Yeah gedaan hoor, vroeg me alleen af hoe anderen er tegen aan kijken.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
lekker te beoordelen zonder meer te weten over de situatie. Maar jij zit er blijkbaar mee dus zeg m dat dan
Dat is in je gezicht gespuugd worden, vervolgens een bitchslap inclusief babypoeder in je face krijgen om ten slotte gebackstabbed te wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En als het gaat om een feesje waar jij niet naartoe kon maar ze had al een ticket voor je gekocht en die bood ze aan hem aan?
kan natuurlijk ook gewoon goed bedoelt zijn. Niet elke ex heeft wroeging naar de nieuwe partnerquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is in je gezicht gespuugd worden, vervolgens een bitchslap inclusief babypoeder in je face krijgen om ten slotte gebackstabbed te worden. Zou het niet pikken in ieder geval.
Lijkt me sterk dat het op 100% vriendschappelijke basis is. En stijlvol is bovendien anders.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:31 schreef n8n het volgende:
[..]
kan natuurlijk ook gewoon goed bedoelt zijn. Niet elke ex heeft wroeging naar de nieuwe partner
daarom kan je er ook niks zonnigs over zeggen zonder de situatie te kennen. Bovendien is dit zo'n emo situatie waar je snel vanuit je instinct reageertquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het op 100% vriendschappelijke basis is. En stijlvol is bovendien anders.
Zo erg vond ik t nou ook weer nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is in je gezicht gespuugd worden, vervolgens een bitchslap inclusief babypoeder in je face krijgen om ten slotte gebackstabbed te worden. Zou het niet pikken in ieder geval.
Volgens het 'don't get mad, get even' principe zou ik dan iets leuks gaan doen met mijn eigen ex.
So so naïef.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo erg vond ik t nou ook weer niet
Maar was wel beetje pissig, vooral omdat ie zn tel beetje van mij af hield.
En nu gaan ze ook samen in een band spelen, not so amused maarja ga er geen drama van maken oid
Nehh zag het op zn tel toen ie naast me zat en vroeg er naar. Toen liet ie alles lezenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
Maar moest je daar zelf achterkomen of werd het eerlijk verteld?
Leg haar om.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo erg vond ik t nou ook weer niet
Maar was wel beetje pissig, vooral omdat ie zn tel beetje van mij af hield.
En nu gaan ze ook samen in een band spelen, not so amused maarja ga er geen drama van maken oid
Ik zal dit onthouden (srs)quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als het zo ver is ben ik beschikbaar voor de "get even".
Zolang je huid er niet uitziet als een sinosappel, boeie.quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden (srs)
Vind je cellulite benen erg?
Babypoeder van gemalen baby's?quote:Op zaterdag 15 december 2012 15:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
wtfquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babypoeder van gemalen baby's?
Als je eerlijk bent laat je hem dit ook even helemaal lezenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik zal dit onthouden (srs)
Vind je cellulite benen erg?
jij gaat zo'n goede moeder wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Babypoeder van gemalen baby's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |