Maar ik betaal voor die extra dingen die ik niet gebruik dus kost het al gauw 25 euro...quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef Xetran het volgende:
Maar bij de wok heb je ook gewoon satetjes en pangang?
Bij ons is de wok serieus goedkoper dan buffet bij de chineesquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef Akantha het volgende:
[..]
Maar ik betaal voor die extra dingen die ik niet gebruik dus kost het al gauw 25 euro...
Wat kost WOK!en bij jullie dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bij ons is de wok serieus goedkoper dan buffet bij de chinees
Eurotje of 17-20 als je buiten het weekend gaat. De chinees was iets van 17 geloof ik pp, maar dan is de keus snel gemaakt natuurlijk.quote:
Deze manquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Je hebt toch ook nog gewoon traditionele Chinese winkels?
Overigens geniet wokken ten alle tijden mijn voorkeur. En dan uiteraard enkel en alleen vlees laten wokken.
Daar gaan we heen als ik naar je toe kom!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:14 schreef Geelman het volgende:
Hier moet je wezen, doornstruik!
http://www.chinesemuurdenhaag.nl/welkom.php
Prima! Is een geweldige belevenis, en je kan zoveel eten als je wilt, ook gebakken banaan en babi pangang.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:15 schreef Akantha het volgende:
[..]
Daar gaan we heen als ik naar je toe kom!
Idd, de snackbar wordt bij ons in het dorp gerund door Chinezenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:06 schreef Akantha het volgende:
Overigens zijn de meeste chinezen nu verdreven tot het runnen van frituren, dat kan toch niet zo langer?
Hier ook al!quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:17 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Idd, de snackbar wordt bij ons in het dorp gerund door Chinezen
You never wok alone.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:09 schreef Fok-it het volgende:
Wokken in je eentje is een beetje jammer inderdaad
Ik kan het prima wegkrijgen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:19 schreef BasEnAad het volgende:
Tja, Chinees eten in Nederland is duur, vet en zit vol met smaakversterkers. Echt lekker kan ik het niet noemen, wokken associeer ik toch meer met verse producten en gezond eten.
quote:
Dit dus. En op een gegeven moment toch wel een beetje groente er bij, dan lijkt het nog wat. Maar ook alleen maar omdat anders alle andere mensen mij boos aan staan te kijken omdat ik alle vlees op sta te kanen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Deze man
Ik dacht dat ik de enige was die constant met alleen maar vlees op en neer liep
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |