.quote:Nieuwe hunk/babe mag bij ieder topic opnieuw gekozen worden..
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Omg nog een album met 2000 foto's
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Delete.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Niet lelijk maar niet de mooiste vrouwe die te vinden is nee. Maar TS is 14 die moet nog leren wat mooie vrouwen zijn.quote:
Kan je niet alles in 1x wissen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe ik al, had 3 mappen met minstens 1000 foto's
ja doe ik ook maar moet wel map voor mapquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan je niet alles in 1x wissen?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:25 schreef Akantha het volgende:
Waarom krijg ik al diereacties, waarom haten op mij waarom!
Oow en dan heb je zeker veel van die mapjes met maar 20 foto'squote:Op zaterdag 15 december 2012 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja doe ik ook maar moet wel map voor map
Ik klap je dadelijk met mijn koekenpan.quote:
Waar heb je zoveel foto's van?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doe ik al, had 3 mappen met minstens 1000 foto's
Jij bent zeker een lid van de Cripz?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik klap je dadelijk met mijn koekenpan.
nee, 3 mappen met 1000+ in elke map en nog een paar mappen met maar een paar foto'squote:Op zaterdag 15 december 2012 13:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oow en dan heb je zeker veel van die mapjes met maar 20 foto's
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik klap je dadelijk met mijn koekenpan.
Jij bent zeker een lid van de Cripz?
Omdat je opmerkingen maakt terwijl je niet eens weet wie ze is.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:25 schreef Akantha het volgende:
Waarom krijg ik al diereacties, waarom haten op mij waarom!
Dat is best kut jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, 3 mappen met 1000+ in elke map en nog een paar mappen met maar een paar foto's
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dieren en de rest is prive
Van wie niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat je opmerkingen maakt terwijl je niet eens weet wie ze is.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dieren en de rest is prive
Ik doe niks? :Squote:Op zaterdag 15 december 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
Oh god, niet weer dat geklap dit en geklap dat. Doe maar via DM.
Als je promision bedoelt, haar ken ik wel, en zij kent mij...quote:
Ik maak een sarcastische opmerking en hij gaat erop in, maar ik niet, dus ik ben al gestopt hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar je voelt je wel aangesproken.
O.a.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Akantha het volgende:
[..]
Als je promision bedoelt, haar ken ik wel, en zij kent mij...
Maar haar ken ik... Ik ken alleen de rest hier niet, maar wat dan nog we zijn slechts usernames, en personen achter een scherm.quote:
Snap er niets van...quote:
Sterkte.quote:
ja hij vroeg aan mij hahaquote:
Zo, zelfs op 2 manieren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:30 schreef supersof het volgende:
maar appol. hoe kan je je mobiel OP de douche leggen??
huh okeequote:Op zaterdag 15 december 2012 13:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo, zelfs op 2 manieren.
[ afbeelding ]
ah wat lieffquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb met veel liefde een paint gemaakt!
Wat zielig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
https://twitter.com/hopinarabia
Kijk haar bio
Zelf jij zou zoiets niet doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zet je toch niet op twitter
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zelf jij zou zoiets niet doen.
...quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Lees net dat er een schietpartij was op een bassischool in connecticut
Wie is dat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
https://twitter.com/hopinarabia
Kijk haar bio
Tis je kloon op twitter.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:40 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Geen idee, zag het langs komen
raar? het is verschrikkelijk. zelfs op een basisschool kun je je niet meer veilig voelen. En dat zou je wel moeten hebben.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nouja wel raar weer maarja
Overal is gevaar he.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]
raar? het is verschrikkelijk. zelfs op een basisschool kun je je niet meer veilig voelen. En dat zou je wel moeten hebben.
oh ja voor OF is het de normaalste zaak van de wereldquote:
Dat bedoel ik niet. Maar ja ga maar zo door, het boeit me echt enorm!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:43 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja voor OF is het de normaalste zaak van de wereld
ja sorry ok. maar ik kan er gewoon boos om worden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
En dit soort opmerkingen bedoelde ik gister dus
Ja ik ook wel en ik snap het wel, maar ik bedoel te zeggen: Het kan altijd gebeuren en dat is eigenlijk vrij triest.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja sorry ok. maar ik kan er gewoon boos om worden.
ja dat is waar, ik dacht dat je anders bedoelde (:quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:46 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja ik ook wel en ik snap het wel, maar ik bedoel te zeggen: Het kan altijd gebeuren en dat is eigenlijk vrij triest.
Ow oke, naja opgelost danquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is waar, ik dacht dat je anders bedoelde (:
hommoquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:50 schreef AppelCake het volgende:
Love me, hate me, say what you want about me
But all of the boys and all the girls are begging to if you seek Amy
Dat werk om die kerstbomen op te tuigenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hekerstbomen halen!!
http://www.ikea.com/nl/nl/campaigns/kerstboom.html
Het was een mededeling.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zegt niks over of je wel of geen hommo bent
is leuk tochquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werk om die kerstbomen op te tuigen
Als ze eenmaal staan is het wel grappig ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
is leuk tochwe nemen er twee echt leuk haha
Het was een mening in een mededeling.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee een mening. Die niet gedeeld wordt.
Inderdaad. Maar die mening wordt niet gedeeld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het was een mening in een mededeling.
Patty Brard.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar die mening wordt niet gedeeld.
Dan moet Vinnie niet zeiken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
niemand geeft een neuk appel
En ik was niet eens aan het zeiken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vinnie is goed in zeiken, laat hem
was een grapje schatquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik was niet eens aan het zeiken.
truequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Naja, ik ben wel een verkapte klb'er
werksequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Werken schatjestot vanavond
Werksequote:Op zaterdag 15 december 2012 14:22 schreef promisionxexposed het volgende:
Werken schatjestot vanavond
Heb je geen 3G, g?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wifi ligt er weer uit op me telefoon, lekker WA weer..
Me telefoon gebruikt de data verkeerd, dus als ik 3G aan zet komt er een hoge rekening terwijl ik elke maand 20eu betaal voor onbeperkt internet wat ik dus niet hebquote:
Ik ben er niet over uit van chinees kan ik 2 dagen eten of 3x zelfs van de wok maar een keer...quote:
Ja dat is waar, maar als je alleen eet gewoon chinees nemen. Als je echt voor de gezelligheid gaat zou ik wokkkenquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:57 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ik ben er niet over uit van chinees kan ik 2 dagen eten of 3x zelfs van de wok maar een keer...
Is het dan geen optie om uit te zoeken wat is mis is met je telefoon?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Me telefoon gebruikt de data verkeerd, dus als ik 3G aan zet komt er een hoge rekening terwijl ik elke maand 20eu betaal voor onbeperkt internet wat ik dus niet heb
Ik ga alleen...quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja dat is waar, maar als je alleen eet gewoon chinees n
Ik maak zo even een klb topic erover om zaken op orde te stellen.quote:
Me provider zei vorige maand er naar te kijken, nog niks terug. Ben van toestel gewisseld, dat wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is het dan geen optie om uit te zoeken wat is mis is met je telefoon?
maar je gaat toch van school af? of uiteindelijk toch niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik moet wiskunde maken maar ben me boek vergeten
Als je 14 bent is dat nog niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je gaat toch van school af? of uiteindelijk toch niet?
BAAS!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ga vanavond FOK!ken. Helemaal in mijn eentje in een donkere zolderkamer.
Ik word maandag misschien geschorst maar dat zou vrij corrupt zijn. Dan zou je de halve school moeten schorsen. Maar maandag moet ik wel naar school, en na school moet ik naar hem toe..quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je gaat toch van school af? of uiteindelijk toch niet?
ja wat een viezen draak.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:07 schreef Akantha het volgende:
[..]
KLB / De opkomst van de WOK! teloorgang van de chinees.
DUIVEL DIE JE BENT!
Wat voor?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:12 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, even een fles goeie whiskey gehaald
Ik ben goed in Nederlands.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ow jij hebt het wel goed gedaan op school
Ik ben dit jaar niet meer goed in geschiedenis...quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik een beetje, geschiedenis begrijp ik wel
Engels sta ik ook goed voorquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar niet meer goed in geschiedenis...
Engels weer wel.
En Frans?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Engels sta ik ook goed voor
Kutnerd, ik haat Frans.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar niet. had het op me andere school wel, stond er een 8 voor
Je m'appelle?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je mapelle ofzoiets is het enige wat ik nog weet
en le chambre
En wat je hebt onthouden schreef je zelfs fout.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
de rest heb ik niet meer onthouden
Ja dus nu ben jij de kutnerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En wat je hebt onthouden schreef je zelfs fout.
Ik sta er een 4 voor...quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja dus nu ben jij de kutnerd
Ga afkijken. Zo haalde ik Frans, anders is het echt niet te doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:30 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan het beter dan jij...
Niveauverschil hea?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:30 schreef Akantha het volgende:
Thiers issard. Alles dat je hoeft te kennen.
De hele klas. Dat is een interessante situatie, zeker als mensen het dan ook nog halen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ga afkijken. Zo haalde ik Frans, anders is het echt niet te doen.
Mijn hele klas trouwens
Afkijken met spiekbriefjes en alles.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hele klas. Dat is een interessante situatie, zeker als mensen het dan ook nog halen.
Ik werd geschorst aan het eind van de jaar, dus verder niet echt meer meegekregenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De hele klas. Dat is een interessante situatie, zeker als mensen het dan ook nog halen.
Dat begrijp ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:34 schreef supersof het volgende:
Je m'appelle supersof et j'ai dix-sept ans. J'habite à Holland[b]. J'ai deux chats et un chien. [b]J'était à Paris dans décembre 2011 et c'était bien avec mes copines.
ok groetjes. kan nu niet meer zo goed frans maar had voor eindexamen 7,4![]()
Ik snap dat, en nog sta ik een 4...quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:34 schreef supersof het volgende:
Je m'appelle supersof et j'ai dix-sept ans. J'habite à Holland. J'ai deux chats et un chien. J'était à Paris dans décembre 2011 et c'était bien avec mes copines.
ok groetjes. kan nu niet meer zo goed frans maar had voor eindexamen 7,4![]()
Neem bijlesquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik snap dat, en nog sta ik een 4...
ah zal ik je helpen hahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik snap dat, en nog sta ik een 4...
Hoe weet je dat nou? Je wordt die mensen zo zat dat je maar keihard leert om van hun af te zijnquote:
heeft geen zin.quote:
Ik heb al eens bijles gehad van Frans, en dat heeft geen ene kut geholpen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Je wordt die mensen zo zat dat je maar keihard leert om van hun af te zijn
ach, gewoon zorgen dat je je examen haalt dus goed franse teksten kunnen lezen dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb al eens bijles gehad van Frans, en dat heeft geen ene kut geholpen.
Dan gewoon alles hoog houden en genoegen nemen met 2 tekortenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef AppelCake het volgende:
[..]
heeft geen zin.
[..]
Ik heb al eens bijles gehad van Frans, en dat heeft geen ene kut geholpen.
Voor mijn vorige proefwerk had ik een 2,9quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ach, gewoon zorgen dat je je examen haalt dus goed franse teksten kunnen lezen dan komt het wel goed
maar wat snap je dan niet? woorden kun je gewoon stampen (als je zin hebt xd) en grammatica blijven oefenen!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Voor mijn vorige proefwerk had ik een 2,9
Ik had alle vragen over de tekst goed en de rest (bijna) allemaal fout!
Werkwoorden snap ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:40 schreef supersof het volgende:
[..]
maar wat snap je dan niet? woorden kun je gewoon stampen (als je zin hebt xd) en grammatica blijven oefenen!!
hmm. heb je zo'n werkwoorden boekje? het principe is eigenlijk heel erg simpel, geloof me.quote:
nee lastig. die snap ik wel, maar kan het niet goed toepassen. wonder dat ik mn examen heb gehaald hehequote:
cijfersquote:
ik zou de oplossing niet vinden. ik haat cijfers.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Uren lang vloeken, alle fouten maken die je kunt maken en dan de oplossing vinden.
Kweek wat autisme dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zou de oplossing niet vinden. ik haat cijfers.
Op mijn zolderkamer komen toch allemaal maar Nederlanders.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Niet vloeiend in verschillende talen iemand verrot kunnen schelden
Ik vind het wel irritant als mensen turks pratenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op mijn zolderkamer komen toch allemaal maar Nederlanders.
En die ingevlogen Poolse chicks dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Op mijn zolderkamer komen toch allemaal maar Nederlanders.
Nee, niet eensquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had verwacht ga fappen
haha ja zeker welquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Al is dat natuurlijk ook een optie
.
wat jammer nouquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij voor RCT kiest
Werksequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
snap ik
Ik ga weer werken
Gr gr je baas.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
snap ik
Ik ga weer werken
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad wel leuker, maar als ik steeds dezelfde luister verveeld het
zit bij me zus thuis dus gaat moeilijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij voor RCT kiest
Geen idee, ik vind hem wel tof.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje maar die heet geen krazy toch?
Vroeger vond ik tupac altijd zo geweldig omdat hij zo gangster wasquote:
Nope alleen pac... verder luister ik hele andere muziek.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jep, luister je ook eazy-e en biggie?
Ik luister alleen deze: 2pac eazy-e biggie smalls ice-cube mc eihtquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:29 schreef Akantha het volgende:
[..]
Nope alleen pac... verder luister ik hele andere muziek.
Aha ik luister best veel andere meuk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:30 schreef OmgevallenFlat het volgende:
r luister ik hele andere muziek.
Ik luister alleen deze: 2pac eazy-e biggie smalls ice-cube mc eiht
voorderest luister ik nergens naar
Ik alleen als de radio aan is, anders nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:31 schreef Akantha het volgende:
[..]
Aha ik luister best veel andere meuk.
Hehe ik luister nu country.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik alleen als de radio aan is, anders niet
Wat is er?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:34 schreef supersof het volgende:
biw ik ga lekker niet naar ikea met kut mensen.
ja gezeur met mn ouders, as usualquote:
Maak er dan ook gelijk Алва van.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mijn bijnaam is Крис Alva клан
Oei wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gezeur met mn ouders, as usual
thanksquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak er dan ook gelijk Алва van.
Meh, dat is klotequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gezeur met mn ouders, as usual
oh het viel nu nog wel mee, maar mn moeder doet vervelend en alles wat ik zeg verdraait ze dan. dus zag de bui al hangen en ben maar thuis gebleven.quote:
En je houdt ons gezelschap.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
oh het viel nu nog wel mee, maar mn moeder doet vervelend en alles wat ik zeg verdraait ze dan. dus zag de bui al hangen en ben maar thuis gebleven.
+ hondje was aan het huilen dus die hou ik gezelschap haha
Ga dan weer naar huisquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
zit bij me zus thuis dus gaat moeilijk
Awh wel lief dat je bij je hondje blijft. Dat gaat hij ook waarderen! Maar geen WOK! nu?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
oh het viel nu nog wel mee, maar mn moeder doet vervelend en alles wat ik zeg verdraait ze dan. dus zag de bui al hangen en ben maar thuis gebleven.
+ hondje was aan het huilen dus die hou ik gezelschap haha
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Awh wel lief dat je bij je hondje blijft. Dat gaat hij ook waarderen! Maar geen WOK! nu?Sterkte meid, sterkte.
Argo????quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
Awh wel lief dat je bij je hondje blijft. Dat gaat hij ook waarderen! Maar geen WOK! nu?Sterkte meid, sterkte.
Wat? Ik toon alleen empathiequote:
ja dat was dus ook een puntje, we wisten niet of we op tijd terug zouden zijn dat ik er nog heen kon. dus ga wel wokken hahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:37 schreef Akantha het volgende:
[..]
haha ja kei gezellig (:quote:
YES! Dan maakt het toch niet uit, wat in die klote ikea rondlopen, ik had wel voor je gehuild als de wok niet doorging.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat was dus ook een puntje, we wisten niet of we op tijd terug zouden zijn dat ik er nog heen kon. dus ga wel wokken haha
Zo noemen ze me soms ja. Maar weet niet wie het is.quote:
He-man?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
YES! Dan maakt het toch niet uit, wat in die klote ikea rondlopen, ik had wel voor je gehuild als de wok niet doorging.
[..]
Zo noemen ze me soms ja. Maar weet niet wie het is.
nee ikea is leuk!! maar bedankt voor je medelijden, alhoewel het niet nodig isquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
YES! Dan maakt het toch niet uit, wat in die klote ikea rondlopen, ik had wel voor je gehuild als de wok niet doorging.
Welkom terug.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:40 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Zo noemen ze me soms ja. Maar weet niet wie het is.
Ikea is bagger, geloof me nu maar meisje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ikea is leuk!! maar bedankt voor je medelijden, alhoewel het niet nodig is
nee jochie, ikea is koel. smalland alleszzquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ikea is bagger, geloof me nu maar meisje.
Ikea is awesome. Alleen niet in het weekendquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ikea is bagger, geloof me nu maar meisje.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
nee jochie, ikea is koel. smalland alleszz
Jonguh 'Och wat erg, och wat jammer voor oh dat kan toch echt niet vind ik.'quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Op een nichterige en slijmerige manier, maar wel voor het goede doel.
Stel je niet zo aan, manquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef Akantha het volgende:
[..]Jochie hihihi zo noemen ze me nooit hihihihi...
![]()
NEE serieus de hele klere winkel door moeten lopen met walvissen en kinderen die in de weg zitten, en dan nog langs dat klote restaurant eerder je je spullen kan pakken ben je een half uur verder.
[..]
Jonguh 'Och wat erg, och wat jammer voor oh dat kan toch echt niet vind ik.'
DAT IS EEN GAY REACTIE.
Ik geef je alleen een duw in de goede richting en daarbij, ik waardeer je hosselpoging wel.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef Akantha het volgende:
[..]
Jonguh 'Och wat erg, och wat jammer voor oh dat kan toch echt niet vind ik.'
DAT IS EEN GAY REACTIE.
quote:
jongetje klinkt zo stom..quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:43 schreef Akantha het volgende:
[..]Jochie hihihi zo noemen ze me nooit hihihihi...
![]()
NEE serieus de hele klere winkel door moeten lopen met walvissen en kinderen die in de weg zitten, en dan nog langs dat klote restaurant eerder je je spullen kan pakken ben je een half uur verder.
Oh dat doet me eraan denk ik moet zo de balletjes in tomatensaus gaan warmen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
jongetje klinkt zo stom..
maar ik ben slim en ik ga gelijk naar het restaurant.
trolol. ijsjesmachine leeg eten is wel leuk.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:46 schreef Akantha het volgende:
[..]
Oh dat doet me eraan denk ik moet zo de balletjes in tomatensaus gaan warmen.![]()
En ach je gaat toch WOK!en daar moet je je vol eten, niet in de ikea.
Mijn leeftijd heeft er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:45 schreef Akantha het volgende:
[..]Mij terecht wijzen. Je ben 20 jaar te vroeg.
Daar wordt je dik van meisje...quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
trolol. ijsjesmachine leeg eten is wel leuk.
ja wokken
Welles.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn leeftijd heeft er niks mee te maken.
ik word niet dik (:quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Daar wordt je dik van meisje...![]()
Wokken, met wie ga je? Zullen we saampjes gaan?
[..]
Welles.
Dan is het goed, dan is het goed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ik word niet dik (:
en nee sorry ik ga al met mijn Y-vrienden!
Neen. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:48 schreef Akantha het volgende:
[..]
Daar wordt je dik van meisje...![]()
Wokken, met wie ga je? Zullen we saampjes gaan?
[..]
Welles.
Ooit bereik je de leeftijd waar je weer terug wilt gaan, en liever lol maakt in plaats van de serieuze hindernissen van het leven te doorlopen. Ik kom hier voor mijn ontspanning... Dat moet je nog leren als je ouder wordt. Het komt wel...quote:
ja schattig he hahaquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef Akantha het volgende:
[..]
Dan is het goed, dan is het goed.Schattige usericon trouwuns.
Ach maak het dan wel gezellig ik zal aan je denken als ik aan de wreet ga.
Juist, ja. Hoe oud mag je dan wel niet wezen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:50 schreef Akantha het volgende:
[..]
Ooit bereik je de leeftijd waar je weer terug wilt gaan, en liever lol maakt in plaats van de serieuze hindernissen van het leven te doorlopen. Ik kom hier voor mijn ontspanning... Dat moet je nog leren als je ouder wordt. Het komt wel...
Oh en jouw naam eindigt met een?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ja schattig he haha
mijn Y-vrienden eindigen allemaal met een y in hun naam. dat is zo raar hahaha.
Lichamelijk 40, geestelijke 23. Op mijn id 20.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Juist, ja. Hoe oud mag je dan wel niet wezen?
met een aquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
Oh en jouw naam eindigt met een?
[..]
Lichamelijk 40, geestelijke 23. Op mijn id 20.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Chronisch ziek.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
met een a
hoezo lichamelijk 40 :s
ai, wat heb je dan als ik vragen magquote:
Ik denk dat ik jouw naam nu weet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:53 schreef supersof het volgende:
[..]
met een a
hoezo lichamelijk 40 :s
Dan ben je dus net zo oud als ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:53 schreef Akantha het volgende:
[..]
[..]
Sophiaquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik denk dat ik jouw naam nu weet.
Reuma....quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ai, wat heb je dan als ik vragen mag
Let wel op de 3 geestelijke jaren! Ik ben ouder dan ik eigenlijk ben mijn jeugd heb ik overgeslagen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ben je dus net zo oud als ik!
Dafuq ?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Reuma....
[..]
Let wel op de 3 geestelijke jaren! Ik ben ouder dan ik eigenlijk ben mijn jeugd heb ik overgeslagen.
Nou, pfoe, mogelijk wel 3 jaar verschilquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:58 schreef Akantha het volgende:
[..]
Reuma....
[..]
Let wel op de 3 geestelijke jaren! Ik ben ouder dan ik eigenlijk ben mijn jeugd heb ik overgeslagen.
Je leert het wel dat moment waar alles naar de kloten gaat en je snel moet groeien om te overleven.quote:
Hoe sla je je jeugd over?quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Akantha het volgende:
[..]
Je leert het wel dat moment waar alles naar de kloten gaat en je snel moet groeien om te overleven.
Hij heeft z'n jeugd gewoon afgesloten, misschien werd ie mishandeld.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe sla je je jeugd over?
dan is het dus niet overgeslagen maarja laat maar zittenquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hij heeft n jeugd gewoon afgesloten, misschien werd ie mishandeld.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, pfoe, mogelijk wel 3 jaar verschil! En jij weet mijn geestelijke leeftijd?
Kijk dit is nu typisch kinderachtig gedrag mij wat op de nek zitten om wat ik zei. Wat wil je dat ik doe? Mijn excuses aanbied? Ook op Appel daar ging je ook al zo op in, dat is FOK! geen serieuze bijbelgroep discussie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, pfoe, mogelijk wel 3 jaar verschil! En jij weet mijn geestelijke leeftijd?
: (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |