Hmmm, het is toch voornamelijk voor mijn lijf een probleem als ik niet alles binnenkrijg? Niet voor uk?quote:Op zondag 16 december 2012 21:36 schreef pessie het volgende:
[..]
Free kolft al weken na en dan bijvoeden. Het punt is een beetje dat ze heftige reynauds in de tepels heeft en dus veel pijn nav kolven.
Free, wat denk je vanceen dietist voor jezelf om te kijken of jij wel alles binnen krijgt?
Dat zou ik sowieso eerst met mijn LK willen overleggen. Morgen eerst even wegen en dan haar even weer bellen (bij niet genoeg gegroeid) of mailen (bij ok gegroeid)quote:Op zondag 16 december 2012 21:43 schreef -Spring het volgende:
Free, als je een week kolven ziet zitten, zou ik dat in jouw situatie doen. En je zoon een week fv geven dus om te kijken hoe in daarop reageert. Als ie dan plots stopt met huilen, weet je al een hoop meer.
En om m te voorkomen dat in de borst niet meer wil, af en toe aanleggen? Twee keer per dag of zo zodat ie het niet verleert?
ik eet nu melk, ei en sojavrij, niey heel moeilijk, we aten al melk en ei vrij voor de middelste.quote:Op zondag 16 december 2012 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:
Stefan kleintjes is gesloten tot 6 januari zo uit mijn hoofd ..
Free ben jezelf al op hypo allergeen dieet? Wat laat je dan weg? Misschien kan ik op dat gebied wat meedenken ?
gluten?quote:Op maandag 17 december 2012 05:14 schreef freecell het volgende:
[..]
ik eet nu melk, ei en sojavrij, niey heel moeilijk, we aten al melk en ei vrij voor de middelste.
Dat veranderde zijn eczeem van ontzettend fel en aanwezig naar af en toe opvlammend.
Maar verder ? Dus als je nog ideeën hebt, graag!
En mijn middelste kon niet tegen pepti, die was aan de nutramigen. En daar heb ik zo van gebaald omdat juist hij de bv.zo.nodig had gehad.
Weet ik, maar dat doe ik dus nu ook niet meer, want ik ga Buuf niet op een streng dieet zetten voor mijquote:Op maandag 17 december 2012 10:23 schreef pessie het volgende:
Free, je hebt al donormelk gebruikt, alleen geen officiële.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |