SPOILER: Winterefteling - 3 JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Serious Request meet - Bij voorkeur 22 of 23 december - EnschedeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Januari/Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet vies van vieze handen in ieder gevalquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Eens met TT.
En C_A, heb je een baan!? Gefeliciteerd
!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Duidelijk.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben niet vies van vieze handen in ieder gevalI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
Ja per 04-01-2013quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
Eens met TT.
En C_A, heb je een baan!? Gefeliciteerd
!
![]()
Bij de ABN een projectje achterstanden wegwerken. Voor 3 maanden.
Maar beter iets dan niet, en ik kan weer wat werkervaring op doen![]()
![]()
Ik ook niet, ik zit weer eens onder de olieverf en terpentinequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van vieze handen in ieder geval.
Nicequote:Op vrijdag 14 december 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja per 04-01-2013![]()
Bij de ABN een projectje achterstanden wegwerken. Voor 3 maanden.
Maar beter iets dan niet, en ik kan weer wat werkervaring op doen! Misschien mag je wel blijven
.
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit weer eens onder de olieverf en terpentine.
Ja dat hoop ik ook, of eventueel intern solliciterenquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice! Misschien mag je wel blijven
.
Ze waren erg enthousiast![]()
![]()
Pas maar op, voordat Faxie het ruikt.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik zit weer eens onder de olieverf en terpentine.
![]()
Dat laatste is altijd positiefquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, of eventueel intern solliciteren
Ze waren erg enthousiast.
Nadeel is wel dat het een behoorlijk irriterend goedje isquote:.
Faxie is er nietquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat Faxie het ruikt..
Fax is bij de hobbit met een vriendin die bezet is.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat Faxie het ruikt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Had íe niet beter Samzz kunnen vragen dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is bij de hobbit met een vriendin die bezet is.![]()
Zullen we seks hebben in een touringcar?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:04 schreef twi het volgende:
Niks mis met de touringcar in dat aanbod anders.![]()
Mja, niet te vaak doen dusquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat het een behoorlijk irriterend goedje is.
Dat had Fax te veel aan brandstof gekostquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Had íe niet beter Samzz kunnen vragen dan?![]()
![]()
Even vragen of het mag van Jofu.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we seks hebben in een touringcar?![]()
Dat gaat 'm niet worden, ben met een schilderij bezig en die moet voor kerst afquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, niet te vaak doen dus. Maar dat gaat wel lukken, denk ik.
Nee, ik ga morgen met m'n vriendquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Had íe niet beter Samzz kunnen vragen dan?.
Samzz is ook bezet, maar woont verder weg. Nee dus.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Had íe niet beter Samzz kunnen vragen dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die van Joof?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we seks hebben in een touringcar?![]()
Waar ben je mee bezig?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat 'm niet worden, ben met een schilderij bezig en die moet voor kerst af. Maar dat gaat wel lukken, denk ik.
![]()
Kan je niet met iets anders olieverf van je huid afhalen dan?
Dat durf ik niet.quote:
Gisteren waren we op mijn oude middelbare school. Stiekem had dat wel een enorm toffe plek geweest.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Gisteren waren we op mijn oude middelbare school. Stiekem had dat wel een enorm toffe plek geweest.vuigaard!
quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Misschien. Maar ik heb terpentine en dat werkt als een tiet. Het moet namelijk wel de olie 'oplossen', zeg maar. En dat gaat absoluut niet met waterquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig?![]()
Kan je niet met iets anders olieverf van je huid afhalen dan?.
Deze. Morgen beginnen met het kalf.
Jij wilde niet...quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Gisteren waren we op mijn oude middelbare school. Stiekem had dat wel een enorm toffe plek geweest.![]()
Ah! Mama en kalfquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik heb terpentine en dat werkt als een tiet. Het moet namelijk wel de olie 'oplossen', zeg maar. En dat gaat absoluut niet met water.
[ afbeelding ]
Deze. Morgen beginnen met het kalf.
Leeeuk
Is het een opdracht, dat het voor Kerst af moet?What you forget, you are gonna repeat.
Wij hebben er een handje van om betrapt te worden. Dat is toch niet zo tof op zo'n middelbare school.quote:![]()
maar niet gedaan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.
Is een cadeau voor oma en ik wil 'm graag met kerst geven. Dat gaat wel lukken denk ik. Ik hoop dat ie droog is voor de tijdquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Mama en kalfLeeeuk
Is het een opdracht, dat het voor Kerst af moet?.
Wat een ontzettend lief en leuk cadeauquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is een cadeau voor oma en ik wil 'm graag met kerst geven. Dat gaat wel lukken denk ik. Ik hoop dat ie droog is voor de tijd.
![]()
Door wie zijn jullie betrapt dan?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben er een handje van om betrapt te worden. Dat is toch niet zo tof op zo'n middelbare school.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Harry met z'n hond in Panbos.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door wie zijn jullie betrapt dan?![]()
De boswachter en zijn hond. En een keertje net niet door mijn ouders. En gisteren belde mijn moeder gelukkig een paar minuten voordat ze thuis was.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Door wie zijn jullie betrapt dan?![]()
![]()
Ik hoop dat zij dat ook vindtquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lief en leuk cadeau![]()
. Ik denk het wel, ze wil al zo lang een koeienschilderij. Is wel leuk, ze heeft er namelijk al een, die ik ooit voor m'n opa heb gemaakt voor zijn verjaardag.
Mama leert bijquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
De boswachter en zijn hond. En een keertje net niet door mijn ouders. En gisteren belde mijn moeder gelukkig een paar minuten voordat ze thuis was..
Ja, die wist ik. Maar ik nam aan dat het vaker was eigenlijk.quote:Heb je je ouders wel eens betrapt?quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
De boswachter en zijn hond. En een keertje net niet door mijn ouders. En gisteren belde mijn moeder gelukkig een paar minuten voordat ze thuis was.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mama wilde voornamelijk geen minuut van expeditie robinson missen, dus of ik die vast op wilde nemen.quote:![]()
![]()
Gelukkig niet. Wel gehoord.quote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb je je ouders wel eens betrapt?![]()
![]()
Thank you Expeditie Robinson, danquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mama wilde voornamelijk geen minuut van expeditie robinson missen, dus of ik die vast op wilde nemen.. Kutprogramma.
Vast welquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat zij dat ook vindt. Ik denk het wel, ze wil al zo lang een koeienschilderij. Is wel leuk, ze heeft er namelijk al een, die ik ooit voor m'n opa heb gemaakt voor zijn verjaardag.
![]()
Sowieso zijn oma's altijd blij met persoonlijke cadeau's. Zeker van hun kleinkinderen
![]()
![]()
Eerst overwerken en nu door een of andere storing weer weg... man man man je zou maar een leuke avond samen willen hebbenSlaap lekkerquote:![]()
![]()
Daaromquote:Op vrijdag 14 december 2012 23:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Sowieso zijn oma's altijd blij met persoonlijke cadeau's. Zeker van hun kleinkinderen.
quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
iedereen heeft sex in de touringcar! Behalve ik gelukkig
Maar wel slapen nu![]()
truste![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan prima zonder bril rijden ...... het is toch donkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KIFFIEEEEEquote:!!!!!!11
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
I missed youquote:.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Sorry, ik had bruiloftquote:. Ze hadden geen baco en geen whiskey meer na de proeverij
. Dus maar aan de cola-vieu
![]()
![]()
Kunnen die Britten niet een keertje met zijn allen naar Rotterdam op stedentrip, tering zeg wat zijn het er veel vandaag.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Zitten ze allemaal in H-city dan?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
Kunnen die Britten niet een keertje met zijn allen naar Rotterdam op stedentrip, tering zeg wat zijn het er veel vandaag.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Nee Amsterdam, maar meer dan ik er op een normale vrijdag tegenkom.quote:C'est la vie
Amsterdam is mij te druk mên.quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee Amsterdam, maar meer dan ik er op een normale vrijdag tegenkom.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Zo, lekker gegamed. 1 ronde 57 kills 4 deaths en ik had meer dan 2x zoveel punten als de nummer 2 op de server, precies zoals het hoort![]()
![]()
Drukte is mijn voeding en Amsterdam mijn supermarktquote:C'est la vie
Goeie instelling wel. Voordeel van een middelgrote stad als Amsterdam is dat er van alles te vinden isquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Drukte is mijn voeding en Amsterdam mijn supermarkt![]()
![]()
Nee, net thuis van een bruiloftquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo....lekker gefeest? Of kom je net van je werk?![]()
![]()
En? Heb je 't boeketje gevangen?quote:Op zaterdag 15 december 2012 01:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, net thuis van een bruiloft![]()
![]()
Ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Heb je 't boeketje gevangen?. Wel een prachtig stel
![]()
![]()
ik ben er ook uitgemiktquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
He bah, ik kom tc niet in. Iets met connection failed -_-
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Andere tc proberen?quote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
DM jongeeeequote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Penis ik bedoel dat ik jou had gedm-tquote:But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.![]()
Kom hier danquote:Op zaterdag 15 december 2012 01:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Penis ik bedoel dat ik jou had gedm-t![]()
![]()
Ze zei penis, ik kwam klaar.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: