quote:Op zaterdag 15 december 2012 09:39 schreef sigme het volgende:
beesten gedaan
boekenkast uitgeruimd, schoongemaakt, ingeruimd
bed verschoond
was gedaan & uitgehangen
afwas gedaan
nu tijd voor sport. bodypump gevolgd door loopband.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 15-12-2012 11:07:47 ]
Dat is een goed idee!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:09 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Net pas ontbeten. Dit is echt een heerlijk lui weekend!
An, lijkt me dat je sowieso genoeg zoet hebt. Ik zou evt meer dan 12 scones doen want lijkt me dat die super populair zijn bij een high tea!
Oh, ik haal daar alleen mijn studieschuldquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
@Coco: DUOdaar koop ik altijd mijn dikkebenenlaarzen... misschien als ik geld heb daar maar concertpumps kopen...
Valt wel mee vaiz. Het zijn bijna allemaal Annie recepten, zoals mijn schoonma het noemt. De pompoenmuffins maak ik bijvoorbeeld van pompoenpuree, amandelmeel en xylitol. En ze zijn net zo lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Dat high-tea kun je dus net zo goed high-carb noemen
Lekker weinig doen vandaag
Al wel even naar de sportschool geweest
Vanmiddag nog even wat potloodjes ophalen en that's it.
An, voor mijn moeder's verjaardag had ik dit gemaakt, maar jij maakt denk ik gezondere dingen:quote:
Goede tipsquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
An, voor mijn moeder's verjaardag had ik dit gemaakt, maar jij maakt denk ik gezondere dingen:
soesjes met slagroom
soesjes met krabsalade
scones naturel cream en jam erbij
scones met kaas erdoor
coleslaw
een zelfgekookte ham --> deels in sandwiches
komkommer sandwiches
zalmsandwiches
mini saucijzenhapjes
regenboogcupcakejes met wit glazuur
mini brownies
mini mille feuilles met gele room en bosvruchtjessuperleuk, alleen ik was zo moe na t bakken en koken dat ik er zelf niet zo van genoten heb...
Voor artiesten die bijna uit het nieuws dreigen te geraken, geen ondergoed.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:32 schreef Perruche het volgende:
Wat doet een mens tegenwoordig aan naar een party party met allerlei hippe mensen?
Iets wat jou dondersgoed staat. Ik bedoel ik weet niet wat hip is, maar goede punten benadrukken >>> hippe outfit.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:32 schreef Perruche het volgende:
Wat doet een mens tegenwoordig aan naar een party party met allerlei hippe mensen?
Net als met suiker. Ik gebruik het niet in elk recept idd, maar ik wil wel dat schoonpa ook mee kan eten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:28 schreef loveli het volgende:
Klinkt lekker. Bakken met xylitol, hoe goed gaat dat? En heeft dat geen laxerende werking?
Goed idee!quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
An en Kwak, ik wil ALL THE THINGS op die baklijstjes![]()
Denk dat het tijd is om wat te eten
Ik weet niet wat jij zoveel noemt? In de lunch zitten er nu iets van 10 denk ik. En die saus wordt een dunne saus, van een handje gemalen cashews, thaise peper, kikkoman en zoetstof en wat gember. Dus ik denk bij elkaar vandaag 30/35 gram cashews. Dus dat is te overzien toch? Misschien kan ik wel beter dan de amandelen skippen bij de wodka inderdaad.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:14 schreef V1z0R het volgende:
Zoveel cashewnoten is dat nog wel in de lijn van low-carb, Co
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fatso!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fatso!Cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Daarom!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
Als je constant zo aan je buik blijft zitten zal niemand denken 'dat je gewoon dik bent'
Da's te overzien inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij zoveel noemt? In de lunch zitten er nu iets van 10 denk ik. En die saus wordt een dunne saus, van een handje gemalen cashews, thaise peper, kikkoman en zoetstof en wat gember. Dus ik denk bij elkaar vandaag 30/35 gram cashews. Dus dat is te overzien toch? Misschien kan ik wel beter dan de amandelen skippen bij de wodka inderdaad.
Staat toch paprika?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Da's te overzien inderdaad
Bij kip met cashewnoten gooi ik zo een heel zakje er doorheen.
Geen paprika trouwens bij de D?
ChicoEven paar glazen melk met wat siroop nemen, daarna een maaltijd met veel langzame carbs en langzame eiwitten.
Bruine bonen met spek bijvoorbeeld
Het is toch geen donderdagquote:
Boh! Koop jij daar laarzen? Ik heb er echt over zitten kwijlen gisteravond/nacht. Zó mooi, maar zó duur ookquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:12 schreef kwakz0r het volgende:
@Coco: DUOdaar koop ik altijd mijn dikkebenenlaarzen... misschien als ik geld heb daar maar concertpumps kopen...
Klop klop!!quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef Chicolate het volgende:
Mag ik een schouderklopje, ik ben net naar de sportschool geweest. Op mijn vrije ochtend. Alleen jammer dat ik met een bodypower lesje meedeed waar ze dingen met losse halters compleet verkeerd uitvoeren en ik, om mee te kunnen, mijn spieren volledig leeg getraind heb. Kom de trap niet meer op, kan bijna niet meer typen. En ik zou de hele dag aan mn scriptie
.
Fatso!ZwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fatso!Nog effe XM, en dan zie je er zo uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, eens in de twee jaar ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 14:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Boh! Koop jij daar laarzen? Ik heb er echt over zitten kwijlen gisteravond/nacht. Zó mooi, maar zó duur ook
quote:Op zaterdag 15 december 2012 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nog effe XM, en dan zie je er zo uit:Het hep stippels, dus ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
^quote:
quote:
Dat kan elke dag, zowel als D, L en Tquote:
Eens! Al eet ik het veel te weinig.... het is zo vreselijk lekkerquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:41 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat kan elke dag, zowel als D, L en T
Fatso!wauw! Altijd zo lief zo'n beginnend zwangerschaps buikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens while you are busy making other plans...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yay!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef Skoap het volgende:
Zo, verder niet bijgelezen op de XM foto na
Maar ik kwam zojuist thuis en er lag een briefje op de mat dat er een pakket bij de buren was afgegeven.
Ik kreeg gelijk om mijn flikker van mijn man"wat heb je nu weer besteld?" Maar ik was dit keer onschuldig.
Lieverds, echt super bedankt voor het geweldige kerstpakket! Zo lief! De cadeaus zijn echt geweldig (en sommige geweldig fout!) Er zat ook een super grappige kaart bij![]()
Foto's houden jullie tegoed, ik moet zo weer weg en ben een beetje druk vandaag en morgen.
Ik zit hier echt met een mega smile op de bank, echt super bedankt
Gewoon van harenquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:47 schreef Skoap het volgende:
Gaaf marmar! Waar zijn die pumps van, die zijn echt gaaf!
Cool. Zoiets is leuk voor een feestje/kerst en is erg leuk onder mijn zwartje jurkjes.quote:
lol, ja duh, gekke gewrichten, je weetz!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Blij dat 't bevalt Skoap!En props voor Coco voor 't regelen.
Terwijl jullie op de kleding letten valt mij op dat Mar geen knieën heeft
Jah idd voor kerstquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
MarMar, is dat meteen je kerstoutfit? Feestelijke outfit
Ik heb vandaag schets dingetjes gehaald! (goede potloden, gummetje en slijper)quote:
Steps had fijne uitverkoop idd, ik had dezequote:Op zaterdag 15 december 2012 17:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jah idd voor kerstik had een ander jurkje op het oog online, maar uitverkoop is reuze leuk
Houtskool kost niet veel en schetst veel makkelijker dan potloden vind ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik heb vandaag schets dingetjes gehaald! (goede potloden, gummetje en slijper)![]()
Zat te twijfelen over houtskoolLiep er langs en moest me inhouden want eerder mocht ik graag met houtskool tekenen, maar dacht "ga eerst maar gewoon weer beginnen met tekenen!"
Soms wel eens gedacht, als ik nooit hier beland was had ik veel meer in het oude patroon van beetje dom zuipen en doen gebleven waarschijnlijk
Ik heb nog wel een hippe wandelstok voor je?quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:45 schreef Perruche het volgende:
Ik heb echt de meest sexy schoenen ooi gezien. Uberhoge ubesdunne naaldhak, plateauzool, lakleer, en een superroze onderkant. Afgeprijsd van 300 naar 75. Precies mijn maat. maar ik kan er niet op lopen. Doen of niet doen?
nou ja ik kan wel goed op hakken lopen, maar ze zijn zo hoog dat het wel zeer gaat doen, niet voor een avondje stappen ofzoquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:53 schreef loveli het volgende:
Zijn deze zitschoenen je 75 euro waard? En hoe slecht kun je erop lopen? Stuntelen is niet sexy, helaas.
Of je draagt ze alleen thuis bij speciale gelegenheden *GB-smiley*
Al mijn houtskooltekeningen stonken altijd naar de haarlak, want goedkoper dan echte fixeer.quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk V1z!Je laat wel e.e.a. zien toch?
Houtskool vind ik ook leuk, enige grote nadeel is het fixeren omdat anders alle tekeningen veranderen in Grote Vlek In Grijs
Hehe mijne ook!quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Al mijn houtskooltekeningen stonken altijd naar de haarlak, want goedkoper dan echte fixeer.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef Bombshell het volgende:
4 keer per week rijst met kip en groenten en drie keer aardappels met kip en groente. 4 keer per week naar de spostschool. Jullie zullen allemaal fotomodellen worden.
Wij zijn stukken mooier dan fotomodellenquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:50 schreef Bombshell het volgende:
4 keer per week rijst met kip en groenten en drie keer aardappels met kip en groente. 4 keer per week naar de spostschool. Jullie zullen allemaal fotomodellen worden.
Wow bedankt voor de goede tips! Nooit geweten joh!quote:Op zaterdag 15 december 2012 19:53 schreef Bombshell het volgende:
Oja en verder bruine boterhammen met kipfilet
En hou dat maar eens een half jaartje vol om te beginnen
Geen dankquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow bedankt voor de goede tips! Nooit geweten joh!
Bruine boterhammen... 85 niet doen!! Volkoren moet je hebben, bruine boterhammen zijn witte boterhammen met wat extra vezelsquote:Op zaterdag 15 december 2012 19:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow bedankt voor de goede tips! Nooit geweten joh!
Fout!! Niet snoepenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi bijna klaar en de speculaas zo de oven in. We zijn door de oude bejaarde buurtjes uitgenodigd voor een kerstdrankjedus gaan we daar zo met een paar Leffe tripel en hollandsche speculaas heen
Oww lekker! Klinkt ook al zo fijn en knus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi bijna klaar en de speculaas zo de oven in. We zijn door de oude bejaarde buurtjes uitgenodigd voor een kerstdrankjedus gaan we daar zo met een paar Leffe tripel en hollandsche speculaas heen
Hier... heb je een volkorenboterham met kipfiletquote:
Juist! Smakelijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hier... heb je een volkorenboterham met kipfilet
Heel smakelijkquote:
Nouu zo was het niet bedoeld. Ik denk dat het echt werkt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:10 schreef MarMar het volgende:
Eigenlijk is het best grappig, van die mensen die denken dat ze origineel en grappig zijn, terwijl ze de 100e zijn, precies hetzelfde doen als hun 99 voorgangers en het minstens net zo mis hebben als hun 99 voorgangers.
Maar bij nummer 101 begint het nu dan toch wel heel saai te worden.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bombshell, vast goed bedoeld enzo hoorMaar we hebben een mooie OP waar ook al het e.e.a. in staat
![]()
Fotomodel zal ik nooit worden, ben ik te klein voor (da's uiteraard de enige reden!)
Dat moet kunnenquote:Op zaterdag 15 december 2012 20:35 schreef loveli het volgende:
Vacuum verpakt, dat dan weer wel.
/honger
Understand, klopt precies wat je zegt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef loveli het volgende:
Wat je dit jaar aan wettelijke vakantieuren hebt opgebouwd moet op voor juni 2013. Je bovenwettelijke vakantieuren mag je uitbetalen/sparen, afhankelijk van je werkgever.
Bij een contract van 28 uur zijn dat 28*4=112 uur vakantie die je in 2012 en de eerste 6 maanden van 2013 moet opnemen.
Volgens mij wel, of fietsenplan, uitbetalen, hangt van je werkgever af. Die mag geloof ik positief afwijken van de wettelijke regelingen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Understand, klopt precies wat je zegt.
Maar nu heb ik nag rest vakuren t/m 2011 wat 111 uur is.. die blijft dus tot 2016 houdbaar?
Klinkt echt vreselijkquote:Op zaterdag 15 december 2012 17:45 schreef Perruche het volgende:
Ik heb echt de meest sexy schoenen ooi gezien. Uberhoge ubesdunne naaldhak, plateauzool, lakleer, en een superroze onderkant. Afgeprijsd van 300 naar 75. Precies mijn maat. maar ik kan er niet op lopen. Doen of niet doen?
^^quote:Op zaterdag 15 december 2012 22:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klinkt echt vreselijkmaar ik vind plateaus dan ook echt-heul-erg-lelijk. Geld in je zak houden dus
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:44 schreef MarMar het volgende:
Whaha goede TT, dan kan ik rustig mijn shopoogst spammen.
Jurkje van de Steps, bolero met glitters en ENORME hakken met glitters.Ola chicka! Wat ben je sexy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die schoenen![]()
Oh was me niet eens opgevallenquote:Op zondag 16 december 2012 01:11 schreef An24 het volgende:
ik heb een kerstpakket voor skoap gemist
![]()
Maria: help me herinneren, je krijgt nog geld van mij
^^quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:37 schreef MarMar het volgende:
Dat buikje ziet er echt wel zwanger uit en niet "gewoon dik" XM
Goed idee denk ik. Je hebt een mooi lijf en het functioneert ook zoals het hoort tegenwoordigquote:Op zondag 16 december 2012 10:07 schreef MarMar het volgende:
Ik doe geen lijstjes meer voorlopig. Eetpatroon is wel ongeveer hetzelfde, ik moet het alleen even losser laten van mezelf en kijken hoe dat gaat
Shopdagje gister was even een goede egoboost na de frustratietjes van de afgelopen weken.
Straks even rondje sportschool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |