abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121499180
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2013 19:29 schreef beach7 het volgende:
Is het bij een gaatje in je oorlel echt nodig om zes weken lang de originele oorbel in te houden?

Het voelt nu, na één dag al voor 95% geheeld, dus wil eigenlijk wel wat sneller m'n ringetje (lobe orbital).

Moet er wel bijzeggen dat het ringetje 1.2mm en het gaatje gemaakt is met 1mm denk ik. Met m'n oude gaatje is dat geen probleem maar misschien is dan juist wel belangerijk om te wachten tot het helemaal geheeld is?
Het is een open wond, die doet er sowieso 2 weken over om dicht te gaan, en dan heb je ook nog het proces waarin Je Lichaam probeert het af te stoten. Wat denk je zelf?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_121501622
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 12:17 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zodra het genezen is, erin doen wat jij wilt :) Mooie. Ik heb hem ook een tijdje overwogen, ik vraag me alleen af of je er veel last van hebt als je bijv. in-ear oordopjes draagt.
Ja ik ben al een beetje aan het zoeken op internet voor leuke dingetjes erin, wil sowieso ringetje en labret met leuk eindje proberen. :D Dat vraag ik me ook af, want ik heb ook in-ears, maar las dat dat wel moet lukken. Deze hou je nog te goed van mij! :9 Erop liggen doet trouwens niet zo'n zeer als ik dacht.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  zondag 13 januari 2013 @ 15:01:58 #154
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121504238
quote:
17s.gif Op zondag 13 januari 2013 13:40 schreef wolvendagen het volgende:

Erop liggen doet trouwens niet zo'n zeer als ik dacht.
Dikke mazzel, ik slaap sinds mijn spiraal nog maar op 1 kant :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_121504828
Ik heb na 2jaar nog steeds een paar dagen in de maand last van mijn tragus.

En net als semtex idd op een kant slapen. Andere lukt wel maar soms best gevoelig.

In ear oordopjes met een tragus kan prima, het is in het begin even wennen en wat gevoelig. Wel uitkijken dat je je oordopje er niet uitrekt :')
All good things are wild and free.
pi_121504847
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb na 2 jaar nog steeds een paar dagen in de maand last van mijn tragus.

En net als semtex idd op een kant slapen. Andere lukt wel maar soms best gevoelig.

In ear oordopjes met een tragus kan prima, het is in het begin even wennen en wat gevoelig. Wel uitkijken dat je je oordopje er niet uitrekt :')
pi_121504868
Oh wou mijn bericht wijzigen ipv quoten, zit mobiel :')
pi_121505029
quote:
14s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:16 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb na 2jaar nog steeds een paar dagen in de maand last van mijn tragus.

Had mentale pijn bij het lezen van dat laatste. :')
pi_121505117
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Had mentale pijn bij het lezen van dat laatste. :')
Dat is iets wat ik dus keer op keer vergeet en trek ik ze gehaast er uit en krullen mijn tenen op van de pijn :')
pi_121505411
Heb nog steeds dezelfde piercing in als bij het zetten durf hem niet te wisselen :')

pi_121528198
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2013 15:33 schreef tliciouz het volgende:
Heb nog steeds dezelfde piercing in als bij het zetten durf hem niet te wisselen :')
[ afbeelding ]
Gewoon verwisselen. Gaat kei makkelijk. (alleen een segment ring indoen ging niet in m'n uppie)
pi_121528583
Is misschien wel handig om latex handschoenen te gebruiken voor meer grip :Y balletje van mijn conch zat behoorlijk strak vast. En daarna had ik veel moeite met het erop draaien van een nieuw balletje :') maar dat krijg je uiteindelijk ook wel in de vingers ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_121533690
weet iemand waar ik een 1.2mm D-ring met ball closure kan vinden(chirurgisch staal)?

Tot nu toe vind ik ze alleen dikker...
pi_121536568
Dat van die in-ears. Het lukt mij ook, alleen moet er een kleiner dopje op dan ik normaal heb. Het doet dan ook geen zeer of iets en er zit geen druk op de piercing, if that makes any sense. Moet hem wel helemaal naar voor doen en dan heb ik prachtige uitstekende tragus. :')
  maandag 14 januari 2013 @ 09:23:12 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121536616
Ik wil er dan ook wel eentje O+ Als ik weer geld heb :(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_121598830
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2013 09:20 schreef wolvendagen het volgende:
Dat van die in-ears. Het lukt mij ook, alleen moet er een kleiner dopje op dan ik normaal heb. Het doet dan ook geen zeer of iets en er zit geen druk op de piercing, if that makes any sense. Moet hem wel helemaal naar voor doen en dan heb ik prachtige uitstekende tragus. :')
Je zou achter een keiner balletje kunnen doen dan voor. Dan past een normaal dopje ook. Ik heb een ringetje en dat klap ik altijd naar boven als ik een oordopje in doe. Met gegoten dopjes moet dat trouwens ook echt, anders krijg ik m niet in.
pi_121602033

Komt zeer waarschijnlijk ook een conch aan de andere kant :P
  dinsdag 15 januari 2013 @ 19:58:20 #168
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_121607088
Hopelijk aan het eind van de maand ook links een innerconch punch :)
pi_121632323
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 16:48 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Je zou achter een keiner balletje kunnen doen dan voor. Dan past een normaal dopje ook. Ik heb een ringetje en dat klap ik altijd naar boven als ik een oordopje in doe. Met gegoten dopjes moet dat trouwens ook echt, anders krijg ik m niet in.
Ja en ik dacht ook aan een labretje ivm plat achterkantje. Maar mag er toch pas over 5,5 week wat anders in. Tot die tijd hou ik het wel even vol zo. Ben wel alvast dingetjes aan het uitzoeken die ik erin zou willen :D en ook voor mn helixjes gelijk wat zoeken.
pi_121635147
quote:

[ afbeelding ]
En waarom durf je dat niet?
pi_121635251
Ik ben over het algemeen wel fan van labretjes! Heb geen tragus.. maar heb wel bijna overal zo'n labret sieraadje in zitten vanwege de achterkantjes :) kan alles nu gewoon lekker permanent inhouden zonder irritatie met slapen en zo :D

Ennnn de 2e conch zit er in! Helaas was er geen sieraadje met bling balletje meer ;(

[ Bericht 18% gewijzigd door VixenFromHell op 16-01-2013 18:23:08 ]
pi_121646015
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 14:25 schreef VixenFromHell het volgende:
Ik ben over het algemeen wel fan van labretjes! Heb geen tragus.. maar heb wel bijna overal zo'n labret sieraadje in zitten vanwege de achterkantjes :) kan alles nu gewoon lekker permanent inhouden zonder irritatie met slapen en zo :D

Ennnn de 2e conch zit er in! Helaas was er geen sieraadje met bling balletje meer ;(
Inderdaad, had ik ook met mijn helixen. :)
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:15:08 #173
259233 GimmeGore
pi_121676573
quote:

[ afbeelding ]
Je kan het ook aan de piercer vragen.
En oefening baart kunst. Gewoon proberen, misschien met iemand erbij die je kan helpen als het niet wil lukken.
  donderdag 17 januari 2013 @ 13:42:29 #174
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121677586
Door die nieuwe spiraal is mijn bovenste conchgat weer gaan ontsteken. Weer een dikke klier onder mijn oor, ik was bijna vergeten hoe dat ook alweer voelde :P Ben weer net als in 't begin braaf elke dag mijn oor met antibacteriële zeep aan het wassen :P
pi_121677699
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
Door die nieuwe spiraal is mijn bovenste conchgat weer gaan ontsteken. Weer een dikke klier onder mijn oor, ik was bijna vergeten hoe dat ook alweer voelde :P Ben weer net als in 't begin braaf elke dag mijn oor met antibacteriële zeep aan het wassen :P
Auw, da's k*t.
pi_121688574
Ze zijn echt snel tegenwoodig bij crazy factory, maandag verzonden en nu binnen! Nieuwe sieraadjes *O*

Nu in mijn industrial O+

Succes met je oor SEMTEX!
pi_121689202
Jongons mijn tragusje gaat een beetje zeer doen. ;( Vond het al zo'n wonder dat ik er totaal geen last van had of iets voelde. Het is een beetje een warm lelletje en als ik mijn gezicht beweeg dan is het zo'n branderig/trekkerig gevoel. Heb het netjes schoongehouden vanaf dag 1 met zeep die ik van de shop zelf heb. Zou het kunnen helpen als ik even een dag of een paar in plaats daarvan met zoutoplossing doe? Of beide?

Het ziet er niet ontstoken uit of iets, ook niet mega dik, zitten geen korstjes of iets verder, maar misschien goed ter voorkoming van? Halp. Wil geen auwie als ik lach. ;(
pi_121689383
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
Jee O+
[ afbeelding ]
Dit O+
Zijn dat nou 2 gaatjes?
pi_121693094
Heb even unicura sensitive gehaald. Maar hoor dat balance wordt aangeraden, is het echt veel verschil, maakt het uit? ;(
pi_121695713
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
elde. Het is een beetje een warm lelletje en als ik mijn gezicht beweeg dan is het zo'n branderig/trekkerig gevoel. Heb het netjes schoongehouden vanaf dag 1 met zeep die ik van de shop zelf heb. Zou het kunnen helpen als ik even een dag of een paar in plaats daarvan met zoutoplossing doe? Of beide?

Het ziet er niet ontstoken uit of iets,
Denk dat dat er wel even bijhoort. Bij mij was het ook gevoelig in het begin.
Zou gewoon met dat uit de shop blijven doen dan. Zelf had ik wel met unicura gedaan, maar 1993 en nu weer andere verhalen over uitdroging door unicura etc. Effe doorbijten dus en gewoon niet lachen |:(
pi_121695960
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:53 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Denk dat dat er wel even bijhoort. Bij mij was het ook gevoelig in het begin.
Zou gewoon met dat uit de shop blijven doen dan. Zelf had ik wel met unicura gedaan, maar 1993 en nu weer andere verhalen over uitdroging door unicura etc. Effe doorbijten dus en gewoon niet lachen |:(
Ja maar het was dus niet gevoelig afgelopen dagen, komt echt vandaag net opzetten. Maar ben een beetje bang dat het door de shop zeep komt dus daarom ben ik even Unicura gaan halen. Is er anders niet nog zo'n zeepje die mensen hier gebruiken? Dan haal ik die morgen en doe ik vanavond even in een zoutbadje.
pi_121696312
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 20:58 schreef wolvendagen het volgende:
Dan haal ik die morgen en doe ik vanav
En jij hebt een staafje heh; die moet je niet ronddraaien! (ook niet met de zeep) Wel heen en weer door het gat bewegen, (van voor naar achter) maar nooit draaien blijkbaar. Misschien heb je dat gedaan?
pi_121696464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:03 schreef Luna3 het volgende:

[..]

En jij hebt een staafje heh; die moet je niet ronddraaien! (ook niet met de zeep) Wel heen en weer door het gat bewegen, (van voor naar achter) maar nooit draaien blijkbaar. Misschien heb je dat gedaan?
Ja omhoog geklapt wel want dat zit hij plat tegen mn hoofd, dus dan wel een beetje gedraaid, maar dat zal ik dan maar laten verder.
pi_121696676
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:06 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja omhoog geklapt wel want dat zit hij plat tegen mn hoofd, dus dan wel een beetje gedraaid, maar dat zal ik dan maar laten verder.
Ja, wist ik ook niet, want heb ringetje, en die moest ik juist wel ronddraaien toen. Maar da's met een staafje natuurlijk dezelfde beweging als van voor naar achter bewegen, en da's goed om schoon te maken.

Als je een staafje gaat ronddraaien, draai je het weefsel weer 'kapot', wat aan het genezen is. Dus maak je iedere keer weer een genezen wondje open. En met van voor naar achter bewegen niet. Gimme Gore kan dit volgens mij veel beter uitleggen, want daar begreep ik het van...(dacht van haar, weet 't niet meer zeker)

ps: hebben mensen met een septum ook 'last' van de vrieskou?? Heel grappig, die metalen balletjes worden dus f*ckin' koud en dan voelt het net steeds alsof ik een natte druppel aan m'n neus heb hangen, haha!! o|O
pi_121696870
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:10 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja, wist ik ook niet, want heb ringetje, en die moest ik juist wel ronddraaien toen. Maar da's met een staafje natuurlijk dezelfde beweging als van voor naar achter bewegen, en da's goed om schoon te maken.

Als je een staafje gaat ronddraaien, draai je het weefsel weer 'kapot', wat aan het genezen is. Dus maak je iedere keer weer een genezen wondje open. En met van voor naar achter bewegen niet. Gimme Gore kan dit volgens mij veel beter uitleggen, want daar begreep ik het van...(dacht van haar, weet 't niet meer zeker)

ps: hebben mensen met een septum ook 'last' van de vrieskou?? Heel grappig, die metalen balletjes worden dus f*ckin' koud en dan voelt het net steeds alsof ik een natte druppel aan m'n neus heb hangen, haha!! o|O
Ohhh vandaar, ja klinkt wel heel logisch inderdaad! Dan zal ik dat gewoon laten en alleen voor-naar-achter doen. Thanks for the tip! Heb ik niks van gehoord bij de piercer namelijk, juist dat het met alleen schoonmaken wel mag etc. dus dan klapte ik 'm naar boven.
pi_121697071
quote:
17s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
Ohhh vandaar, ja klinkt wel heel logisch inderdaad! Dan zal ik dat gewoon laten en alleen voor-naar-achter doen. Thanks for the tip! Heb ik niks van gehoord bij de piercer namelijk, juist dat het met alleen schoonmaken wel mag etc. dus dan klapte ik 'm naar boven.
Hoop dat het weer wegtrekt dan. En ik heb geen last van unicura gebruik gehad, dus dan probeer je dat? Of shopzeep afwisselen met zout zolang het nog irriteerd? ;s Ochtends zeep met douchen en 's avonds zout ofzo?

Uhm, anderen mensen tips over unicura na pas gezette piercing?!!
pi_121697383
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:19 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Hoop dat het weer wegtrekt dan. En ik heb geen last van unicura gebruik gehad, dus dan probeer je dat? Of shopzeep afwisselen met zout zolang het nog irriteerd? ;s Ochtends zeep met douchen en 's avonds zout ofzo?

Uhm, anderen mensen tips over unicura na pas gezette piercing?!!
Ja op zich hoort een beetje pijn er wel bij, maar heb niet zo'n zin in een ontstoken piercing, dus liever voorkomen dan genezen. Welke Unicura had je? Want ik heb dus sensitive gehaald omdat ik dacht ben wel gevoelig dus sensitive :') maar toen zei Vaseline_ dat ik balance moest hebben ivm parfumvrij.

quote:
aqua, sodium C12-13 pareth sulfate, cocamidopropyl betaine, lactic acid, lauryl polyglucose, sodium chloride, sodium benzoate, parfum, sodium salicylate, sodium hydroxide, glycerin, tetrasodium edta, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional, hexyl cinnamal, cl 17200, cl 42090
Dit is Sensitive.

quote:
aqua, sodium C12-13 pareth sulfate, cocamidopropyl betaine, lauryl polyglucose, sodium chloride, ppg-2 hydroxyethyl cocamide, C12-16 pareth-7, sodium benzoate, parfum, styrene/acrylates copolymer, sodium salicylate, citric acid, glycol distearate, triclocarban, tetrasodium edta, laureth-4, benzyl alcohol, benzyl salicylate, citronellol, eugenol
En dit is van Balance. Waar ik dus ook parfum zie staan tussen de ingrediënten. Hmmmm. Strange.

Maar goed, zal vanavond inderdaad zoutbadje doen. En dan morgenochtend met zeepje.
pi_121697514
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:24 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja op zich hoort een beetje pijn er wel bij, maar heb niet zo'n zin in een ontstoken piercing, dus liever voorkomen dan genezen. Welke Unicura had je? Want ik heb dus sensitive gehaald omdat ik dacht ben wel gevoelig dus sensitive :') maar toen zei Vaseline_ dat ik balance moest hebben ivm parfumvrij.

[..]

Dit is Sensitive.

[..]

En dit is van Balance. Waar ik dus ook parfum zie staan tussen de ingrediënten. Hmmmm. Strange.
Zou lekker die Sensitive houden dan. Klinkt ook als 'voor gevoelie huid' en dus minder agressief dan die gene die zo uitdroogt... Maar, ben geen expert. Zonder parfum kan alleen maar beter zijn lijkt me.

edit: Bij die bovenste staat ook parfum tussen trouwens. Maar minder ingredienten, dus minder rommel ;)

edit 2: en bij de bovenste zit geen alcohol, bij de onderste wel. Met andere woorden, de onderste droogt uit.
pi_121697819
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 21:27 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Zou lekker die Sensitive houden dan. Klinkt ook als 'voor gevoelie huid' en dus minder agressief dan die gene die zo uitdroogt... Maar, ben geen expert. Zonder parfum kan alleen maar beter zijn lijkt me.

edit: Bij die bovenste staat ook parfum tussen trouwens. Maar minder ingredienten, dus minder rommel ;)

edit 2: en bij de bovenste zit geen alcohol, bij de onderste wel. Met andere woorden, de onderste droogt uit.
Nou dan heb ik toch goed gedaan aan Sensitive :D ga die gewoon proberen ipv het shopzeepje. Hoop dat dat wat beter is. Zal zo eens ingrediënten van het shopzeepje vergelijken met mn Unicura, denk dat 't shopzeepje ook uitdroogt en dat het daarom dan een beetje geïrriteerd is.
pi_121699612
Effe uit nieuwsgierigheid, wat zijn zo'n beetje gemiddelde prijzen voor piercings? Ik heb namelijk geen flauw idee wat te verwachten.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_121700184
Hier was alles wat ik heb laten zetten 55 euro: Industrial, neusvleugel en innerconch.
pi_121700556
Van mij was alles ¤35,-. Twee forward helixjes en m'n tragus.
  donderdag 17 januari 2013 @ 22:14:48 #193
259233 GimmeGore
pi_121700585
Sowieso niet bewegen ongeacht of je een ringetje of staafje hebt. Dat is alleen maar onnodige irritatie van de fistula.
Zelf ben ik überhaupt geen fan van zeep, ik hou het liever bij de litha-methode met eventueel, incidenteel een zeezout badje.

Prijs durf ik niks van te zeggen, ik heb al te lang geen standaard piercings of prijs betaald (proef zitten voor leerlingen enzo)
pi_121703961
Mijn vriendin wil misschien een intieme piercing (clit/tepels), maar tot nu toe zijn alle piercers mannelijk...daar zit ze niet op te wachten.

Hebben ze geen speciale vrouwelijke piercers?

En hoeveel pijn doet een tepelpiercing? en hoelang duurt het genezen?
En hoeveel pijn doet een clit(hood)piercing? en hoelang duurt het genezen?

Wij zijn gek op sex vandaar....
Interessant he ?
pi_121704051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Mijn vriendin wil misschien een intieme piercing (clit/tepels), maar tot nu toe zijn alle piercers mannelijk...daar zit ze niet op te wachten.

queenofrings
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121704055
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef Ordos20 het volgende:
Effe uit nieuwsgierigheid, wat zijn zo'n beetje gemiddelde prijzen voor piercings? Ik heb namelijk geen flauw idee wat te verwachten.
In oor rond de 40 euro, navel tong lip etc rond de 50, genitale piercings rond de 80
pi_121704070
Zojuist mijn oor in een badje gehangen, voelt al een stuk fijner. Minder gespannen en het branderige is ook een stuk minder. Morgenochtend denk ik dan toch maar alleen met gekookt (afgekoeld) water.
pi_121704103
quote:

Queen of Rings in Rotterdam inderdaad, zoals Mirjam zei. Rest weet ik niks van.
pi_121705363
Ah, ok!
Maar je heoft maar 1 keer te komen toch? of moet je na een week terug komen voor controlle?

Hier kost een (clit) piercing tussen de 40/50 euro, tepels beide voor 75 euro, is dat duur?
Interessant he ?
pi_121706183
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:14 schreef GimmeGore het volgende:
Sowieso niet bewegen ongeacht of je een ringetje of staafje hebt. Dat is alleen maar onnodige irritatie van de fistula.
Zelf ben ik überhaupt geen fan van zeep, ik hou het liever bij de litha-methode met eventueel, incidenteel een zeezout badje.

Prijs durf ik niks van te zeggen, ik heb al te lang geen standaard piercings of prijs betaald (proef zitten voor leerlingen enzo)
L.I.T.H.A (moest even googlen, hahaha)

Leave it the hell alone!
_O-

Ik heb m'n piercingringetjes beiden rond gedraaid met zeep: eerste met unicura, latere met Zwitsal zeeploze wasemulsie. Anders gingen ze muurvast zitten!

Nergens last van gehad en alles heel snel genezen!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2013 22:00 schreef Ordos20 het volgende:
Eerste 100 gulden (haha) en latere 50 euro. Praktisch even duur dus...
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:29:44 #201
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_121707031
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf? Ik vind het maar niets. Wilde ik graag even zeggen, hoe arrogant het ook is. Het kan een leuk persoon in één klap een nare uitstraling geven.
pi_121707069
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:29 schreef SaulGoodman het volgende:
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf? Ik vind het maar niets. Wilde ik graag even zeggen, hoe arrogant het ook is. Het kan een leuk persoon in één klap een nare uitstraling geven.

Ga ergens anders zeuren of wordt meer Pinkman.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 00:32:42 #203
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_121707097
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:31 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga ergens anders zeuren, dag!
pi_121707812
quote:
Ga toch weg, dus jij valt op vrouwen met een harige kut, geen oorbellen, totaal geen verzorging.

Daar houden wij weer niet van :)
Interessant he ?
pi_121708043
quote:
Aaah, allemaal wat aardiger tegen Mr. Goodman... :o ;)

Ik vind juist dat het nare personen agressiever kan maken, maar leuke mensen juist vaak nog veel leuker maakt. Interessanter zeker.

Verminken...zo noemt m'n moeder het ook, en die is in de 70, haha! I rest my case. :+
  vrijdag 18 januari 2013 @ 02:40:49 #206
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_121708808
quote:
Zonder piercings krijg ik geen straatcreditz. Je weet toch respect enzo. Nu met die blingers niet normaal hoeveel swag ik krijg. YOLO !
pi_121709507
quote:
Luitjes, waarom verminken jullie jezelf?
Ik heb dat nodig om mezelf goed te voelen ;(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:20:09 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121710346
quote:
9s.gif Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef wolvendagen het volgende:
Jongons mijn tragusje gaat een beetje zeer doen. ;( Vond het al zo'n wonder dat ik er totaal geen last van had of iets voelde. Het is een beetje een warm lelletje en als ik mijn gezicht beweeg dan is het zo'n branderig/trekkerig gevoel. Heb het netjes schoongehouden vanaf dag 1 met zeep die ik van de shop zelf heb. Zou het kunnen helpen als ik even een dag of een paar in plaats daarvan met zoutoplossing doe? Of beide?

Het ziet er niet ontstoken uit of iets, ook niet mega dik, zitten geen korstjes of iets verder, maar misschien goed ter voorkoming van? Halp. Wil geen auwie als ik lach. ;(
Het hoort erbij :P Tot op zekere hoogte dan. Zoutoplossing schijnt inderdaad goed te zijn, ontzie je oor tijdens het slapen. Meer kun je eigenlijk niet echt doen (denk ik)
  vrijdag 18 januari 2013 @ 08:32:56 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121710498
quote:

Dare2Wear / Classic ink & mods @ Amsterdam. Volgens mij werken daar alleen maar vrouwen + ze zijn geweldig O+ Hebben mijn industrial en 1 van mijn conches gezet. Hebben sowieso een erg goede reputatie en jarenlange ervaring met de meest uiteenlopende piercings.

Tepelpiercings vond ik relatief weinig pijn doen. Hou er rekening mee dat na het zetten de piercing geneestijd nodig heeft, je kunt er niet meteen mee 'klooien'/spelen.
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:03:14 #210
394223 SaulGoodman
Better call Saul!
pi_121723117
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 01:23 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Verminken...zo noemt m'n moeder het ook, en die is in de 70, haha! I rest my case. :+
I like your mum. Ik ben ook een 'oerconservatief'.
pi_121723274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het hoort erbij :P Tot op zekere hoogte dan. Zoutoplossing schijnt inderdaad goed te zijn, ontzie je oor tijdens het slapen. Meer kun je eigenlijk niet echt doen (denk ik)
Ja ik vond het alleen erg naar omdat ik er afgelopen dagen dus niks van voelde. Maar hoort er wel een beetje bij, alleen wel een naar plekje om pijntje hebben zeg, elke gezichtbeweging voel ik. ;( Ja die zoutoplossing vond ik een stuk fijner dan de zeep eigenlijk en vanmorgen met alleen water vond ik ook veel prettiger, zal het zeepgebruik dan gewoon beperken. En erop slapen deed ik sowieso niet, slaap altijd op de andere kant. :D
  vrijdag 18 januari 2013 @ 15:27:01 #212
259233 GimmeGore
pi_121747233
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
Mijn nape is er uit ;(
w'rom?
pi_121757398
Nou gisteravond dacht ik toch even dat het ontstoken was omdat mn oor helemaal dik was en roodpaarsig :') dus ik dat schoonmaken met water, komt er ineens een partij lymfe uit :') gatverdamme. Zowel aan de voor als achterkant van mn tragus. Ik netjes schoongemaakt en een watje koud water opgelegd en gaan slapen, nu is de druk eraf en heb ik nergens last meer van. :D
pi_121757673
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nou gisteravond dacht ik toch even dat het ontstoken was omdat mn oor helemaal dik was en roodpaarsig :') dus ik dat schoonmaken met water, komt er ineens een partij lymfe uit :') gatverdamme. Zowel aan de voor als achterkant van mn tragus. Ik netjes schoongemaakt en een watje koud water opgelegd en gaan slapen, nu is de druk eraf en heb ik nergens last meer van. :D
ja lekker he :') Nooit last van pus gehad overigens,, alleen bij navel en lip
pi_121757790
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

ja lekker he :') Nooit last van pus gehad overigens,, alleen bij navel en lip
Ja het was niet echt pus. Het stonk niet en was meer doorzichtig dan wit. :') Maar ik vond het wel echt een partij goor, maar gelukkig is nu de druk eraf en heb ik er geen last meer van. :')

Maar echt ieuw jakkie. Zo ranzig.
  zaterdag 19 januari 2013 @ 12:26:19 #217
259233 GimmeGore
pi_121758148
Is het dan niet gewoon wondvocht?
Watjes kan je btw beter niet gebruiken, die kunnen gaan pluizen en pluisjes in een toch al geïrriteerd wondje moet je ook niet willen.
pi_121758265
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
Watjes kan je btw beter niet gebruiken, die kunnen gaan pluizen en pluisjes in een toch al geïrriteerd wondje moet je ook niet willen.
Ik gebruik wattenstaafjes om rondom de wond en op het staafje om de zeep en water aan te brengen omdat die balletjes steeds achter mn nagel bleven hangen, dat is toch niet zo erg?
pi_121758461
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
ik dacht lymfe omdat dat doorzichtig is maar ook wel iets van witte bloedcellen loost. En ik heb het watje niet uit elkaar getrokken, het is gewoon zo'n pad, gelijk nat maken en dan blijft het wel gewoon intact, was enkel om te koelen dus heb het er alleen OP gelegd. Overigens doe ik het ook schoonmaken met een wattenstaafje en dat pluist ook nooit dermate als het nat is.
  zondag 20 januari 2013 @ 22:31:14 #220
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121824606
Besteld :@ Die andere was 'discontinued' ;( Deze is ook goed O+ Dit shopje had er nog een 'hendig' kaartje bijgedaan waarmee je de maat/balletjesgrootte goed op kunt meten. Wel handig bij inch maten. Dit is schijnbaar 1 1/2" met een 5mm balletje.

[ Bericht 6% gewijzigd door SEMTEX op 20-01-2013 22:48:09 ]
  zondag 20 januari 2013 @ 22:32:50 #221
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121824682
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 00:31 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D
Of:
  zondag 20 januari 2013 @ 22:35:04 #222
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121824835
God. En ik krijg de kriebels van dit topic. Ik wil een rook. Of een daith. En stiekem óók een tragus O+
pi_121831594
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
God. En ik krijg de kriebels van dit topic. Ik wil een rook. Of een daith. En stiekem óók een tragus O+
Haha, ik wil als volgende een daith in m'n (nog) lege oor, maar pas als ik de kriebels echt niet meer onder controle kan houden... Gok deze zomer :P

Jouw andere oor = ook *O*
  maandag 21 januari 2013 @ 12:24:33 #224
259233 GimmeGore
pi_121839247
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ik gebruik wattenstaafjes om rondom de wond en op het staafje om de zeep en water aan te brengen omdat die balletjes steeds achter mn nagel bleven hangen, dat is toch niet zo erg?
Het is verstandiger om steriele gaasjes te gebruiken. Niet zo zeer omdat ze steriel zijn (want dat zijn ze toch niet meer als je de verpakking open hebt gemaakt) maar omdat ze niet pluizen.
Ik ben nou trouwens wel benieuwd wat voor kleine balletjes je hebt dat ze achter je nagel kunnen blijven hangen.

Ik twijfel over mijn ic punch links, ik vind het zo leuk dat het balletje van mijn verticale industrial te zien is door mijn tunnel, maar ja, die moet er dan dus uit.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:30:00 #225
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_121839475
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:24 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Het is verstandiger om steriele gaasjes te gebruiken. Niet zo zeer omdat ze steriel zijn (want dat zijn ze toch niet meer als je de verpakking open hebt gemaakt) maar omdat ze niet pluizen.
Ik ben nou trouwens wel benieuwd wat voor kleine balletjes je hebt dat ze achter je nagel kunnen blijven hangen.

Ik twijfel over mijn ic punch links, ik vind het zo leuk dat het balletje van mijn verticale industrial te zien is door mijn tunnel, maar ja, die moet er dan dus uit.
Hehe, nou ik bedoel dus als ik het met m'n vingers inzeep en die korstjes op het staafje met m'n nagel eraf wil pulken, dat werkt niet zo handig :P
  maandag 21 januari 2013 @ 12:31:39 #226
259233 GimmeGore
pi_121839555
korstjes eraf pulken is sowieso niet zo handig ;) Als de korstjes vastzitten kan je ze het beste gewoon lekker laten zitten (of eventueel afweken met een zeezout oplossing, maar dan kan je beter de zeep laten staan, want dat is allemaal wel een beetje te veel van het goede)
  maandag 21 januari 2013 @ 13:42:46 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121842119
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 02:21 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Haha, ik wil als volgende een daith in m'n (nog) lege oor, maar pas als ik de kriebels echt niet meer onder controle kan houden... Gok deze zomer :P

Jouw andere oor = ook *O*
Welk ander oor? :P Er is maar 1 gepierced en dat wil ik zo houden ;) Anders heb ik nog maar 1 slaapoptie over.
pi_121875676
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
Welk ander oor? :P Er is maar 1 gepierced en dat wil ik zo houden ;) Anders heb ik nog maar 1 slaapoptie over.
Shit, spiral is er weer uit dus?!

Heb er ook maar 1 gepierced, maar wil juist in de toekomst een daith in de 'kale'. Beetje balans creeeren, hehe.
  dinsdag 22 januari 2013 @ 07:39:34 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_121876362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 02:29 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Shit, spiral is er weer uit dus?!
Nee? :P Hij kan er toch gewoon bij? :P
pi_121883120
quote:

Studio flash in Sneek, Heerenveen heeft geen vrouw meer volgens mij.

Pijn is relatief. Tepelpiercing duurt 9 maanden met genezen, clithood een paar weken.
pi_121884587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2013 08:32 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dare2Wear / Classic ink & mods @ Amsterdam. Volgens mij werken daar alleen maar vrouwen + ze zijn geweldig O+ Hebben mijn industrial en 1 van mijn conches gezet. Hebben sowieso een erg goede reputatie en jarenlange ervaring met de meest uiteenlopende piercings.

Tepelpiercings vond ik relatief weinig pijn doen. Hou er rekening mee dat na het zetten de piercing geneestijd nodig heeft, je kunt er niet meteen mee 'klooien'/spelen.
Ik denk niet dat RJ het daar mee eens is :+. Maar idd. En ze hebben 2 shops op loopafstand van elkaar, en er is altijd een vrouw in een van beide shops :).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_121891602
quote:
14s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:31 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
De oor-zaak ;) van de verwarring; De foto's zijn zo genomen dat het net lijkt of je in beide oren hetzelfde gepierced bent.

Zo, da's ook weer uitgelegd.
pi_121894358
Mennn ik wil een tongweb! Iemand daar ervaring mee?
Ook ervaring bij bunker (Breda)? let me know!
pi_121894711
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef krokdown het volgende:
Die schijnt nogal snel uit te groeien? Tenminste dat werd mij verteld..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_121896760
Grappig, mij is juist verteld dat tongwebs en tongpiercings bijna nooit uitgroeien
  dinsdag 22 januari 2013 @ 18:02:35 #236
259233 GimmeGore
pi_121897103
Geen ervaring mee, maar wel met Tirza van Bunker. Schat van een mens en heel goed in wat ze doet. Zal ook zeker geen spul van lage kwaliteit gebruiken. Echt een aanrader (zij heeft mijn onlangs gesneuvelde nape gezet toen ze nog in Utrecht werkte)
pi_121897521
Nice, morgen maar eens langs dan!
pi_121900389
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef krokdown het volgende:
Dat wil ik ook! Al heel lang, maar ik durf niet.
pi_121905018
ik heb afgelopen zaterdag een helix piercing gezet en me oor sinds maandag paars geworden. Het ziet er donkerpaars uit en voor de rest is het niet opgezwollen en doet het geen pijn. Maar is dit normaal?
  dinsdag 22 januari 2013 @ 21:10:57 #240
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_121907103
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
korstjes eraf pulken is sowieso niet zo handig ;) Als de korstjes vastzitten kan je ze het beste gewoon lekker laten zitten (of eventueel afweken met een zeezout oplossing, maar dan kan je beter de zeep laten staan, want dat is allemaal wel een beetje te veel van het goede)
Ja ik vroeg niet om advies, maar toch bedankt.
pi_121924272
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:39 schreef tuttiecutie het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een helix piercing gezet en me oor sinds maandag paars geworden. Het ziet er donkerpaars uit en voor de rest is het niet opgezwollen en doet het geen pijn. Maar is dit normaal?
Wordt vanzelf minder. Tenzij je oor er ineens af valt.
  woensdag 23 januari 2013 @ 10:03:23 #242
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_121926416
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 20:39 schreef tuttiecutie het volgende:
Zit de piercing niet te strak? Volgens mij moet je altijd een beetje ruimte hebben en speling om te bewegen en zo en ja zwellen is normaal is een reactie van het lichaam zolang er geen zieke pus uit komt of zo zal je wel goed zitten
Mijn nieuwe ondertitel
pi_121932991
zometeen naar bunker voor een tongweb! :)
pi_121936789
i'm running out of patience :'(
ik wil m'n lobe orbital maar moet nog minstens vier weken wachten tot het genoeg geheeld is...
pi_121937009
Als je een 4tal jaar geleden de tongpiercing eruit gehaald heb, kun je nu dan weer een nieuwe laten piercen? :)
pi_121952129
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 10:03 schreef sinepedraap het volgende:

[..]

Zit de piercing niet te strak? Volgens mij moet je altijd een beetje ruimte hebben en speling om te bewegen en zo en ja zwellen is normaal is een reactie van het lichaam zolang er geen zieke pus uit komt of zo zal je wel goed zitten
Nee me piercing zit niet te strak, ik heb z'n staafje in me oor. Er komt gelukkig ook geen bloed uit. Kan je oor er echt vanaf vallen?
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:24:49 #247
259233 GimmeGore
pi_121953299
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 14:32 schreef PeterPastoor het volgende:
Als je een 4tal jaar geleden de tongpiercing eruit gehaald heb, kun je nu dan weer een nieuwe laten piercen? :)
Ja hoor, het is misschien alleen wel zo dat er littekenweefsel zit. Hoewel ik niet zeker weet of dat voor je tong ook zo is.
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:26:20 #248
92409 Twinky
Little star.
pi_121953395
Hmm, als ik naar mijn tong kijk denk ik dat er hard geduwd moet worden. Daar zit nog een flink stuk litteken (ook ong. 4 jaar eruit). Maar een sterke piercer komt daar wel doorheen :P
  woensdag 23 januari 2013 @ 20:32:03 #249
259233 GimmeGore
pi_121957291
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2013 20:06 schreef tuttiecutie het volgende:

[..]

Nee me piercing zit niet te strak, ik heb z'n staafje in me oor. Er komt gelukkig ook geen bloed uit. Kan je oor er echt vanaf vallen?
:') nee tuurlijk nie. Verzorg het gewoon goed dan krijg je er geen gezeik mee.
pi_121961695
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
Verzorg het gew
...maar het kan er wel af rotten... :P
pi_121971221
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Luna3 het volgende:

[..]

dan ben je heel dom mocht dat gebeuren :r
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:39:26 #253
259233 GimmeGore
pi_121973942
Nou ja, je kan wel een hele fikse ontsteking insluiten, daar wordt je oor ook niet blij van.
Staat wel een filmpje van op youtube, van een meisje die een of andere ontsteking in haar industrial had wat echt niet lekker ging.

ik weet trouwens ook nog wel wat leuke plaatjes te vinden van uitgescheurde lellen, uitgroeiende piercings en dat soort smakelijkheden :P
pi_121982211
Ik dus gisteren naar bunker, blijkt dat er bij mij geen tongweb kan worden gezet :')

baal momentje :'(
pi_121984904
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2013 22:27 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Ja dat is wel echt supernasty :') daarom gewoon goed verzorgen en niet met je oor in een bak smeerlapperij gaan liggen.
  donderdag 24 januari 2013 @ 16:05:37 #256
259233 GimmeGore
pi_121988709
Zelfs dan rot het er nog niet af. Als je tenminste niet toch al een open wond (verse piercing dus) hebt.
Je huid kan best tegen zooi :P

quote:
7s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:28 schreef krokdown het volgende:
Ik dus gisteren naar bunker, blijkt dat er bij mij geen tongweb kan worden gezet :')

baal momentje :'(
Te weinig tongweb?
pi_121992678
De labret van mijn tragus is anders dan een normale labret, het steentje draai ik namelijk in het staafje ipv erop, alleen ik kan dus nergens van die steentjes vinden waar je het in het labret draait, of misschien zoek ik niet goed dat het een andere naam heeft ofzo. Iemand een webshop waar ze dat wel verkopen?

thanks alvast :o.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:05:08 #258
259233 GimmeGore
pi_121993678
Dat heet internally threaded, idd niet standaard, wel beter voor je oor omdat je geen schroefdraad asn de buitenkant hebt.
pi_121993717
verwijderen ze piercings bij een operatie? zo ja, heb ik pech ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:08:43 #260
259233 GimmeGore
pi_121993818
Verschilt per ziekenhuis en ingreep.
pi_121994936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
De labret van mijn tragus is anders dan een normale labret, het steentje draai ik namelijk in het staafje ipv erop, alleen ik kan dus nergens van die steentjes vinden waar je het in het labret draait, of misschien zoek ik niet goed dat het een andere naam heeft ofzo. Iemand een webshop waar ze dat wel verkopen?

thanks alvast :o.
alloverpiercings.NL verkoopt die volgens mij.
pi_121996446
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef GimmeGore het volgende:
Dat heet internally threaded, idd niet standaard, wel beter voor je oor omdat je geen schroefdraad asn de buitenkant hebt.
Ah thanks _O_ Ik zoek er echt al tijden naar en heel veel piercingshops hier in Amsterdam verkopen ze ook niet :')
pi_121996958
http://www.crazy-factory.com/product_listing_ng.php?cat_id=381#
Kun je ook zoeken op internally threaded :)

De nieuwe, mooi met een ander balletje *O*

[ Bericht 29% gewijzigd door VixenFromHell op 24-01-2013 21:12:54 ]
pi_122000631
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 16:05 schreef GimmeGore het volgende:
Zelfs dan rot het er nog niet af. Als je tenminste niet toch al een open wond (verse piercing dus) hebt.
Je huid kan best tegen zooi :P

[..]

Te weinig tongweb?
blijkbaar :'(
pi_122018127
quote:
2s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:06 schreef sararaats het volgende:
verwijderen ze piercings bij een operatie? zo ja, heb ik pech ;)
Waar zit je piercing en waar gaan ze opereren?

Ik heb verschillende operaties gehad; de zware waarbij ik gemeld had dat ik ze had en ze niet uit wilde doen, daar mochten ze blijven zitten.

Bij de inimini ingreep waarbij ik het niet had gemeld, was 'ie onder narcose door een overijverige assistent uitgedaan, ik werd helemaal ondaan wakker toen ze dat zeiden!! Bitch had dat ding heel lomp uitgedaan en helemaal kapot verbogen!
Daarna bij weer een inimini ingreep wel gemeld en dan moeten ze de risico's zeggen. Als jij daarmee instemt dan mag 'ie blijven zitten.

Tenzij je dus een neuspiercing hebt en ze je neusholten moeten saneren ofzo natuurlijk.Of tong- of lip-piercing en narcose gaat ook niet (door de beademingsbuis)

Kortom; de piercing mag niet in de weg zitten en altijd melden en zeggen dat je 'm wil laten zitten.
Succes
pi_122080665
Oh, wat had ik hier vandaag graag een succesverhaal gepost over een versgezette traguspiercing, maar mijn tragus bleek veel te klein :(
Nu overweeg ik een forward helix (zit er het dichtst in de buurt). Ik was bij Totem Tattoo in Tilburg geweest, hier werd echter binnen gerookt. Nu weet ik niet of dit normaal is? Ik voelde me er in ieder geval niet helemaal op mijn gemak. Misschien volgende poging toch maar naar de bunker in Breda. Kan je helix trouwens te klein zijn voor een enkele piercing? (Anders krijgen we dat weer..)
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:04:05 #267
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122083418
Oh dat is ook leuk denk ik :) lijkt me niet dat je helix te klein kan zijn.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 20:16:41 #268
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122084016
Ja, ik ben er klaar mee, met twijfelen, ik ga volgende week weer aan de gatenprikkerij. En dan nu graag eentje die ik kan laten zitten. Ik voel me nog steeds zo kaal zonder mn tragus :(
Dus ik ga even navragen of een inner conch handig is (icm mijn ipod in mijn oor haha) en anders kijk ik of ik wat anders leuks in mn oor kan verzinnen :)
pi_122101637
Omg omg omg. Lig ik net in bed te draaien valt het achterkant balletje van mn tragus, ik in blinde paniek poging gedaan om erop te draaien lukte voor geen meter dus ik wil opstaan om naar de spiegel te lopen, valt mn hele piercing eruit :'( :'( :'( :'( :'( ik in de badkamer mijn handen en de piercing gewassen met unicura en erin geschoven, kreeg ik nog dat verdomde balletje er niet op valt weeeeer die piercing eruit :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( paniek paniek weer gewassen en van achter erin gedaan zodat ik het balletje voorlang erop moet schroeven. Gelukt well done. Bang voor infecties omdat ie eruit was. Halp :'(
pi_122101654
Kan hem nu toch beter zo laten zitten toch zelfs als het ontstoken wordt, want dan kan het er nog uit zeg maar. Dat de infectie niet opgesloten wordt if that makes sense, ja toch?

Morgen sowieso even bellen met de piercer ook.
  zondag 27 januari 2013 @ 08:58:29 #271
259233 GimmeGore
pi_122102622
Yup, gewoon erin laten. Juist eruit halen zorgt voor meer irritatie. Maar je hebt echt niet zomaar een infectie hoor. Je lichaam kan wel wat hebben.
  zondag 27 januari 2013 @ 13:26:36 #272
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_122109491
Wolvendagen, als je goed je handen gewassen hebt zie ik geen enkele reden waarom het zou gaan ontsteken.

@ Murmeli: een conch geeft veel minder last met ipod oordopjes dan een tragus dus dat zou wel moeten lukken!
@ Jolx: roken waar gepierced wordt lijkt me niet zo'n goed teken, en sowieso als je je er niet op je gemak voelde zou ik een andere shop zoeken!

Vandaag nog maar eens een poging doen mn staafje weer te vervangen door een ringetje voor mn lippiercing. Kreeg het balletje er steeds niet in en heb geen tijd om langs de shop te gaan.
an urge to help mankind overcomes me
  zondag 27 januari 2013 @ 16:47:39 #273
259233 GimmeGore
pi_122119522
Ik denk dat ik op stage maar eens ga vragen of ze een beleid hebben als het op zichtbare piercings aankomt.
Ik wil graag weer een lippiercing
pi_122120300
Thanks gals. Het is ook heel fijn aan het genezen, heb er totaal geen last van en kan erop slapen. 's Morgens en 's avonds schoonmaken met water en soms zoutoplossing, echt veel fijner dan met zeep inderdaad. Geen bloed, geen pus oid gewoon alleen een beetje wondvocht mini korstje.

Het is ook niet meer dik, gewoon weer zo dik als de normale ongepiercete kant is. Ziet er netjes uit. Blijblij. Maar ga morgen toch vragen of ze het kunnen vervangen door een labret of ringetje want ik ben nu als de dood dat dat balletje er weer af dondert aan de achterkant en dan mijn gehoorgang inrolt of dat het gebeurd als ik slaap en dat hij er dan weer uit gaat en dichtgroeit. :') Met een labret kan ik tenminste er aan de voorkant een balletje zelf opdraaien. Stuk makkelijker.
  maandag 28 januari 2013 @ 09:15:13 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122152061
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:26 schreef saaw het volgende:
Wolvendagen, als je goed je handen gewassen hebt zie ik geen enkele reden waarom het zou gaan ontsteken.

@ Murmeli: een conch geeft veel minder last met ipod oordopjes dan een tragus dus dat zou wel moeten lukken!
@ Jolx: roken waar gepierced wordt lijkt me niet zo'n goed teken, en sowieso als je je er niet op je gemak voelde zou ik een andere shop zoeken!

Vandaag nog maar eens een poging doen mn staafje weer te vervangen door een ringetje voor mn lippiercing. Kreeg het balletje er steeds niet in en heb geen tijd om langs de shop te gaan.
Oh das fijn om te horen.
Ik wil bij on edge gaan in den haag. Misschien morgen of anders do/vrij.

Oh ik moest lachen gisteren om mijn moeder. Ik had verteld dat mijn tragus eruit was, en dat had ze niet helemaal goed begrepen. Zegt ze gisteren: ik dacht dat je oorbellen eruit waren maar je oor zit hartstikke vol! Met een sip gezichtje erbij. Dus ik zeg: nee, alleen deze is eruit (wijzend op tragus).arme moeke :( ze zat ook net naar mijn verkeerde oor te kijken (die met 3 gaatjes en 2 helixen) in mijn andere oor zitten gewoon nog 2 gaatjes.

Ze heeft echt een hekel aan alles wat meer is dan 1 gaatje per oor. En aan tattoos ook. Daar vroeg ze laatst ook heel angstig over of ik het wel bij die ene zou laten. Ik vind het wel schattig. Trek me er verder weinig van aan. Ben 18+ ;) en al 20 jaar op mezelf
  maandag 28 januari 2013 @ 09:16:07 #276
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_122152078
Trouwens fijn dat t beter gaat wolf!
En ik vond de discussie over eraf rotten echt hilarisch!
  maandag 28 januari 2013 @ 11:40:41 #277
259233 GimmeGore
pi_122155899
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Ah thanks _O_ Ik zoek er echt al tijden naar en heel veel piercingshops hier in Amsterdam verkopen ze ook niet :')
Moet je trouwens echt schroeven of is het meer erop duwen, als het meer duwen (geen schroefdraad dus) is heb je een push fit sieraad van Bioplast.
Maar ik ging er van uit dat je metaal in je oor hebt en geen bioplast (Waarom? Geen idee. Aannames :P)
  maandag 28 januari 2013 @ 11:43:03 #278
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122156004
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 11:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Moet je trouwens echt schroeven of is het meer erop duwen, als het meer duwen (geen schroefdraad dus) is heb je een push fit sieraad van Bioplast.
Maar ik ging er van uit dat je metaal in je oor hebt en geen bioplast (Waarom? Geen idee. Aannames :P)
Nee het echt is echt schroeven, die bioplast dingen heb ik wel een keer perongeluk gekocht, da's echt kut spul, maar heb nu een stuk of 4 pins voor m'n tragus besteld op Crazyfactory _O_
pi_122167144
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:05 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind dat juist super fijn, want met schroefdraad loopt het puntje taps af en dan krijg ik mijn piercings veel beter in!!

quote:
8s.gif Op zondag 27 januari 2013 17:05 schreef wolvendagen het volgende:
Thanks gals. Het is ook heel fijn aan het genezen, heb er totaal geen last van en kan erop slapen. 's Morgens en 's avonds schoonmaken met water en soms zoutoplossing, echt veel fijner dan met zeep inderdaad. Geen bloed, geen pus oid gewoon alleen een beetje wondvocht mini korstje.

Het is ook niet meer dik, gewoon weer zo dik als de normale ongepiercete kant is. Ziet er netjes uit. Blijblij. Maar ga morgen toch vragen of ze het kunnen vervangen door een labret of ringetje want ik ben nu als de dood dat dat balletje er weer af dondert aan de achterkant en dan mijn gehoorgang inrolt of dat het gebeurd als ik slaap en dat hij er dan weer uit gaat en dichtgroeit. :') Met een labret kan ik tenminste er aan de voorkant een balletje zelf opdraaien. Stuk makkelijker.
Ja dat lijkt me ook nasty ja, als ie je oor in schiet. Met mijn segment ring heb ik daar iig geen angst voor.
pi_122171131
Nou er mocht geen labret in. :') maar ben op de helft. Nog 3 weken dan kan ik m wisselen. :7
pi_122175537
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 17:35 schreef wolvendagen het volgende:
Nou er mocht geen labret in. :') maar ben op de helft. Nog 3 weken dan kan ik m wisselen. :7
Tsss :'( Waarom niet? Wilde ze geen risico nemen ofzo?
pi_122175640
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:44 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Tsss :'( Waarom niet? Wilde ze geen risico nemen ofzo?
Ja ze zei dat het achterkantje dan als het nog gaat zwellen weer, in mijn vleesje kan snijden. Hmmmmmmzm. Beetje shitty reason maar kan wel kloppen an sich.
pi_122175708
quote:
1s.gif Op maandag 28 januari 2013 18:46 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja ze zei dat het achterkantje dan als het nog gaat zwellen weer, in mijn vleesje kan snijden. Hmmmmmmzm. Beetje shitty reason maar kan wel kloppen an sich.
Oja, nouja, nog 3 weken dan...
pi_122181883
Hoi ik heb 7 piercings..

3x dermal (tussen tieten, pols, onder oog)
Tragus
Tong
Navel
En een ander raar plekje in me oor waar zelfs me piercer geen naam voor wist..

*O*
  maandag 28 januari 2013 @ 20:11:13 #285
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122182772
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef DaNensie het volgende:
Hoi ik heb 7 piercings..

Tragus
Tong
Navel

*O*
Onder je oog?

pi_122182798
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef DaNensie het volgende:
Hoi ik heb 7 piercings..

Tragus
Tong
Navel

*O*
Welkom;

Dat plekje "tusen je tieten" mag je qua foto achterwege laten, maar ben nu wel ik wel nieuwsgierig naar een foto van dat oor!!

quote:
9s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Onder je oog?

[ afbeelding ]
Mijn achternichtje had dat en dat stond super vet!! Was geen dermal trouwens, maar kleiner, een skin diver....
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:29:38 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122211915
jee, eindelijk alles in dezelfde kleur O+
pi_122212263
Wauw _O_ Die spiral is echt tof O+
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:40:45 #289
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_122212437
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:29 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
O+

Als iets al eens is gaan uitgroeien is dat een best groot risico bij herzetten zeker? ;(
* IJsdraakje mist industrial
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:43:05 #290
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122212541
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Wauw _O_ Die spiral is echt tof O+
Ja, en het bovenste gat is eindelijk weer rustig, dus als ik hem goed draai, kan ik er zelfs weer op slapen O+
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:43:09 #291
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122212545
quote:
[ afbeelding ]
Die spiral is echt vet, gaat die nou door één of twee gaatjes?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:43:47 #292
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122212575
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:

Als iets al eens is gaan uitgroeien is dat een best groot risico bij herzetten zeker? ;(
* IJsdraakje mist industrial
Zelf geen ervaring mee, tot nu toe zijn al mijn piercings blijven zitten :P
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:44:39 #293
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122212608
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:

[..]

Die spiral is echt vet, gaat die nou door één of twee gaatjes?
Twee :) Dit zijn twee afzonderlijk gezette inner conches die beide lang genoeg genezen waren. Bovendien was ik het balletje van de onderste al een tijdje verloren, dus vond ik het tijd voor deze spiraal O+ (of eigenlijk heten ze twisted barbells: http://www.bodyartforms.com/products.asp?jewelry=twists )
  dinsdag 29 januari 2013 @ 14:51:46 #294
320653 Vaseline_
Fuck's sake.
pi_122212897
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 14:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Twee :) Dit zijn twee afzonderlijk gezette inner conches die beide lang genoeg genezen waren. Bovendien was ik het balletje van de onderste al een tijdje verloren, dus vond ik het tijd voor deze spiraal O+ (of eigenlijk heten ze twisted barbells: http://www.bodyartforms.com/products.asp?jewelry=twists )
Oh erg mooi ^O^ Lijkt me wel een beetje vervelend zitten met slapen?
  dinsdag 29 januari 2013 @ 16:20:07 #295
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_122216613
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Welkom;

Dat plekje "tusen je tieten" mag je qua foto achterwege laten, maar ben nu wel ik wel nieuwsgierig naar een foto van dat oor!!

o|O zeg spreek eens voor jezelf! :'(
pi_122217393
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 16:20 schreef luciferist het volgende:
o|O zeg spreek eens voor jezelf! :'(
_O- Sorry, wilde 't niet voor jou verpesten... Alleen die plek ken ik al wel, ben benieuwd naar de naamloze piercing...
pi_122265489
quote:
[ afbeelding ]
Is je industrial barbell nou te kort of ligt dat aan mij?
pi_122289320
Ik wil ook een zwarte industrial, weet iemand toevallig een linkje van een online winkel? :)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 31 januari 2013 @ 10:54:31 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122290208
quote:
2s.gif Op woensdag 30 januari 2013 18:53 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Is je industrial barbell nou te kort of ligt dat aan mij?
Is even lang als de oude, ik zag het ook. Ik denk dat dat zo lijkt omdat ik hem van onderen door het gat heen 'geragd' heb en dat deel van mijn oor aan mijn staafje bleef hangen :P Dat onderste flapje zit normaal nu.

Ik heb mijn zwarte hier vandaan: http://www.bodyartforms.com/
pi_122320762
quote:
14s.gif Op donderdag 31 januari 2013 10:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Is even lang als de oude, ik zag het ook. Ik denk dat dat zo lijkt omdat ik hem van onderen door het gat heen 'geragd' heb en dat deel van mijn oor aan mijn staafje bleef hangen :P Dat onderste flapje zit normaal nu.

Ik heb mijn zwarte hier vandaan: http://www.bodyartforms.com/
Fijne site wel.. Leveren ze een beetje snel?

Nieuwe piercing :D

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2013 22:24:17 ]
  zaterdag 2 februari 2013 @ 12:52:13 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_122374099
Lovelylady, ondanks dat ze leveren uit -ik geloof- de VS, heb ik mijn piercing elke keer binnen ongeveer een week (komt ook omdat ze gewoon in een klein, plat envelopje leveren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')