Ja ik vond het alleen erg naar omdat ik er afgelopen dagen dus niks van voelde. Maar hoort er wel een beetje bij, alleen wel een naar plekje om pijntje hebben zeg, elke gezichtbeweging voel ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het hoort erbijTot op zekere hoogte dan. Zoutoplossing schijnt inderdaad goed te zijn, ontzie je oor tijdens het slapen. Meer kun je eigenlijk niet echt doen (denk ik)
ja lekker hequote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:51 schreef wolvendagen het volgende:
Nou gisteravond dacht ik toch even dat het ontstoken was omdat mn oor helemaal dik was en roodpaarsigdus ik dat schoonmaken met water, komt er ineens een partij lymfe uit
gatverdamme. Zowel aan de voor als achterkant van mn tragus. Ik netjes schoongemaakt en een watje koud water opgelegd en gaan slapen, nu is de druk eraf en heb ik nergens last meer van.
Ja het was niet echt pus. Het stonk niet en was meer doorzichtig dan wit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja lekker heNooit last van pus gehad overigens,, alleen bij navel en lip
Ik gebruik wattenstaafjes om rondom de wond en op het staafje om de zeep en water aan te brengen omdat die balletjes steeds achter mn nagel bleven hangen, dat is toch niet zo erg?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
Is het dan niet gewoon wondvocht?
Watjes kan je btw beter niet gebruiken, die kunnen gaan pluizen en pluisjes in een toch al geïrriteerd wondje moet je ook niet willen.
ik dacht lymfe omdat dat doorzichtig is maar ook wel iets van witte bloedcellen loost. En ik heb het watje niet uit elkaar getrokken, het is gewoon zo'n pad, gelijk nat maken en dan blijft het wel gewoon intact, was enkel om te koelen dus heb het er alleen OP gelegd. Overigens doe ik het ook schoonmaken met een wattenstaafje en dat pluist ook nooit dermate als het nat is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:26 schreef GimmeGore het volgende:
Is het dan niet gewoon wondvocht?
Watjes kan je btw beter niet gebruiken, die kunnen gaan pluizen en pluisjes in een toch al geïrriteerd wondje moet je ook niet willen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga ergens anders zeuren of wordt meer Pinkman.
Haha, ik wil als volgende een daith in m'n (nog) lege oor, maar pas als ik de kriebels echt niet meer onder controle kan houden... Gok deze zomerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef SEMTEX het volgende:
God. En ik krijg de kriebels van dit topic. Ik wil een rook. Of een daith. En stiekem óók een tragus
Het is verstandiger om steriele gaasjes te gebruiken. Niet zo zeer omdat ze steriel zijn (want dat zijn ze toch niet meer als je de verpakking open hebt gemaakt) maar omdat ze niet pluizen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik gebruik wattenstaafjes om rondom de wond en op het staafje om de zeep en water aan te brengen omdat die balletjes steeds achter mn nagel bleven hangen, dat is toch niet zo erg?
Hehe, nou ik bedoel dus als ik het met m'n vingers inzeep en die korstjes op het staafje met m'n nagel eraf wil pulken, dat werkt niet zo handigquote:Op maandag 21 januari 2013 12:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Het is verstandiger om steriele gaasjes te gebruiken. Niet zo zeer omdat ze steriel zijn (want dat zijn ze toch niet meer als je de verpakking open hebt gemaakt) maar omdat ze niet pluizen.
Ik ben nou trouwens wel benieuwd wat voor kleine balletjes je hebt dat ze achter je nagel kunnen blijven hangen.
Ik twijfel over mijn ic punch links, ik vind het zo leuk dat het balletje van mijn verticale industrial te zien is door mijn tunnel, maar ja, die moet er dan dus uit.
Welk ander oor?quote:Op maandag 21 januari 2013 02:21 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, ik wil als volgende een daith in m'n (nog) lege oor, maar pas als ik de kriebels echt niet meer onder controle kan houden... Gok deze zomer
Jouw andere oor = ook![]()
Shit, spiral is er weer uit dus?!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:42 schreef SEMTEX het volgende:
Welk ander oor?Er is maar 1 gepierced en dat wil ik zo houden
Anders heb ik nog maar 1 slaapoptie over.
Nee?quote:
Studio flash in Sneek, Heerenveen heeft geen vrouw meer volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:16 schreef Zwolsboy het volgende:
Mijn vriendin wil misschien een intieme piercing (clit/tepels), maar tot nu toe zijn alle piercers mannelijk...daar zit ze niet op te wachten.
Hebben ze geen speciale vrouwelijke piercers?
En hoeveel pijn doet een tepelpiercing? en hoelang duurt het genezen?
En hoeveel pijn doet een clit(hood)piercing? en hoelang duurt het genezen?
Wij zijn gek op sex vandaar....
Ik denk niet dat RJ het daar mee eens isquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dare2Wear / Classic ink & mods @ Amsterdam. Volgens mij werken daar alleen maar vrouwen + ze zijn geweldigHebben mijn industrial en 1 van mijn conches gezet. Hebben sowieso een erg goede reputatie en jarenlange ervaring met de meest uiteenlopende piercings.
Tepelpiercings vond ik relatief weinig pijn doen. Hou er rekening mee dat na het zetten de piercing geneestijd nodig heeft, je kunt er niet meteen mee 'klooien'/spelen.
quote:
De oor-zaakquote:
Die schijnt nogal snel uit te groeien? Tenminste dat werd mij verteld..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef krokdown het volgende:
Mennn ik wil een tongweb! Iemand daar ervaring mee?
Ook ervaring bij bunker (Breda)? let me know!
Dat wil ik ook! Al heel lang, maar ik durf niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:51 schreef krokdown het volgende:
Mennn ik wil een tongweb! Iemand daar ervaring mee?
Ook ervaring bij bunker (Breda)? let me know!
Ja ik vroeg niet om advies, maar toch bedankt.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:31 schreef GimmeGore het volgende:
korstjes eraf pulken is sowieso niet zo handigAls de korstjes vastzitten kan je ze het beste gewoon lekker laten zitten (of eventueel afweken met een zeezout oplossing, maar dan kan je beter de zeep laten staan, want dat is allemaal wel een beetje te veel van het goede)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |