die jaren is er niks veranderd, alleen de extreme gevallen zijn er niet meer, op dit moment gebruiken ze andere producten, waarvan wij natuurlijk geen weet van hebben, dat komt pas over een aantal jaar uit.quote:Op maandag 24 december 2012 02:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
als je renners noemt die niet hebben gesnoept, ben je denk ik, sneller klaar.quote:Op maandag 24 december 2012 15:04 schreef Eppie_NL het volgende:
Sven Nys.![]()
Die heeft ook gewoon gesnoept. Zelfde geldt voor Richard Groenendaal.
Ik zou me flink genaaid voelen als ik Mario De Clerq was, die schijnt trouwens nog binnenkort een boekje uit te brengen.quote:Op maandag 24 december 2012 15:04 schreef Eppie_NL het volgende:
Sven Nys.![]()
Die heeft ook gewoon gesnoept. Zelfde geldt voor Richard Groenendaal.
Fedrigo, Casar, Moncoutie, Cummings.quote:Op maandag 24 december 2012 09:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar voorbeelden
Ja, zelf een beetje bekend staan als Epo-Mario, terwijl anderen ook gewoon gebruikten.quote:Op maandag 24 december 2012 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou me flink genaaid voelen als ik Mario De Clerq was, die schijnt trouwens nog binnenkort een boekje uit te brengen.
hebben deze renners ook zelf gezegd dat ze clean zijn?quote:Op maandag 24 december 2012 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fedrigo, Casar, Moncoutie, Cummings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |