ze willen het voor Zweedse mensen zelfs verbieden om in het buiteland naar de hoeren te gaan manquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hebben ze geen hoeren in dat koude land van je?
ahahah wat een kk feministen land is dat danquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:21 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze willen het voor Zweedse mensen zelfs verbieden om in het buiteland naar de hoeren te gaan man
Waarom moet het per se een man zijn. Pak desnoods een bronstige Elandquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef gogosweden het volgende:
helpt mij van mijn maagdheid af voor 21-12-2012?![]()
![]()
![]()
gastquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom moet het per se een man zijn. Pak desnoods een bronstige Eland
Sorry, vergeten dat OP quoten not done isquote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, vergeten dat OP quoten not done is
Dan zal je naar Ornskoldsvik of Umea moeten rijdenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:30 schreef gogosweden het volgende:
[..]
heb jij niet nog een paar contacten hier?
daar kom ik deze week nog langs.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zal je naar Ornskoldsvik of Umea moeten rijden
Anders gewoon even een tripje naar Bulgarije of ieder ander willekeurig oost-Europees land boeken. Vrije seksuele moraalquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
daar kom ik deze week nog langs.
en het is ook nogal gewoon met troep in drankjes en een leeggetrokken bankrekening ipv lulquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Anders gewoon even een tripje naar Bulgarije of ieder ander willekeurig oost-Europees land boeken. Vrije seksuele moraal
Ik lach me altijd kapot om dat soort fabeltjesquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en het is ook nogal gewoon met troep in drankjes en een leeggetrokken bankrekening ipv lul![]()
jij hebt er verstand van, Moet toch eens langskomen. Dan mag je me rondleidenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lach me altijd kapot om dat soort fabeltjesGebeurd alleen in het gay-milieu. En als je zo stom bent om naar de kustgebieden te gaan waar alle hoeren zitten
Doe het dan rond deze dagen, voelt het nog aan als zomer voor jouquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jij hebt er verstand van, Moet toch eens langskomen. Dan mag je me rondleiden
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe het dan rond deze dagen, voelt het nog aan als zomer voor jou
Nu een graadje of -3 snachts -10quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]wat is de temperatuur daar nu?
neem gewoon wat je toekomt. gevangenisstraf van een paar dagen he als 21-12-2012 de wereld vergaat!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef gogosweden het volgende:
helpt mij van mijn maagdheid af voor 21-12-2012?![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |