quote:Op donderdag 20 december 2012 11:46 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, jouw kleintje al aan het fruit?![]()
![]()
Dat was mijn eerste reactie. En toen bedacht ik me dat mijn baby ook al bijna een half jaar is en volgende week met Kerst zijn eerste worteltje gaat krijgen![]()
![]()
quote:Hier dus al bijna 6 maanden bv en het gaat best lekker allemaal. Omdat hij 's nachts meerdere keren bij me drinkt heb ik 's morgens enorm volle borsten die zowat m'n bh uit knallen. De eerste kolfsessie op het werk levert me dan ook rond de 250 ml op![]()
's Middags heb ik gewoon weer 'n bescheiden cup en kolf ik maximaal 120 ml.
Hij krijgt op mijn werkdagen 2 flessen van 160 ml die meestal wel leeg gaan. Maar ik kolf dus meer dan hij drinkt en heb inmiddels een mooie voorraad in de vriezer staan.
En met de feestdagen gaat die voorraad slinken!!! Ik verheug me zo erg op de wijn, champagne, prosecco....
Ow wat leukquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Juud79 het volgende:
Naast Z&G ook even hier, over 7 maanden hoop ik weer een baby aan de borst te hebben.
Dacht het alquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Juud79 het volgende:
Naast Z&G ook even hier, over 7 maanden hoop ik weer een baby aan de borst te hebben.
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Juud79 het volgende:
Kwisted had voor een heel nette prijs een electrische kolf te koop (Medela Swing). Gewoon alles uitkoken (incl slang), 10 min in kokend water met een klein scheutje azijn en het kan gewoon gebruikt worden.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef SupremeEvil het volgende:
Ok ik ben het kolven met m'n handkolf nogal beu. Net 60 cc bij elkaar gesprokkeld..(OK het is ook savonds) Maar zou dat met een elektrische beter gaan?
Ik vind ze alleen nogal heel erg prijzig, vraag me af of het nu nog de moeite is om in te investeren. Heb voorlopig nog geen baan, maar wie weet.. Dan zal ik ook minimaal 3x per dag weer moeten kolven. Ben nu 4,5 maand aan de bv, wil minimaal een half jaar en als dat nog lukt doorgaan tot die kleine niet meer wilmisschien ligt het wel aan de moeilijke tsr (zelfs de syntocinon doet z'n werk niet meer lijkt)
Wat denken jullie?
Ha, van harte!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Juud79 het volgende:
Als je gaat werken is een elektrische kolf wel echt een aanraderquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef SupremeEvil het volgende:
Ok ik ben het kolven met m'n handkolf nogal beu. Net 60 cc bij elkaar gesprokkeld..(OK het is ook savonds) Maar zou dat met een elektrische beter gaan?
Ik vind ze alleen nogal heel erg prijzig, vraag me af of het nu nog de moeite is om in te investeren. Heb voorlopig nog geen baan, maar wie weet.. Dan zal ik ook minimaal 3x per dag weer moeten kolven. Ben nu 4,5 maand aan de bv, wil minimaal een half jaar en als dat nog lukt doorgaan tot die kleine niet meer wilmisschien ligt het wel aan de moeilijke tsr (zelfs de syntocinon doet z'n werk niet meer lijkt)
Wat denken jullie?
Welke handkolf heb je? Ik heb die van Medela en ook een Medela Swing en ik heb er altijd veel meer uitgekregen met de handkolf. Elektrisch is echter wel stúkken fijner als je op grotere hoeveelheden zit en 3x per dag kolft. Ik weet ook niet zo goed hoe dat zit met de tsr in jouw geval, maar ik merkte dus wel verschil tussen de ene kolf en de andere.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:02 schreef SupremeEvil het volgende:
Wat denken jullie?
Die is ondertussen verkochtquote:Op vrijdag 21 december 2012 23:00 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kwisted had voor een heel nette prijs een electrische kolf te koop (Medela Swing). Gewoon alles uitkoken (incl slang), 10 min in kokend water met een klein scheutje azijn en het kan gewoon gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |