Je bent gelukkig tot niets verplicht. Het is me wat, ik stelde een vraag. Geef eens antwoord?quote:Op maandag 17 december 2012 20:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
En het eerste naïeve huppelkutje die denkt dat mensen die niet met deze actie meedoen egoïstisch en harteloos zijn is het topic binnen
Ik doe vrijwilligerswerk voor de voedselbank, help mijn hulpbehoevende buurman met boodschappen doen en ik doneer zo nu en dan wel wat aan goede doelen die ik zelf uitzoek.quote:Op maandag 17 december 2012 20:32 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Harteloze kutlui op Fok! Ga je toch eens diep, diep schamen, écht! Wat doen jullie tegenwoordig nog voor een ander?
Ik zeg niet dat ik blindelings vertrouw, het komt alleen harteloos over allemaal, niemand hoeft er aan mee toe doen. Het valt me alleen op dat men tegenwoordig zo ontzettend alleen maar om zichzelf geeft en niet om het leed van anderen.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk voor de voedselbank, help mijn hulpbehoevende buurman met boodschappen doen en ik doneer zo nu en dan wel wat aan goede doelen die ik zelf uitzoek.
Maar blindelings vertrouwen op goede doelen en dat je geld goed terecht komt, zeker in zo'n mediacircus is uiterst naief.
3fm laat altijd NA zo'n serious request gebeuren, precies zien wat er met het geld is gebeurt.quote:Op maandag 17 december 2012 20:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligerswerk voor de voedselbank, help mijn hulpbehoevende buurman met boodschappen doen en ik doneer zo nu en dan wel wat aan goede doelen die ik zelf uitzoek.
Maar blindelings vertrouwen op goede doelen en dat je geld goed terecht komt, zeker in zo'n mediacircus is uiterst naief.
Dus omdat ik niet aan SR geef ben ik een harteloze lul die alleen maar om zichzelf geeft?quote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Je bent gelukkig tot niets verplicht. Het is me wat, ik stelde een vraag. Geef eens antwoord?
Het is FOK!.quote:Op maandag 17 december 2012 20:32 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Harteloze kutlui op Fok! Ga je toch eens diep, diep schamen, écht! Wat doen jullie tegenwoordig nog voor een ander?
Lees nog eens.quote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dus omdat ik niet aan SR geef ben ik een harteloze lul die alleen maar om zichzelf geeft?
wandelen met bejaardenquote:Op maandag 17 december 2012 20:40 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Je bent gelukkig tot niets verplicht. Het is me wat, ik stelde een vraag. Geef eens antwoord?
Goed punt ook, al gaat het niet voor iedereen op.quote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
3fm laat altijd NA zo'n serious request gebeuren, precies zien wat er met het geld is gebeurt.
Dus blindelings???
Je moest eens weten hoeveel mensen naar de voedselbank gaan om eten te scoren, zodat ze WEER wat bij de Neckerman kunnen bestellen.
Jezus, en dan klaag jij over mijn kortzichtigheid.quote:Op maandag 17 december 2012 20:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
3fm laat altijd NA zo'n serious request gebeuren, precies zien wat er met het geld is gebeurt.
Dus blindelings???
Je moest eens weten hoeveel mensen naar de voedselbank gaan om eten te scoren, zodat ze WEER wat bij de Neckerman kunnen bestellen.
Heb je gelijk in, maar het zal je verbazen hoeveel mensen voedsel halen bij de voedselbank, maar tegelijkertijd doodleuk meespelen met de postcodeloterij.quote:Op maandag 17 december 2012 20:48 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Goed punt ook, al gaat het niet voor iedereen op.
Ik heb bij de schuldhulpverlening gewerkt, dus ik denk een beetje een beeld te hebben van hoe het kan gaan.quote:Op maandag 17 december 2012 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar het zal je verbazen hoeveel mensen voedsel halen bij de voedselbank, maar tegelijkertijd doodleuk meespelen met de postcodeloterij.
Terwijl een andere groep mensen het ECHT nodig hebben, maar zich te veel schamen om bij de voedselbank aan te kloppen.
Heb jij dat serieus nog nooit gezien?quote:Op maandag 17 december 2012 20:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jezus, en dan klaag jij over mijn kortzichtigheid.
Ik heb anders nog nooit gezien waar het geld van de 3FM acties terecht komt.
Maar sowieso is het één groot commercieel circus, ook van de NGO's zelf, en die zijn er - over het algemeen - ook alleen maar om zichzelf en de geldstroom in stand te houden.
Maak je maar geen zorgenquote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef bloodysunday het volgende:
Als de overheid het bedrag maar niet gaat verdubbelen...
Dat gebeurt al jaren niet meerquote:Op maandag 17 december 2012 20:54 schreef bloodysunday het volgende:
Als de overheid het bedrag maar niet gaat verdubbelen...
Ah dat is dan even een moment voor de bühne, maar verder moet je aan zo'n filmpje of wat dan ook niet al te veel waarde hechten.quote:Op maandag 17 december 2012 20:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb jij dat serieus nog nooit gezien?
Voorafgaand aan de nieuwe serious request actie, laten ze altijd zien waar het geld van de vorige editie is heengegaan. Het feit dat jij dat toevalligerrijs niet gezien hebt, wil niet zeggen dat het niet wordt getoond.
Nee hoor, niet voor de bühne.quote:Op maandag 17 december 2012 21:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah dat is dan even een moment voor de bühne, maar verder moet je aan zo'n filmpje of wat dan ook niet al te veel waarde hechten.
Overigens wordt de opbrengst dit jaar niet verdubbeld door de regering, dat is al aangekondigd.
Als er honger is zijn er gewoon te veel mensen met te weinig eten. Overbevolking, met andere woorden. Punt.quote:Op maandag 17 december 2012 21:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee hoor, niet voor de bühne.
Ik heb nog nooit een euro gegeven aan serious request, maar omdat ik 3fm luister, heb ik al meerdermalen voorbij horen komen, wat er met het geld van vorig jaar is gedaan. En dat doen ze ieder jaar.
Tevens de opmerking over die mensen maken om wat te doen aan geboortebeperking, in plaats van baby's te redden, ben ik het niet mee eens. Overbevolking is meer een issue in China en India e.d. en in Afrika (muv zuid afrika) een stuk minder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |