Als mijn band lek was kocht ik altijd een nieuwe bandquote:
Die fietsenmakers moeten ook eten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
16 euro dokken om je band te laten plakken, pls.
Ik trommel mijn pa op en anders zou ik mijn vriend aan het werk zetten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
16 euro dokken om je band te laten plakken, pls.
Gelukkig zijn er genoeg luie mensen die hun band niet zelf willen plakken zoals julliequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die fietsenmakers moeten ook eten.
OHHH DA MAG NIEEE!!111quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:47 schreef n8n het volgende:
Ik laat altijd een hele nieuwe fiets stelen
Hihihi zelfde met m'n tv.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Echt jonge. Zit al de hele fokking week op mijn jurkjes te wachten, komt niet. Hoor ik vannochtend om 10 uur de bel. Ik denk ach zal wel niks zijn, want het is zaterdag.
Kom ik om half 11 beneden, want kon dus toch niet meer verder slapen, waren het die verrekte jurkjes!![]()
Nu moet ik weer een paar dagen wachten verdomme.
lekker voor jequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Echt jonge. Zit al de hele fokking week op mijn jurkjes te wachten, komt niet. Hoor ik vannochtend om 10 uur de bel. Ik denk ach zal wel niks zijn, want het is zaterdag.
Kom ik om half 11 beneden, want kon dus toch niet meer verder slapen, waren het die verrekte jurkjes!![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Pics van jou in jurkjes wanneer ze aankomen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef VeerEli het volgende:
Nou misschien dan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Pics van jou in jurkjes wanneer ze aankomen.
JIj en je tv, ook wat moois.quote:
Ik was wel flink pissig jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
JIj en je tv, ook wat moois.!!
Echtquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
JIj en je tv, ook wat moois.!!
Jawel, maar de dag dat ie gebracht zou worden was ik net weg toen ze kwamen dus moest ik weer 2 dagen wachtenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
EchtHeb je die nou nog steeds niet Vas?
Even quoten.quote:
Hehehe ja echt kut. En er staat nu ook dat ze dinsdag komen tussen 11 en 3, maar ik ben de hele dag op stagequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel, maar de dag dat ie gebracht zou worden was ik net weg toen ze kwamen dus moest ik weer 2 dagen wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |