Ik wist even niets en ik dacht dat ik opving dat een aantal games waren uitgesteld zoals Pikmin 3quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lange wachten? Ik heb nog een backlog!
NintendoLand
New Mario
Nano Assault
ZombiU
Batman
Darksiders
...
Genoeg te doen Akwibus! Wat jij doet is stemmingmakerij omdat je jaloers bent op ons WiiU-bezitters.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef AQuila360 het volgende:
Vuilak roy!
Ik was wel Rayman ff vergeten die is wel tof!
Dat is standaard bij jequote:
Zijn ze je niet gewoon vergeten?quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:37 schreef Pierrre het volgende:
...en ik wacht nog steeds tot mijn MM black ops levert, wat een faal...
Nee niet vergeten, ben er inmiddels al weer 2x geweest. Ze hebben blijkbaar leveringsproblemen met games en willen volgens mij ook niet meer moeite doen om er zelf achteraan te gaan of het via een andere winkel te laten komen. Ik heb m daar gekocht met de 2e game voor de halve prijs actie dus ik heb hem ook al betaaldquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zijn ze je niet gewoon vergeten?Ga gewoon ergens anders heen man
Ik heb een oudere tv met vier HDMI aansluitingen maar die zijn allemaal al in gebruik, dus maar via component aangesloten. Kwalitatief toch geen verschil.quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:06 schreef Doc__Zenith het volgende:
Bedankt. Heb de WiiU net ff opgehaald. Zit nu naar een update te kijken.
Ik heb trouwens een wat ouwere TV met niet zo veel HDMI-aansluitingen, vandaar dat de Wii-aansluiting overgenomen wordt.
De wiimote geeft geen kick als ik daar op druk wanneer de wii u in wii-stand staat.quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Eerst de sync-knop op de wiimote en terwijl de lichtjes nog knipperen, de syncknop op de console indrukken
Volgens mij zijn er zelfs 3, dacht dat ergens gelezen te hebben.quote:Op zondag 16 december 2012 16:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik wil die donkey kong ding uitspelen maar het lukt nietIs er uberhaupt een level 2?
Dat meen je nietquote:Op zondag 16 december 2012 16:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zelfs 3, dacht dat ergens gelezen te hebben.
Je moet trouwens 2x level 1 uitspelen zag ik om level 2 te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |