abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120786967
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat in elk geval het grootste deel van de medaillewinnaars op de Spelen (ongeachte de nationaliteit) geen doping heeft gebruikt.
Ik denk dat alle medaillewinnaars doping hebben gebruikt.
Verder denk ik dat de corruptie in het IOC groter is dan we denken.
Hein verbrugge heeft de corruptie in de UCI op een hoger niveau getild,maar dan zou hij ineens in het IOC een braaf schaap zijn? daar geloof ik niet in.
Die Verbruggen moet ook gewoon hangen voor zijn daden.
pi_120789891
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2012 13:47 schreef nostra het volgende:

[..]

Ik zie zo'n meisje als Wust er niet voor aan, maar goed, dat is misschien naief. BAM zit er as we speak. ;)
Ah, ik meende al Bob de Jong in het vliegtuig te zien. Was druk met topsporters in dat vliegtuig, de Raboploeg zat er ook al in :)
pi_120790142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 15:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat in elk geval het grootste deel van de medaillewinnaars op de Spelen (ongeachte de nationaliteit) geen doping heeft gebruikt.
dit denk ik ook.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_120790373
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 16:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik denk dat alle medaillewinnaars doping hebben gebruikt.
Verder denk ik dat de corruptie in het IOC groter is dan we denken.

Dat denk ik ook. Het IOC wil helemaal niet niet dat er een groot dopingschandaal komt. De positieve test van Ben Johnson werd toch ook bekend terwijl dat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was? Dat zegt al genoeg.

En mbt de disussie tussen jou en TheArt over Moncoutie, daarin ben ik het ook met je eens. Het is uitermate moeilijk voor te stellen dat Moncoutie 13e wordt in de tour van 2002 zonder doping te gebruiken, tussen al die renners die epo gebruiken. Dan moet 'ie wel een supertalent geweest zijn als 'ie dat gedaan heeft zonder doping. Of Harm Kuipers heeft toch gelijk dat epo niet werkt. Ergens klopt er iets niet iig.
  woensdag 26 december 2012 @ 19:09:42 #230
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_120791015
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:37 schreef Wombcat het volgende:
En mbt de disussie tussen jou en TheArt over Moncoutie, daarin ben ik het ook met je eens. Het is uitermate moeilijk voor te stellen dat Moncoutie 13e wordt in de tour van 2002 zonder doping te gebruiken, tussen al die renners die epo gebruiken. Dan moet 'ie wel een supertalent geweest zijn als 'ie dat gedaan heeft zonder doping. Of Harm Kuipers heeft toch gelijk dat epo niet werkt. Ergens klopt er iets niet iig.
Iemand moet de eerste cleane zijn. Je kan ook anoniem door slim te koersen naar een 13e plek rijden, dat wil niet zeggen dat hij de explosies van Armstrong, Ullrich, Beloki en co kon volgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_120791993
quote:
2s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Iemand moet de eerste cleane zijn. Je kan ook anoniem door slim te koersen naar een 13e plek rijden, dat wil niet zeggen dat hij de explosies van Armstrong, Ullrich, Beloki en co kon volgen.
een dagrit kan wel, maar de TDF is te zwaar om clean te rijden tussen al die doperts. Je lichaam herstelt gewoon niet snel genoeg zonder de dope.
pi_120792158
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 14:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, jij suggereert dat de Nederlandse medaillewinnaars doping hebben gebruikt (net zoals elke wielrenner dat per definitie doet schijnbaar). Waarom zou dat dan bij de Nederlanders wel zo zijn, en bij elk willekeurig ander land niet?
Ik bedoel er dus mee, dat wij schijnbaar dat clean kunnen meekomen tussen de bekende dopinglanden in, daar geloof ik niet in, dus de nederlanders hebben ook doping gebruikt om mee te komen
Als jij denkt dat hier onderstaande schoon/naturel kan, dan geloof dat maar niet.
als ik een vrouw 10 jaar BB laat doen met de legale producten dan kom je hier nog niet aan, verder zie ik ook de moonface bij haar, water vasthouden in het gezicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door THEFXR op 26-12-2012 20:15:42 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 december 2012 @ 20:11:15 #233
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_120792423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik bedoel er dus mee, dat wij schijnbaar dat clean kunnen meekomen tussen de bekende dopinglanden in, daar gelof ik niet in, dus de nederlanders hebben ook doping gebruikt om mee te komen
Als jij denkt dat hier onderstaande schoon/naturel kan, dan geloof dat maar niet.
als ik een vrouw 10 jaar BB laat doen met de legale producten dan kom je hier nog niet aan, verder zie ik ook de moonface bij haar, water vasthouden in het gezicht.

Als ik zou geloven dat alle atleten uit alle andere landen aan de doping zaten zou ik dat van Nederland ook denken ja, maar ik geloof dat absoluut niet, dus heb ik ook geen enkele reden om dat van Nederland dan wel te denken :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_120792542
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:11 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Als ik zou geloven dat alle atleten uit alle andere landen aan de doping zaten zou ik dat van Nederland ook denken ja, maar ik geloof dat absoluut niet, dus heb ik ook geen enkele reden om dat van Nederland dan wel te denken :)
en je geloof dat niet, omdat er zo weinig positief testen? de testen zijn volgens jou 100%?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 december 2012 @ 20:23:18 #235
284411 crew  heywoodu
pi_120792711
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:16 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en je geloof dat niet, omdat er zo weinig positief testen? de testen zijn volgens jou 100%?
Ik denk niet dat ze 100% zijn nee, maar als letterlijk elke atleet van enig niveau aan de doping zou zitten denk ik wel dat er in elk geval meer betrapt zouden worden.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
pi_120792765
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze 100% zijn nee, maar als letterlijk elke atleet van enig niveau aan de doping zou zitten denk ik wel dat er in elk geval meer betrapt zouden worden.
Wat denk je van de natuurlijke beperkingen van het lichaam waardoor er geen records meer gebroken kunnen worden, maar het toch gebeurt omdat ze aan de dope zitten?
pi_120793047
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 19:59 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ik bedoel er dus mee, dat wij schijnbaar dat clean kunnen meekomen tussen de bekende dopinglanden in, daar geloof ik niet in, dus de nederlanders hebben ook doping gebruikt om mee te komen
[ afbeelding ]
M'n ex deed aan zwemmen en triathlon. Had precies dezelfde bouw.
pi_120793174
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:35 schreef Tommeke het volgende:

[..]

M'n ex deed aan zwemmen en triathlon. Had precies dezelfde bouw.
in your dreams :')
pi_120793187
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Je weet dat met de huidige testen epo maximaal 18 uur na toediening gevonden kan worden?
pi_120793345
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:41 schreef THEFXR het volgende:

[..]

in your dreams :')
Dan niet :)

Iets minder brede schouder misschien, maar ze doet er echt niet veel voor onder. Ze pakte me compleet in met stoeien :')

Waarom zou ik daar over lullen?
pi_120793395
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:49 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Iets minder brede schouder misschien, maar ze doet er echt niet veel voor onder.

Die zwemster ziet er nog breder uit dan haar vroegere oost-duitse collega's en daarvan is bekend dat die op een regeringsprogramma van steroiden zaten.
en wbt je ex, je weet toch ook wel dat een duursport zoals triathlon spieren verbrand ipv dat je ermee kan kweken.
pi_120793422
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:41 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Je weet dat met de huidige testen epo maximaal 18 uur na toediening gevonden kan worden?
en HGH max 8 uur en testo op waterbasis 12 uur en nieuwe russiche steroiden kunnen ze niet vinden.
Vandaar het trainingskamp van TVM in rusland?
pi_120793459
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 18:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Het IOC wil helemaal niet niet dat er een groot dopingschandaal komt. De positieve test van Ben Johnson werd toch ook bekend terwijl dat eigenlijk helemaal niet de bedoeling was? Dat zegt al genoeg.
Waar heb je dat gehoord? Volgens mij wilden ze dat nooit verdonkeremanen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_120793545
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waar heb je dat gehoord? Volgens mij wilden ze dat nooit verdonkeremanen.
Het is juist andersom, ze hebben hem genaaid, roids in zijn pis gegooid.
er is nog nooit de volgende dag bekend geworden dat iemand positief heeft getest, alleen al de reis naar het dopinglab duurde een groot dagdeel.
pi_120793577
mijn geloof in eerlijke sport is de laatste vier jaar wel behoorlijk aangetast. las laatst een stukje dat dit goed verwoordde.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 26 december 2012 @ 21:00:51 #246
284411 crew  heywoodu
pi_120793634
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:24 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Wat denk je van de natuurlijke beperkingen van het lichaam waardoor er geen records meer gebroken kunnen worden, maar het toch gebeurt omdat ze aan de dope zitten?
Ik ga er door dat laatste stuk maar vanuit dat je geen antwoord verwacht.
pi_120793738
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:58 schreef Klopkoek het volgende:
mijn geloof in eerlijke sport is de laatste vier jaar wel behoorlijk aangetast. las laatst een stukje dat dit goed verwoordde.
het is sportsentertainment, een circus. het gaat om geld en sponsers.
eerlijkheid is niet het juiste woord, wat de zogenaamde testen zijn voor de gezondheid van de athleet.
Betaal je veel geld aan een dopingdocter, dan koop je al bijna de overwinning, zoals Armstrong in het contract met zijn arts had staan, dat hij geen concurrenten van hem mocht begeleiden.
pi_120793774
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ga er door dat laatste stuk maar vanuit dat je geen antwoord verwacht.
ik ga er maar vanauit dat we het eens zijn, dat we het oneens zijn. misschien denk je daar later anders over.
het is een beetje matrix gevoel, welke pil je neemt.
pi_120794072
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 20:49 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Iets minder brede schouder misschien, maar ze doet er echt niet veel voor onder. Ze pakte me compleet in met stoeien :')

Omdat dat niet in zijn straatje past dat iedere sporter doping pakt. Het heeft ook geen enkele zin om hier met hem een discussie over te voeren. Ik ken persoonlijk ook een topsporter en ik weet 100% zeker dat hij niet aan de doping zit. Het is o zo makkelijk om dat te roeptoeteren terwijl je geen fluit bewijs hebt.
pi_120794409
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2012 21:15 schreef TheArt het volgende:

[..]

Omdat dat niet in zijn straatje past dat iedere sporter doping pakt. Het heeft ook geen enkele zin om hier met hem een discussie over te voeren. Ik ken persoonlijk ook een topsporter en ik weet 100% zeker dat hij niet aan de doping zit. Het is o zo makkelijk om dat te roeptoeteren terwijl je geen fluit bewijs hebt.
Dat geldt toch ook voor jou? ik heb dat verhaal al zo vaak gehoord, dat iemand een topsporter kent en 100% weet dat hij/zij niet aan de doping zit, maar je spreekt wel voor iemand anders en de naam wordt ook niet genoemd.
Het is ook zo makkelijk om iemand weg te zetten die dingen noemt wat jou niet zint.
Bewijzen zijn er genoeg hoor, maar sommige willen het niet inzien of zijn er blind voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')