ik ben superslankquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh god, jij weer.Ze is superslank fyi.
nog meer grappen die met (een ander) ras te maken maakt het minder racistisch?quote:
Die had je al gepostquote:
Oké, ginger.quote:
Ik bedoel alleen maar dat ik lach om grappen die te doen hebben met allerlei rassen/stereotypes, dus ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:28 schreef n8n het volgende:
[..]
nog meer grappen die met (een ander) ras te maken maakt het minder racistisch?
workin on itquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:29 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Je ass kan wel wat werk gebruiken
seemslegit.jpgquote:
easy kip eten en een euro tussen je reet stoppen en deze de hele dag vast klemmen. 4 wekenquote:
word echt tijd voor nieuwe afleveringenquote:
Echt he...quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
word echt tijd voor nieuwe afleveringen
gtfoquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boobs zijn lekker.![]()
Maar billen.
Zou 't niet weten trouwens, roep maar wat. Heb je alleen maar vaagjes van achter gezienquote:
Boobs > billen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boobs zijn lekker.![]()
Maar billen.
kutzoskquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:32 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zou 't niet weten trouwens, roep maar wat. Heb je alleen maar vaagjes van achter gezien
Allebij heerlijk.quote:
Allebij.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Allebij heerlijk.Maar ik ben net dan ieniemieniemienie deeltje meer van bipsen.
Damn wat een spelfaut ja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allebij.![]()
Boobs kun je veel leuker mee spelen.
Zo donker is zoo lelijk, he.quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allebij.![]()
Boobs kun je veel leuker mee spelen.
THATS RACISTquote:Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo donker is zoo lelijk, he.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
HAAAHAHAHAHAAHHAAHHA
Jij altijd met je klachten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Diepvriesspruiten. Zo dit is mijn bijdrage aan dit topic.
Mooi man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |