SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet vies van vieze handen in ieder gevalquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Eens met TT.
En C_A, heb je een baan!? Gefeliciteerd
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Duidelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben niet vies van vieze handen in ieder gevalI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ja per 04-01-2013quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
Eens met TT.
En C_A, heb je een baan!? Gefeliciteerd
!
![]()
Bij de ABN een projectje achterstanden wegwerken. Voor 3 maanden.
Maar beter iets dan niet, en ik kan weer wat werkervaring op doen![]()
![]()
Ik ook niet, ik zit weer eens onder de olieverf en terpentinequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van vieze handen in ieder geval.
Nicequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja per 04-01-2013![]()
Bij de ABN een projectje achterstanden wegwerken. Voor 3 maanden.
Maar beter iets dan niet, en ik kan weer wat werkervaring op doen! Misschien mag je wel blijven
.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit weer eens onder de olieverf en terpentine.
Ja dat hoop ik ook, of eventueel intern solliciterenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice! Misschien mag je wel blijven
.
Ze waren erg enthousiast![]()
![]()
Pas maar op, voordat Faxie het ruikt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit weer eens onder de olieverf en terpentine.
![]()
Dat laatste is altijd positiefquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, of eventueel intern solliciteren
Ze waren erg enthousiast.
Nadeel is wel dat het een behoorlijk irriterend goedje isquote:.
Faxie is er nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat Faxie het ruikt..
Fax is bij de hobbit met een vriendin die bezet is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat Faxie het ruikt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Had íe niet beter Samzz kunnen vragen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is bij de hobbit met een vriendin die bezet is.![]()
Zullen we seks hebben in een touringcar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef twi het volgende:
Niks mis met de touringcar in dat aanbod anders.![]()
Mja, niet te vaak doen dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat het een behoorlijk irriterend goedje is.
Dat had Fax te veel aan brandstof gekostquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Had íe niet beter Samzz kunnen vragen dan?![]()
![]()
Even vragen of het mag van Jofu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we seks hebben in een touringcar?![]()
Dat gaat 'm niet worden, ben met een schilderij bezig en die moet voor kerst afquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, niet te vaak doen dus. Maar dat gaat wel lukken, denk ik.
Nee, ik ga morgen met m'n vriendquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Had íe niet beter Samzz kunnen vragen dan?.
Samzz is ook bezet, maar woont verder weg. Nee dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Had íe niet beter Samzz kunnen vragen dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die van Joof?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we seks hebben in een touringcar?![]()
Waar ben je mee bezig?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden, ben met een schilderij bezig en die moet voor kerst af. Maar dat gaat wel lukken, denk ik.
![]()
Kan je niet met iets anders olieverf van je huid afhalen dan?
Dat durf ik niet.quote:
Gisteren waren we op mijn oude middelbare school. Stiekem had dat wel een enorm toffe plek geweest.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Gisteren waren we op mijn oude middelbare school. Stiekem had dat wel een enorm toffe plek geweest.vuigaard!
quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien. Maar ik heb terpentine en dat werkt als een tiet. Het moet namelijk wel de olie 'oplossen', zeg maar. En dat gaat absoluut niet met waterquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig?![]()
Kan je niet met iets anders olieverf van je huid afhalen dan?.
Deze. Morgen beginnen met het kalf.
Jij wilde niet...quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Gisteren waren we op mijn oude middelbare school. Stiekem had dat wel een enorm toffe plek geweest.![]()
Ah! Mama en kalfquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb terpentine en dat werkt als een tiet. Het moet namelijk wel de olie 'oplossen', zeg maar. En dat gaat absoluut niet met water.
[ afbeelding ]
Deze. Morgen beginnen met het kalf.
Leeeuk
Is het een opdracht, dat het voor Kerst af moet?What you forget, you are gonna repeat.
Wij hebben er een handje van om betrapt te worden. Dat is toch niet zo tof op zo'n middelbare school.quote:![]()
maar niet gedaan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Is een cadeau voor oma en ik wil 'm graag met kerst geven. Dat gaat wel lukken denk ik. Ik hoop dat ie droog is voor de tijdquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Mama en kalfLeeeuk
Is het een opdracht, dat het voor Kerst af moet?.
Wat een ontzettend lief en leuk cadeauquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een cadeau voor oma en ik wil 'm graag met kerst geven. Dat gaat wel lukken denk ik. Ik hoop dat ie droog is voor de tijd.
![]()
Door wie zijn jullie betrapt dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben er een handje van om betrapt te worden. Dat is toch niet zo tof op zo'n middelbare school.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Harry met z'n hond in Panbos.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door wie zijn jullie betrapt dan?![]()
De boswachter en zijn hond. En een keertje net niet door mijn ouders. En gisteren belde mijn moeder gelukkig een paar minuten voordat ze thuis was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door wie zijn jullie betrapt dan?![]()
![]()
Ik hoop dat zij dat ook vindtquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lief en leuk cadeau![]()
. Ik denk het wel, ze wil al zo lang een koeienschilderij. Is wel leuk, ze heeft er namelijk al een, die ik ooit voor m'n opa heb gemaakt voor zijn verjaardag.
Mama leert bijquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
De boswachter en zijn hond. En een keertje net niet door mijn ouders. En gisteren belde mijn moeder gelukkig een paar minuten voordat ze thuis was..
Ja, die wist ik. Maar ik nam aan dat het vaker was eigenlijk.quote:Heb je je ouders wel eens betrapt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
De boswachter en zijn hond. En een keertje net niet door mijn ouders. En gisteren belde mijn moeder gelukkig een paar minuten voordat ze thuis was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mama wilde voornamelijk geen minuut van expeditie robinson missen, dus of ik die vast op wilde nemen.quote:![]()
![]()
Gelukkig niet. Wel gehoord.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je je ouders wel eens betrapt?![]()
![]()
Thank you Expeditie Robinson, danquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mama wilde voornamelijk geen minuut van expeditie robinson missen, dus of ik die vast op wilde nemen.. Kutprogramma.
Vast welquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij dat ook vindt. Ik denk het wel, ze wil al zo lang een koeienschilderij. Is wel leuk, ze heeft er namelijk al een, die ik ooit voor m'n opa heb gemaakt voor zijn verjaardag.
![]()
Sowieso zijn oma's altijd blij met persoonlijke cadeau's. Zeker van hun kleinkinderen
![]()
![]()
Eerst overwerken en nu door een of andere storing weer weg... man man man je zou maar een leuke avond samen willen hebbenSlaap lekkerquote:![]()
![]()
Daaromquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Sowieso zijn oma's altijd blij met persoonlijke cadeau's. Zeker van hun kleinkinderen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereen heeft sex in de touringcar! Behalve ik gelukkig
Maar wel slapen nu![]()
truste![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan prima zonder bril rijden ...... het is toch donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KIFFIEEEEEquote:!!!!!!11
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
I missed youquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Sorry, ik had bruiloftquote:. Ze hadden geen baco en geen whiskey meer na de proeverij
. Dus maar aan de cola-vieu
![]()
![]()
Kunnen die Britten niet een keertje met zijn allen naar Rotterdam op stedentrip, tering zeg wat zijn het er veel vandaag.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zitten ze allemaal in H-city dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
Kunnen die Britten niet een keertje met zijn allen naar Rotterdam op stedentrip, tering zeg wat zijn het er veel vandaag.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nee Amsterdam, maar meer dan ik er op een normale vrijdag tegenkom.quote:C'est la vie
Amsterdam is mij te druk mên.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Amsterdam, maar meer dan ik er op een normale vrijdag tegenkom.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Zo, lekker gegamed. 1 ronde 57 kills 4 deaths en ik had meer dan 2x zoveel punten als de nummer 2 op de server, precies zoals het hoort![]()
![]()
Drukte is mijn voeding en Amsterdam mijn supermarktquote:C'est la vie
Goeie instelling wel. Voordeel van een middelgrote stad als Amsterdam is dat er van alles te vinden isquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Drukte is mijn voeding en Amsterdam mijn supermarkt![]()
![]()
Nee, net thuis van een bruiloftquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo....lekker gefeest? Of kom je net van je werk?![]()
![]()
En? Heb je 't boeketje gevangen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, net thuis van een bruiloft![]()
![]()
Ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Heb je 't boeketje gevangen?. Wel een prachtig stel
![]()
![]()
ik ben er ook uitgemiktquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
He bah, ik kom tc niet in. Iets met connection failed -_-
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Andere tc proberen?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
DM jongeeeequote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Penis ik bedoel dat ik jou had gedm-tquote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kom hier danquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Penis ik bedoel dat ik jou had gedm-t![]()
![]()
Ze zei penis, ik kwam klaar.C'est la vie
Ja, ik zit hier ook al half te slapenquote:Op zaterdag 15 december 2012 03:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, tis al een half uur dood hier..![]()
![]()
Lenzen maar uitdoen en m'n bed opzoeken dan, er is toch niks meerquote:Op zaterdag 15 december 2012 03:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik zit hier ook al half te slapen
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ok, trusten dan maar!quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lenzen maar uitdoen en m'n bed opzoeken dan, er is toch niks meer![]()
![]()
Nouw.....ik hoorde iets vandaagquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is bij de hobbit met een vriendin die bezet is......
![]()
Je hoorde iets?quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouw.....ik hoorde iets vandaag.....
![]()
![]()
Uhuhquote:
Tijd geleden dat ik d'r gezien had, 1,5 maand ofzo, dus vroeg of d'r nog wat gebeurd was in de tussentijd...
Mja zegt ze, ik heb het uitgemaakt met m'n vriend.![]()
![]()
![]()
Volgende week wil ze hem terug.quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh
Tijd geleden dat ik d'r gezien had, 1,5 maand ofzo, dus vroeg of d'r nog wat gebeurd was in de tussentijd...
Mja zegt ze, ik heb het uitgemaakt met m'n vriend.
Ja ja, dat is goed nieuws man!quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uhuh
Mja zegt ze, ik heb het uitgemaakt met m'n vriend.![]()
Nu alleen wel je hoofd koel houden en natuurlijk blijven![]()
![]()
Da's nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 03:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgende week wil ze hem terug.![]()
![]()
Ging jij niet naar bed manneke?quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgende week wil ze hem terug.![]()
![]()
Mja ik negeerde m'n gevoelens wel omdat ik d'r wel zag zitten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja ja, dat is goed nieuws man!
Nu alleen wel je hoofd koel houden en natuurlijk blijven
Dus nu is m'n verdediging even omlaag gehaaldDe afscheidskusjes voelden nu opeens wat awkward
Nja we zien wel hoe het allemaal loopt verder. Was wel een gezellige avond in ieder geval![]()
![]()
Goed nieuws. En je weet maar nooit. Best kans dat ze nog even geen zin heeft in een relatie, maar als je heel veel geluk hebt, komt ze wel naar jou toequote:Op zaterdag 15 december 2012 03:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik negeerde m'n gevoelens wel omdat ik d'r wel zag zitten.
Dus nu is m'n verdediging even omlaag gehaaldDe afscheidskusjes voelden nu opeens wat awkward
Nja we zien wel hoe het allemaal loopt verder. Was wel een gezellige avond in ieder geval
Magoed, ik ben moe en misschien blaat ik wel teveel onzin nu
Maar evengoed succes!![]()
![]()
Die kans is wel aanwezig ja. Daarom zie ik het allemaal even aan nog. Gewoon blijven afspreken als normaal en we zien wel of het contact nu opeens anders is of niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed nieuws. En je weet maar nooit. Best kans dat ze nog even geen zin heeft in een relatie, maar als je heel veel geluk hebt, komt ze wel naar jou toe
Magoed, ik ben moe en misschien blaat ik wel teveel onzin nu
Maar evengoed succes!![]()
![]()
Ja, gewoon lekker blijven surfen!quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kans is wel aanwezig ja. Daarom zie ik het allemaal even aan nog. Gewoon blijven afspreken als normaal en we zien wel of het contact nu opeens anders is of niet.
En niet -te- afwachtend gaan doen! Er zijn vast meer kapers op de kust!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, gewoon lekker blijven surfen!
En niet -te- afwachtend gaan doen! Er zijn vast meer kapers op de kust!Ik ben niet van plan te afwachtend te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de volgende keer surfen zal ik eens kijken of ze zin heeft om hier een filmpje te blijven kijken ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan te afwachtend te doen.
Bij de volgende keer surfen zal ik eens kijken of ze zin heeft om hier een filmpje te blijven kijken ofzoEn vooral blijven opletten of ze zelf niet een move maakt, dan kan je je de spanning om het vragen of ze filmpje met je wilt doen meteen afdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon laten merken dat je erg in haar geinteresseerd bent, maar houd hetn hoofd koelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 03:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En vooral blijven opletten of ze zelf niet een move maakt, dan kan je je de spanning om het vragen of ze filmpje met je wilt doen meteen afdoen.
Gewoon laten merken dat je erg in haar geinteresseerd bent, maar houd hetn hoofd koelAl mijn zintuigen staan op scherpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga ook slapenquote:Op zaterdag 15 december 2012 03:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heel goed, de mijne niet meer, ik ga maar eens naar bed
Trusten Fax! En succes!![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 06:23 schreef Vinniiee het volgende:
Vroege morgen is vroeg
Ahw, buurmeisje. Is het nu wel doorgezet dus?
Beterschap.
![]()
Knallende koppijn, koorts, vol hoofd, zere keel. MehLig ookal een paar uur wakker
Hoe was de bruiloft?What you forget, you are gonna repeat.
Meh, dat is echt klotequote:Op zaterdag 15 december 2012 06:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja![]()
Knallende koppijn, koorts, vol hoofd, zere keel. MehLig ookal een paar uur wakker
Hoe was de bruiloft?. Beterschap
.
Was toch wel heel erg leuk. Schitterend bruidspaar, mooie locatie, lekker eten, whiskey proeverij, bruidstaart.werd opgemaakt door de dames tijdens de proeverij en 's avonds was het feest. Ik heb me wel vermaakt met wat familie.![]()
![]()
Mogguh, eerste nachtdienstje zit erop
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Dankje.quote:Op zaterdag 15 december 2012 06:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, dat is echt klote. Beterschap
.
Was toch wel heel erg leuk. Schitterend bruidspaar, mooie locatie, lekker eten, whiskey proeverij, bruidstaart.werd opgemaakt door de dames tijdens de proeverij en 's avonds was het feest. Ik heb me wel vermaakt met wat familie.
Klinkt heel erg gezellig! Wat leuk!
GMTA.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Bedtijd![]()
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Ik denk dat ik 21 december niet eens haal. Tering, wat voel ik me slecht.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Koorts? Als je keelontsteking hebt kun je beter even een HAP-bezoekje doen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:10 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik 21 december niet eens haal. Tering, wat voel ik me slecht.![]()
![]()
Idemquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:10 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik 21 december niet eens haal. Tering, wat voel ik me slecht.What you forget, you are gonna repeat.
Geen koorts, heb het wel warm dus het raam iets open. Benauwd, want luchtwegen zitten vast. Straks even stomen met eucalyptus.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koorts? Als je keelontsteking hebt kun je beter even een HAP-bezoekje doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Awww, meissie toch. Is er wel iemand om voor je te zorgen?quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Beterschap meis.. en als je keel erg zeer doet gewoon 3 x per dag 2 paracetamol nemenquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen koorts, heb het wel warm dus het raam iets open. Benauwd, want luchtwegen zitten vast. Straks even stomen met eucalyptus.
Jij ook beterschap TGND![]()
![]()
Ben ik de enige die niet ziek is hier?beterschap dames
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
* Spezza19 is ook niet ziek.
Mooi weer buiten. Straks er maar even lekker op uit.Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Ja, mijn ouders zijn thuis. Maar paracetamol werkt bijna niet tegen de barstende koppijnquote:Op zaterdag 15 december 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww, meissie toch. Is er wel iemand om voor je te zorgen?
Daar was ik toevallig net mee begonnen, dank je.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beterschap meis.. en als je keel erg zeer doet gewoon 3 x per dag 2 paracetamol nemen
Jij ook beterschap TGND![]()
Stoombadje heeft ook geholpen. Sterk spul zeg, maar ik kan weer even ademen.
Nu is Gitaar heel lief ontbijt voor mij aan het maken.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:50 schreef Watertornado het volgende:
Begint ze weer duits te praten?![]()
Nee, tis gewoon zo'n teringzooi hier. Tijd om er wat aan te doen, maar geen zin![]()
![]()
Ibuprofen misschien? Paracetamol doet voor mij ook weinig tegen hoofdpijn.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders zijn thuis. Maar paracetamol werkt bijna niet tegen de barstende koppijnA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Operation cleansweep!quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]![]()
Nee, tis gewoon zo'n teringzooi hier. Tijd om er wat aan te doen, maar geen zinBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Klinkt als een duitse industral band met catchy deuntjes in petto.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt als een duitse industral band met catchy deuntjes in petto.![]()
![]()
DENN MACHEN SIE MAAR LUST!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ich habe aber keine Lust dazu..
Ich gehe mir kurz was zu essen holen. Gleich wieder da...
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ibuprofen mag ik niet.quote:Op zaterdag 15 december 2012 10:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ibuprofen misschien? Paracetamol doet voor mij ook weinig tegen hoofdpijn.
Als het met een uurtje nog niet weg is, krijg ik van mama diclofinac.What you forget, you are gonna repeat.
Natürlich... Vielleicht erstmal etwas sauber machen dann etwas essen und dann wieder etwas sauber machen ...quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ich habe aber keine Lust dazu..
Ich gehe mir kurz was zu essen holen. Gleich wieder da...
Het klinkt duits, maar volgens mij is het niet echt duits![]()
![]()
Jaquote:Soms zou ik het vaker moeten gebruiken dan krijg ik misschien ooit nog het idee dat het echt Duits is
![]()
![]()
![]()
Deutsch
Halt die Fresse!quote:
Entschuldigung. Die deutsche Sprache ist aberquote:![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natürlich... Vielleicht erstmal etwas sauber machen dann etwas essen und dann wieder etwas sauber machen ...
Het klinkt duits, maar volgens mij is het niet echt duits![]()
Ich habe es verstanden
Genau!quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Nein, auf Samstag mache Ich lieber andere sachenWat maakt het uit. Ze begrijpen je meestal toch wel, alleen slaat het vaak nergens op wat je zegtquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JaSoms zou ik het vaker moeten gebruiken dan krijg ik misschien ooit nog het idee dat het echt Duits is
![]()
quote:![]()
![]()
quote:
Schade wieder.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ow ja, heel verstandig met duitsers.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Help, invasie van Duits hier!
*gaat schuilen in de douche*
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow ja, heel verstandig met duitsers.![]()
![]()
Mooiquote:Dat inderdaad..... Een aantal duitse kennissen verbeteren hoogstens iets als het echt echt niet kan... maar volgen doen ze het meestal welquote:[..]
Genau!
[..]
Wat maakt het uit. Ze begrijpen je meestal toch wel, alleen slaat het vaak nergens op wat je zegt![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ow ja, heel verstandig met duitsers.![]()
![]()
Ik heb gemerkt met Duitsers dat Duits tegen ze praten de beste manier is om ze Nederlands te laten praten.
quote:
Dat is mij nog nooit overkomenquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:21 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb gemerkt met Duitsers dat Duits tegen ze praten de beste manier is om ze Nederlands te laten praten.![]()
![]()
Het meest interessante aan Duits is natuurlijk dat elke taal zo ongeveer het anders noemt:quote:
Nederlands: Duits
Engels: German
Frans: Allemand
Russisch: [nemetskiej]
Fins: Saksa
Italiaans: Tedesco
Zweeds: Tysk
Echt wtf?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind het echt de verschrikkelijkste taal die er bestaat.quote:Dat is raar inderdaadquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het meest interessante aan Duits is natuurlijk dat elke taal zo ongeveer het anders noemt:
Nederlands: Duits
Engels: German
Frans: Allemand
Russisch: [nemetskiej]
Fins: Saksa
Italiaans: Tedesco
Zweeds: Tysk
Echt wtf?
Waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het echt de verschrikkelijkste taal die er bestaat.![]()
![]()
Ahw, lola toch, dat is minderquote:Op zaterdag 15 december 2012 08:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ruk
Geen verjaardag morgen. Cookiemonstertaart blijft voorlopig in de vriezert;(Jaquote:Op zaterdag 15 december 2012 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje.
Klinkt heel erg gezellig! Wat leuk!! Was het ook, goed geregeld ook allemaal.
![]()
Hebreeuws vind ik een mooiere taal dan Duits.quote:Op zaterdag 15 december 2012 11:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft nog geen kennis met hebreeuws gemaakt denk ik dan.What you forget, you are gonna repeat.
Gekkiequote:Op zaterdag 15 december 2012 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hebreeuws vind ik een mooiere taal dan Duits.![]()
English is better14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
niet als je de Engelse versie van Du Hast van Rammstein hoort....quote:
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Nooit gehoordquote:Op zaterdag 15 december 2012 11:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
niet als je de Engelse versie van Du Hast van Rammstein hoort....14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Das niet handigquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm tis alleen maar een grotere puinhoop geworden hier
Mijn huis begint weer toonbaar te wordenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm tis alleen maar een grotere puinhoop geworden hier![]()
![]()
kom dan maar niet hier opruimenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm tis alleen maar een grotere puinhoop geworden hier
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn huis begint weer toonbaar te worden![]()
Komt goed, eerst werk ik naar een enorme puinhoop toe om daarna alles weer te gaan ordenen.quote:![]()
![]()
Dat klinkt bekendquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
Komt goed, eerst werk ik naar een enorme puinhoop toe om daarna alles weer te gaan ordenen.![]()
In plaats van gelijk op te ruimen na gebruik, gooi ik het meestal ergens neer... en dat ruim ik dan later in 1x op.....
Agh niemand die hier last van heeft![]()
![]()
Van hoe laat tot hoe laat gewerkt?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:32 schreef Koen66 het volgende:
Zow, weer thuis, heb er alweer een lange dag opzitten![]()
Het is al middag jonguh!quote:
Ik ga zo alvast vooruit, binnen 5 minuten in de stad, maar even stevige schoenen shoppen..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Niet gewerktquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van hoe laat tot hoe laat gewerkt?
Koters moesten voetballen, 1e begon al om 8:45, dus 7 uur opSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet gewerkt
Koters moesten voetballen, 1e begon al om 8:45, dus 7 uur op
Als ze maar gewonnen hebben![]()
![]()
ik ga niet naar die meet hoorquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is al middag jonguh!
Ik ga zo alvast vooruit, binnen 5 minuten in de stad, maar even stevige schoenen shoppen..Dat trekt mijn lichaam niet.
Sporten voor Sophia![]()
Das al min 1 dus.. Het grote afmelden is begonnenquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga niet naar die meet hoorDat trekt mijn lichaam niet.
![]()
Ik had me weken terug al afgemeld. Stond als het goed is onder voorbehoud.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das al min 1 dus.. Het grote afmelden is begonnen
Sporten voor Sophia![]()
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niet gewerkt
Koters moesten voetballen, 1e begon al om 8:45, dus 7 uur op
14 SHADES OF GREY
Oudste met 4-3 gewonnen, jongste ging nergens over, verloor met 7-0quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ach, ik ben ook geen ochtendmens (en zat nog om 2:00 op Fok en TC). Maar je moet er wat voor over hebbe hequote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
IK zou ze op iets anders doen dan voetbaliets wat op een fatsoenlijke tijd begint
14 SHADES OF GREY
Erg veel jeugdsporten op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
IK zou ze op iets anders doen dan voetbaliets wat op een fatsoenlijke tijd begint
'S middags terreinen nodig voor volwassenenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Meet?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(![]()
Welke meet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das al min 1 dus.. Het grote afmelden is begonnen![]()
![]()
Dan maar iets anders dan sport, scouting bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Erg veel jeugdsporten op zaterdagochtend
'S middags terreinen nodig voor volwassenen14 SHADES OF GREY
Oudste wilde dat wel graag naast voetbalquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan maar iets anders dan sport, scouting bijvoorbeeld
Mja, hier ook op zaterdagochtend
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Niet van hierquote:
Maar van "Mensen van 25 tot 35..." topic..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lastig inderdaad, ex collega die klaagde ook altijd over het voetbal en dat het zo vroeg wasquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oudste wilde dat wel graag naast voetbal
Mja, hier ook op zaterdagochtendze moest soms op zaterdag om half acht op de club zijn omdat ze uit speelde
14 SHADES OF GREY
Ben ik te jong voor.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet van hier
Maar van "Mensen van 25 tot 35..." topic..[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
kutstadquote:Op zaterdag 15 december 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso te ver weg voor Vin en DW want hier in Rotterdam
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sowieso te ver weg voor Vin en DW want hier in Rotterdamquote:![]()
Ik speel Landelijk en ik heb nog Nooit eerder Dan Half 10 op de club moeten zijn. Hoe vroeg Spelen Ze Zeg?quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lastig inderdaad, ex collega die klaagde ook altijd over het voetbal en dat het zo vroeg wasze moest soms op zaterdag om half acht op de club zijn omdat ze uit speelde
Geen Dank.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
zegt het broekie.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Jeugdwedstrijden beginnen vaak al om 9 uur.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik speel Landelijk en ik heb nog Nooit eerder Dan Half 10 op de club moeten zijn. Hoe vroeg Spelen Ze Zeg?![]()
Die zeer waarschijnlijk na 3 seconden al klaar is. Dan merk je er sowieso niks van.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die zeer waarschijnlijk na 3 seconden al klaar is. Dan merk je er sowieso niks van.![]()
![]()
Ze moest half acht op de club zijn, verzamelen en dan naar de club rijden waar ze speelde om half negen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik speel Landelijk en ik heb nog Nooit eerder Dan Half 10 op de club moeten zijn. Hoe vroeg Spelen Ze Zeg?14 SHADES OF GREY
He?quote:
quote:Op zaterdag 15 december 2012 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oudste met 4-3 gewonnen, jongste ging nergens over, verloor met 7-0.... aaaa
7-0
mehehe wat deden ze.... de bal naar de andere kant schoppen?
![]()
Ik heb ook regelmatig met 14-0 ofzo verloren.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..].... aaaa
7-0
Die Van ons niet. Hoewel utrecht om 11.30 wil spelen als wij erheen moeten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jeugdwedstrijden beginnen vaak al om 9 uur.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Mijn broertje verloor wel eens met 20-0 ofzo. Gaat nergens over bij die jongste teams.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:08 schreef -Engel- het volgende:
[..].... aaaa
7-0
En ik moest altijd verplicht mee op zaterdagmorgen
![]()
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn broertje verloor wel eens met 20-0 ofzo. Gaat nergens over bij die jongste teams.En ik moest altijd verplicht mee op zaterdagmorgen
wat moet een meisje bij voetbal?
14 SHADES OF GREY
moeten ze zo kort Van tevoren aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze moest half acht op de club zijn, verzamelen en dan naar de club rijden waar ze speelde om half negen.
Je miste gewoon een juichteamquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ook regelmatig met 14-0 ofzo verloren.![]()
Ik heb ooit een heel seizoen de afspraak lopen... als jullie winnen, bak ik taart.... ik heb dat slechts 2 x hoeven doen![]()
![]()
Tegen een bal aantrappenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom?wat moet een meisje bij voetbal?
![]()
![]()
Vreemd, inderdaad. Wij moesten altijd minimaal een uur van te voren aanwezig zijn, en die tijd had je dan ook wel nodig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moeten ze zo kort Van tevoren aanwezig zijn?![]()
Ouders kijken naar zoontje. Dochters van 7-9 jaar niet alleen thuis mogen blijven enzo..quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom?wat moet een meisje bij voetbal?
![]()
![]()
Dat zal wel niet. Maar als je in de buurt van Spijkenisse woont dan is het volgende drop al gauw een kwartier rijden. Dus tsja.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
moeten ze zo kort Van tevoren aanwezig zijn?14 SHADES OF GREY
Het was meer dat we er geen ruk van konden.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je miste gewoon een juichteam![]()
Ik heb ooit een heel seizoen de afspraak lopen... als jullie winnen, bak ik taart.... ik heb dat slechts 2 x hoeven doen
En dat we als eerstejaars in waren gedeeld bij allemaal tweedejaars, hielp ook niet mee.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
wij ook Een uur, max Een half uur na kick-off. Maar Dat is Voor Buiten je macht om een uitzondering.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vreemd, inderdaad. Wij moesten altijd minimaal een uur van te voren aanwezig zijn, en die tijd had je dan ook wel nodig.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was meer dat we er geen ruk van konden.
En dat we als eerstejaars in waren gedeeld bij allemaal tweedejaars, hielp ook niet mee.Berenslecht..... maar dan heeft het juichteam tenminste wat af te zeiken.....
![]()
Is Alsnog geen uur van Tevoren Aanwezig.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zal wel niet. Maar als je in de buurt van Spijkenisse woont dan is het volgende drop al gauw een kwartier rijden. Dus tsja.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Al die ouders langs de kant die lopen te schelden op alles en iedereen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]Berenslecht..... maar dan heeft het juichteam tenminste wat af te zeiken.....
Wat een sport zeg.
Ik niet.... mijn nichtjes vinden het soms wel tof als ik ook kom kijken, maar ik weiger verplicht te gaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:09 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Mijn broertje verloor wel eens met 20-0 ofzo. Gaat nergens over bij die jongste teams.En ik moest altijd verplicht mee op zaterdagmorgen
![]()
![]()
`quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik niet.... mijn nichtjes vinden het soms wel tof als ik ook kom kijken, maar ik weiger verplicht te gaan.
Ja hallo, ik was toen 7 jaar ofzo. Ik moest wel![]()
Nu ga ik echt niet meer naar het voetballen op zaterdagmorgen om 8 uur![]()
![]()
Niet schelden.... afzeiken in de trant van.... HEEEEE waar gaan die oranje schoenen heen? En hee jij daar... het doel is die kant op.... Moet je niet eerst wat groeien jong.... dat netje hangt wel heel hoog voor je....quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die ouders langs de kant die lopen te schelden op alles en iedereen.Wat een sport zeg.
Gewoon klieren dus
![]()
![]()
Ach ja hoort erbijquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is Alsnog geen uur van Tevoren Aanwezig.
14 SHADES OF GREY
Bij ons was het: "Hup Jordy! Schop die teringlijer aan stukken! Kankerhomo's!"quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet schelden.... afzeiken in de trant van.... HEEEEE waar gaan die oranje schoenen heen? En hee jij daar... het doel is die kant op.... Moet je niet eerst wat groeien jong.... dat netje hangt wel heel hoog voor je....Gewoon klieren dus
Helaas maak ik geen grapje.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Hehe, ook een aantal keer gehad. Ik heb ze toen even heel duidelijk gemaakt dat ze hun smoel moesten houden. Als er iets demotiverend is, is het dat welquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die ouders langs de kant die lopen te schelden op alles en iedereen.Wat een sport zeg.
![]()
![]()
En dan verbaasd zijn dat er een grensrechter is dood geschoptquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ons was het: "Hup Jordy! Schop die teringlijer aan stukken! Kankerhomo's!"
Helaas maak ik geen grapje.14 SHADES OF GREY
Nee duh... ik ben soms de sjaak op zondagquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
`
Ja hallo, ik was toen 7 jaar ofzo. Ik moest wel![]()
Nu ga ik echt niet meer naar het voetballen op zaterdagmorgen om 8 uurach ik heb het geluk dat ze wel goed spelen. Beetje spectakel enzo
![]()
Na kick-off? Ik snap het even nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wij ook Een uur, max Een half uur na kick-off. Maar Dat is Voor Buiten je macht om een uitzondering..
![]()
Mijn pappa stond gewoon langs de kant Foto's te Maken.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij ons was het: "Hup Jordy! Schop die teringlijer aan stukken! Kankerhomo's!"
Helaas maak ik geen grapje.dat is toch niet sportief.....
Aanmoedigen oke... uit het spel halen ook nog oke, maar uitschelden en agressief gaan lopen sturen pfff...![]()
Aftrap in voetbaljargon. Daarna kan de Wedstrijd geclaimd Worden en krijgt het Team dat wel op tijd Was 5 wedstrijdpunten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na kick-off? Ik snap het even niet.
Ik Schreeuw gewoon dat Ze ze gras moeten laten eten, als Ik Support. En dat Ze De scrumhalf op moeten Eten.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]dat is toch niet sportief.....
Aanmoedigen oke... uit het spel halen ook nog oke, maar uitschelden en agressief gaan lopen sturen pfff...[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ik snap wat kick-off is, ik wist alleen even niet wat je met na die tijd bedoelde. Maar gewoon in geval van vertraging oidquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Aftrap in voetbaljargon. Daarna kan de Wedstrijd geclaimd Worden en krijgt het Team dat wel op tijd Was 5 wedstrijdpunten.![]()
![]()
Heehehehe gras eten...quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik Schreeuw gewoon dat Ze ze gras moeten laten eten, als Ik Support. En dat Ze De scrumhalf op moeten Eten.![]()
Wat is scrumhalf?![]()
yup.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap wat kick-off is, ik wist alleen even niet wat je met na die tijd bedoelde. Maar gewoon in geval van vertraging oid[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
1e persoon Van de lijn, diegene die de bal Uit een situatie (scrum, line-out, ruck of maul) moet halenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heehehehe gras eten...![]()
Wat is scrumhalf?[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
A I c...quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1e persoon Van de lijn, diegene die de bal Uit een situatie (scrum, line-out, ruck of maul) moet halen
Ik zou roepen.... Blokken, Aanvallen.... en ik heb een keer geroepen bij puntje drukken... schoffel hem onderuit.... maar meestal is het commando "allemaal gaan hangen" hoe zwaarder hoe beter bij dat spel dan![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A I c...
Ik zou roepen.... Blokken, Aanvallen.... en ik heb een keer geroepen bij puntje drukken... schoffel hem onderuit.... maar meestal is het commando "allemaal gaan hangen" hoe zwaarder hoe beter bij dat spel dan[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Hoi bil.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Nee.quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Wat is er aan Het handje?quote:[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Ziek zijn is niet bepaald mijn hobby. Maar nu jij hier bent vind ik het al minder ergquote:
Soort van Rugby, maar dan met minder lijnen, minder regels en over het algemeen wordt de bal niet het veld over getrapt.... maar gegooid dan wel gedragen.quote:![]()
Als het kon, kwam ik je Verzorgen. Daarna kom ik naast je liggen om van mijn kater Af Te komen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziek zijn is niet bepaald mijn hobby. Maar nu jij hier bent vind ik het al minder erg[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Aw, katerquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het kon, kwam ik je Verzorgen. Daarna kom ik naast je liggen om van mijn kater Af Te komen.Kusje op!
Minder situaties ook?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soort van Rugby, maar dan met minder lijnen, minder regels en over het algemeen wordt de bal niet het veld over getrapt.... maar gegooid dan wel gedragen.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
* TheGirlNextDoor kruipt virtueel lekker tegen DW aan
Bummerquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het kon, kwam ik je Verzorgen. Daarna kom ik naast je liggen om van mijn kater Af Te komen.. Ik gelukkig niet
Gaat het al beter sinds vanmorgen, of nog niet?quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziek zijn is niet bepaald mijn hobby. Maar nu jij hier bent vind ik het al minder erg![]()
Ja... je hebt gewoon 2 teams.... die staan opgesplitst bij de zijlijnen.... iemand gooit de bal in het midden en degene die de bal als eerste heeft, probeert te scoren.... de rest probeert het tegen te gaan of te helpen..... gaat vaak vrij hard en het is bijna altijd een complete chaosquote:![]()
![]()
Nee. Volgens mij ligt vanavond mijn kamer vol met hersenen.quote:Op zaterdag 15 december 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bummer. Ik gelukkig niet
[..]
Gaat het al beter sinds vanmorgen, of nog niet?What you forget, you are gonna repeat.
Meh, dat is niet te hopenquote:Op zaterdag 15 december 2012 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij ligt vanavond mijn kamer vol met hersenen.. Sterkte
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: