Ja ik heb het gelezen dWc.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:
Schrijfwijze
Over de schrijfwijze van het werkwoord is geen eenduidigheid. Zeker is wel dat het zou moeten klinken als [atten]. Daardoor lijken de schrijfwijzes adten en atten het meest voor de hand liggend. De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').
nu heb ik wat geleerdquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:
Schrijfwijze
Over de schrijfwijze van het werkwoord is geen eenduidigheid. Zeker is wel dat het zou moeten klinken als [atten]. Daardoor lijken de schrijfwijzes adten en atten het meest voor de hand liggend. De Taaladviesdienst van het Genootschap Onze Taal geeft de voorkeur aan atten, naar analogie met het woord statten (afkomstig van stad; 'naar de stad gaan').
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:
Schrijfwijze
Maar volgens het groene boekje is stadten met dt. Dus adten ook.quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Onderaan die Wiki:
Schrijfwijze
rekt t niet scheurt t welquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
9,2/10 Alleen volgens mij is ze 14, of niet?![]()
het is een hijquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
9,2/10 Alleen volgens mij is ze 14, of niet?![]()
quote:
haha geintje, mangquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Flikker op, dat meen je niet?Nu voel ik me vies
.
niks mis mee hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijf is nog beter. Kop is wat minder.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bananenvla en buggles.. (spreek uit Bukkels.. en niet bjuuuugols... ) dat is alles wat er in huis is..
Wtf.. zelfs geen brood..![]()
combineer zequote:Op zaterdag 15 december 2012 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bananenvla en buggles.. (spreek uit Bukkels.. en niet bjuuuugols... ) dat is alles wat er in huis is..
Wtf.. zelfs geen brood..![]()
quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |