Dat denk ik ook.quote:
Doet ie alquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:53 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als je eerlijk bent laat je hem dit ook even helemaal lezen
hiquote:
Hihiquote:
quote:
Ga je dood vanquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik neem zo een blikje redbull, care dat er 24 klontjes suiker in zitten.
energie te kort¿quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
sugarfree. Maar dan wel in de diepvries en adtenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Maar dan wel in de diepvries en adten
We gaan allemaal dood.quote:
Korte nacht gehad.quote:
Ik vind suikervrij vies.. Net als lightproductenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:57 schreef n8n het volgende:
[..]
sugarfree. Maar dan wel in de diepvries en adten
hoe kouder des te minder je proeft. Daarom heeft Heineken als enige bier merk extra koud bier van de tapquote:
Zou niet ragen, zou het in mijn chantage-spaarvarken stoppen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
De rage van WD zou ik wel willen horen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:00 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn leven in een notendop.
Wat de neuk is adtenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:57 schreef n8n het volgende:
[..]
sugarfree. Maar dan wel in de diepvries en adten
Ik heb alleen een mandarijn atm.quote:
Ik schrijf altijd gewoon atten maargoedquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=adten
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schrijf altijd gewoon atten maargoed
quote:Ad Melkert: Een ad fundum waarbij men bier en karnemelk door elkaar drinkt.
weer wat geleerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik heb het gelezen dWc.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:
Schrijfwijze
Over de schrijfwijze van het werkwoord is geen eenduidigheid. Zeker is wel dat het zou moeten klinken als [atten]. Daardoor lijken de schrijfwijzes adten en atten het meest voor de hand liggend. De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').
nu heb ik wat geleerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:
Schrijfwijze
Over de schrijfwijze van het werkwoord is geen eenduidigheid. Zeker is wel dat het zou moeten klinken als [atten]. Daardoor lijken de schrijfwijzes adten en atten het meest voor de hand liggend. De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:
Schrijfwijze
Maar volgens het groene boekje is stadten met dt. Dus adten ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:
Schrijfwijze
rekt t niet scheurt t welquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
9,2/10 Alleen volgens mij is ze 14, of niet?![]()
het is een hijquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
9,2/10 Alleen volgens mij is ze 14, of niet?![]()
quote:
haha geintje, mangquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Flikker op, dat meen je niet?Nu voel ik me vies
.
niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijf is nog beter. Kop is wat minder.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bananenvla en buggles.. (spreek uit Bukkels.. en niet bjuuuugols... ) dat is alles wat er in huis is..
Wtf.. zelfs geen brood..![]()
combineer zequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bananenvla en buggles.. (spreek uit Bukkels.. en niet bjuuuugols... ) dat is alles wat er in huis is..
Wtf.. zelfs geen brood..![]()
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |